Sjezusquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier de hele dag een strak blauwe lucht
WERELDNUMMERquote:
Dat jesus nummer is gewoon doorsnee Genesis hoor. Ik vind het geen slechte band, maar ook niet erg bijzonder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind Genesis verder niet heel bijzonder
True.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jesus nummer is gewoon doorsnee Genesis hoor. Ik vind het geen slechte band, maar ook niet erg bijzonder.
Dit idd. Overgewaardeerd omdat Phil Collins er in zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jesus nummer is gewoon doorsnee Genesis hoor. Ik vind het geen slechte band, maar ook niet erg bijzonder.
Oh, ik dacht dat aloa en CD online rummikub tegen elkaar aan het spelen warenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hup Holland!
Ofzeau!
Was geloof ik Ajax tegen zo'n andere team?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat aloa en CD online rummikub tegen elkaar aan het spelen waren
Nee demk eerder cammenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat aloa en CD online rummikub tegen elkaar aan het spelen waren
Een clubje uit Eindhovenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hup Holland!
Ofzeau!
Was geloof ik Ajax tegen zo'n andere team?
Ik doe dat ook met veel liefdequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Echt interessant die tussenstanden hier posten. Zitten wij echt met smart naar uit te kijken
Gewoon de mayo op een lepel doen en dat eten. Toasti is te veel werk hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb er nu ook trek in. Ik ga wat tosti's maken met sriracha mayo
daarom ga ik normaal naar de macquote:Op zondag 28 juli 2019 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon de mayo op een lepel doen en dat eten. Toasti is te veel werk hoor
Niet iemand hebben die voor je naar de mac gaatquote:Op zondag 28 juli 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom ga ik normaal naar de machoef ik helemaal geen werk te verrichten
de mac heeft uber eats tegenwoordigquote:Op zondag 28 juli 2019 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet iemand hebben die voor je naar de mac gaat
Het goede levenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de mac heeft uber eats tegenwoordig
Omdat het leven te kort is om chagrijnig te zijn.quote:
JAAAAAAAquote:Op zondag 28 juli 2019 06:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Omdat het leven te kort is om chagrijnig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |