Haha goeie!quote:Op zondag 28 juli 2019 12:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit.
[..]
Dat is lief van je
[..]
Maar ik val op mannen
Dat heb ik nooit gehad. Wel walging.quote:
Wolvenshirts, oeiquote:Op zondag 28 juli 2019 12:20 schreef Fancy2 het volgende:
Ooo!
Er loopt ergens vast ook zo'n nerd rond die hetzelfde als jij draagt
Was er niet hier ergens op FOK zo'n Fokker die wolvenshirts draagt? Haha!
Die zou wel bij je passen toch![]()
Of ben ik nu weer niet tactvol
Marilyn Manson and the Wolfquote:Op zondag 28 juli 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Wel walging.
[..]
Wolvenshirts, oei
Het is niet makkelijk om met iemand te leven die niet van zichzelf houdt, lijkt mequote:
Kan mezelf wel hebben, en tegenwoordig in de spiegel kijken. Maar echt houden van mijzelf? Nee, dat zal ik ook nooit doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:23 schreef scrupuleus het volgende:
Het is niet makkelijk om met iemand te leven die niet van zichzelf houdt, lijkt me
Waarom nietquote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan mezelf wel hebben, en tegenwoordig in de spiegel kijken. Maar echt houden van mijzelf? Nee, dat zal ik ook nooit doen.
Er zijn veel dingen die ik niet mooi vind ik mijzelf. En er is mij vaak verteld dat ik lelijk en dik ben etc. Weet ook wel dat dat overdreven is, maar als dat je altijd wordt gezegd dan blijft dat in je achterhoofd zitten.quote:
Vast wel..quote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan mezelf wel hebben, en tegenwoordig in de spiegel kijken. Maar echt houden van mijzelf? Nee, dat zal ik ook nooit doen.
Houden van jezelf zit toch niet enkel alleen in het uiterlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik niet mooi vind ik mijzelf. En er is mij vaak verteld dat ik lelijk en dik ben etc. Weet ook wel dat dat overdreven is, maar als dat je altijd wordt gezegd dan blijft dat in je achterhoofd zitten.
Ow. Mensen kunnen soms echt wreed zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik niet mooi vind ik mijzelf. En er is mij vaak verteld dat ik lelijk en dik ben etc. Weet ook wel dat dat overdreven is, maar als dat je altijd wordt gezegd dan blijft dat in je achterhoofd zitten.
Met niet mooi aan mezelf bedoel ik ook karakter.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:27 schreef scrupuleus het volgende:
Houden van jezelf zit toch niet enkel alleen in het uiterlijk.
Wat vind je niet mooi aan je karakterquote:Op zondag 28 juli 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met niet mooi aan mezelf bedoel ik ook karakter.
Ik trek me teveel dingen aan, kan heel lang blijven hangen in boosheid of verdriet, ben eerder een rasechte pessimist dan een optimist en ben niet handig in omgang met mensen (vaak zeg ik dingen dat ik daarna denk: waaaarom zeg je dat nou?)quote:
Dat laatste heb ik ook hoor. Dan neem ik me voor om 5 jaren niet meer naar buiten te gaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik trek me teveel dingen aan, kan heel lang blijven hangen in boosheid of verdriet, ben eerder een rasechte pessimist dan een optimist en ben niet handig in omgang met mensen (vaak zeg ik dingen dat ik daarna denk: waaaarom zeg je dat nou?)
Je bent best leuk en volgens mij schuilt er in jou een optimist.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik trek me teveel dingen aan, kan heel lang blijven hangen in boosheid of verdriet, ben eerder een rasechte pessimist dan een optimist en ben niet handig in omgang met mensen (vaak zeg ik dingen dat ik daarna denk: waaaarom zeg je dat nou?)
Je komt op mij wel positief over.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Probeer erop te letten, en alles positiever in te zien maar dat lukt gewoon niet altijd.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:36 schreef Fancy2 het volgende:
Dat laatste heb ik ook hoor. Dan neem ik me voor om 5 jaren niet meer naar buiten te gaan.
Maar heb je al geprobeerd er iets aan te doen? Aan die trekken die jij niet leuk vindt aan jezelf?
Dat laatste is zeker waar, maar geloof me Scruppie, ik ben echt geen optimist. Waarom denk je dat?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:37 schreef scrupuleus het volgende:
Je bent best leuk en volgens mij schuilt er in jou een optimist.
Je hebt deuken opgelopen waardoor je emoties soms met je op de loop gaan.
Oh nee, dat zou ik nooit doen met opzet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:42 schreef aloa het volgende:
Je bent niet zo'n user die een ander zal trollen ofzo.
Of ik heb het mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |