Terwijl ik dit soort dingen typ denk ik wel: oké, misschien zijn er genoeg redenen dat ik eeuwig single benquote:
Jammer ook altijd hè. Van die kleren die net niet goed passen. Heb ik met jeansbroeken.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Korter moet in juist weer niet doen, niemand wil mijn benen zien
[..]
Groot genoeg dat blousjes altijd een probleem vormen
[..]
Ze denken ook altijd aan jou hoor
Ja, echt irritant is datquote:Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef Fancy2 het volgende:
Jammer ook altijd hè. Van die kleren die net niet goed passen. Heb ik met jeansbroeken.
Ja hè. Ik ben de afgelopen dagen ook volwassen geworden denk ik! Haha! Weet niet of ik blij moet zijn, want het leven is opeens een stuk serieuzer gewordenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Terwijl ik dit soort dingen typ denk ik wel: oké, misschien zijn er genoeg redenen dat ik eeuwig single ben
Nee johquote:Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Terwijl ik dit soort dingen typ denk ik wel: oké, misschien zijn er genoeg redenen dat ik eeuwig single ben
Hoe ben je volwassenen geworden dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ben de afgelopen dagen ook volwassen geworden denk ik! Haha! Weet niet of ik blij moet zijn, want het leven is opeens een stuk serieuzer geworden
Bandshirts, metal luisteren, dat soort dingen. Niet echt dingen die mij vrouwelijk maken en dus lekker afstotend is voor mannen 🙈quote:
Niet iedereen zoekt hetzelfdequote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bandshirts, metal luisteren, dat soort dingen. Niet echt dingen die mij vrouwelijk maken en dus lekker afstotend is voor mannen 🙈
Dat is ook zo ja, ik zoek dat ene sprietje hooi in een hooibergquote:
We zijn allemaal wel eens single of geweestquote:
Ah nou ja. Was bij mom en papa, dingen zijn gebeurd en besproken. Niets ernstigs hoor. Maar heeft me wel doen nadenken over wat ik wil.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Hoe ben je volwassenen geworden dan?
4 jaar is toch wel behoorlijk lang hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
We zijn allemaal wel eens single of geweestkomt wel
Hey, ik speel games, ik hou ook van rock (wel de ballads), maar dat stoot ze niet af. En ik denk dat het dat bij jou ook niet doet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bandshirts, metal luisteren, dat soort dingen. Niet echt dingen die mij vrouwelijk maken en dus lekker afstotend is voor mannen 🙈
En wat wil je?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ah nou ja. Was bij mom en papa, dingen zijn gebeurd en besproken. Niets ernstigs hoor. Maar heeft me wel doen nadenken over wat ik wil.
Wanneer ervoer je nog liefde?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
4 jaar is toch wel behoorlijk lang hoor
Heb wel eens een foto van je gezien in userfoto topic toch? Daar ligt het niet aan in ieder gevalquote:Op zondag 28 juli 2019 12:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
4 jaar is toch wel behoorlijk lang hoor
Nu komt die cliché van op elke pot....quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja, ik zoek dat ene sprietje hooi in een hooiberg
Ohja, ik game ook nog. Jeetjequote:Op zondag 28 juli 2019 12:13 schreef Fancy2 het volgende:
Hey, ik speel games, ik hou ook van rock (wel de ballads), maar dat stoot ze niet af. En ik denk dat het dat bij jou ook niet doet.
Maar wat bedoel je met bandshirts? T-shirts met een bandje ofzo?
Nooit.quote:
Dat is lief van jequote:Op zondag 28 juli 2019 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
Heb wel eens een foto van je gezien in userfoto topic toch? Daar ligt het niet aan in ieder geval
Maar ik val op mannenquote:
Ooo!quote:Op zondag 28 juli 2019 12:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ohja, ik game ook nog. Jeetje
Mijn muziek kan wel gaan tot Amon Amarth enzo. Best wel heftige metal. Maar, ik luister ook gewone rock en zelfs klassiek haha.
Ter illustratie: ik heb een shirt waar een afbeelding opstaat waar Marilyn Manson naakt op de wc een donut zit te eten
Maar heb ook gewone shirt, een hele mooie van King Diamond en the Cure (logo van de band, of een artwork)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |