Aardig van jou dat ze soms mogen blijven.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ah ja, de mannen moet ik van me afslaan. Whaahaha grapje. Soms mogen ze blijven![]()
Dat je nu wel jurkjes heb besteld is een vooruitgang uit die onzekerheid toch? Hoe leuk zijn ze? Kort, lang, A model, klokrok, spaghettibandjes?
Eén nachtje en dan weer opgerotquote:Op zondag 28 juli 2019 11:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aardig van jou dat ze soms mogen blijven.
Okay, scheld me maar uitquote:Op zondag 28 juli 2019 11:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aardig van jou dat ze soms mogen blijven.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Nachtjes zijn echt niets voor mij
Nee, maar niet voor een nacht. Ik wil altijd wel meer dan datquote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind het lief.
Lekker van elkaar genieten.
Niks mis mee.
Ze komen tenminste op je af, wees blijquote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef Fancy2 het volgende:
Ah ja, de mannen moet ik van me afslaan. Whaahaha grapje. Soms mogen ze blijven![]()
Dat je nu wel jurkjes heb besteld is een vooruitgang uit die onzekerheid toch? Hoe leuk zijn ze? Kort, lang, A model, klokrok, spaghettibandjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Wat jij ook al wel kon raden, mijn boob area paste niet zo goedquote:
Tien jaar geleden jaquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze komen tenminste op je af, wees blij
Jawel, en pure wanhoop want het was zo warm. Was er eigenlijk wel net iets te laat mee
Foto van de jurkjes in spoilerLeuk! Vind vooral die eerste mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dankjequote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze komen tenminste op je af, wees blij
Jawel, en pure wanhoop want het was zo warm. Was er eigenlijk wel net iets te laat mee
Foto van de jurkjes in spoilerHet gras is elders altijd groenerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komen soms ook complicaties bij het van ze afslaan hoor.![]()
Leuke jurkjes! Maar die zouden mij niet staan, langer dan tot mijn knieën doet het me als een slobber lijken
Ahaa, volwassen gewordenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden ja
[..]
Leuk! Vind vooral die eerste mooi
Grote boobs?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat jij ook al wel kon raden, mijn boob area paste niet zo goed
Natuurlijk dacht ik aan je borstenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat jij ook al wel kon raden, mijn boob area paste niet zo goed
De goede uitkiezen danquote:Op zondag 28 juli 2019 11:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, maar niet voor een nacht. Ik wil altijd wel meer dan dat
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankje
Voel me echt heel erg vrouwelijk er in, is niets voor mij
Korter moet in juist weer niet doen, niemand wil mijn benen zienquote:Op zondag 28 juli 2019 11:59 schreef Fancy2 het volgende:
Het gras is elders altijd groener
Er komen soms ook complicaties bij het van ze afslaan hoor.![]()
Leuke jurkjes! Maar die zouden mij niet staan, langer dan tot mijn knieën doet het me als een slobber lijken
Groot genoeg dat blousjes altijd een probleem vormenquote:
Ze denken ook altijd aan jou hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |