Genot.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 1000 euro als Kruijswijk wint, je mag de rest van mijn tijd op FOK! mijn UI bepalen en ik sluit iedere volgende voorbeschouwing af met een ode aan Arie Slob.
Bora gaat helemaal niks doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bora zal ook moeten en die hebben wel een aardige ploeg, lekker Sagan het eerste stuk van die klim op kop laten beuken.
Oss en Muhlberger kunnen misschien nog iets doen, voor de rest lijken de knechten bij Bora er doorheen te zitten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bora zal ook moeten en die hebben wel een aardige ploeg, lekker Sagan het eerste stuk van die klim op kop laten beuken.
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 03:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etappe 20: Albertville - Val Thorens, 130 59 km
Deze blamage van een rit begint om 14:30.
Ik meende dat kruiswijk vorig jaar in de Alpen wel tijd verloor op de achtervolgers in de slotklim.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:42 schreef JohnDDD het volgende:
Er gaat sowieso keihard op kop gebeukt worden door Lotto-Jumbo
Kruijsbaas wint na een solo van 25 km de etappe
Joh..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik meende dat kruiswijk vorig jaar in de Alpen wel tijd verloor op de achtervolgers in de slotklim.
Ik stond mij bij dat hij zijn voorsprong daarvoor al gemaakt had.
Als ze echt tempo gaan rijden bergop dan wordt Flipheld toch wel gelost helaas, dus dan maken die paar seconden weinig meer uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:09 schreef TLC het volgende:
De Fransen doen alles om Allaflipper naar t podium te helpen![]()
https://nos.nl/tour/artik(...)-van-kruijswijk.html
Waar wordt Groenendaal opeens vandaan getoverd?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou zeggen, zet Groenendaal en Teunissen op kop en rammen tot aan voet van Val Thorens en dan Bennett en Pluske erop. Gaan met die banaan.
Vrees er bijna voor dat Bernal laf in wiel blijft hangen en pas laatste km's wat onderneemt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waar wordt Groenendaal opeens vandaan getoverd?
Alaphilippe heeft trouwens ook drie seconden meer aan z'n broek gekregen ten opzichte van de tv-beelden als ik goed getakt heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens nog een protest van Jumbo-Visma over tijdverschillen gisteren. Met beelden van NOS beweert Jumbo dat Kruijswijk op 58 seconden na Bernal over Iseran ging en niet na 1.03.
Ja, bijzonder hoe ze dat berekend hebben.. te hopen dat de verschillen voor het podium na vandaag niet heel minimaal zijn, anders gaat daar nog wel iets gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alaphilippe heeft trouwens ook drie seconden meer aan z'n broek gekregen ten opzichte van de tv-beelden als ik goed getakt heb.
Alaphillipe heeft ook meer tijd gekregen, dus het is vooral Bernal/Ineos die er mee geholpen wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:09 schreef TLC het volgende:
Vrees dat podiumkandidaten sowieso een sluier van onrecht over zich heen krijgen. Wat R_R ook al zegt, Kruijswijk kiest bewust ervoor om op tempo van De Plus te rijden. Anders hadden ze evt Flip meer minuten aan broek kunnen smeren op Iseran en was Bernal wellicht harder gaan fietsen...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bijzonder hoe ze dat berekend hebben.. te hopen dat de verschillen voor het podium na vandaag niet heel minimaal zijn, anders gaat daar nog wel iets gebeuren.
We hoeven er ook niet 200 kilometer naar te kijken he. Het is op zich wel de bedoeling dat ze een beetje afgemat aan de beslissende fases beginnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het voor grote rondes helemaal geen slecht idee zou zijn om meer etappes van 60 tot 120 km te hebben.
Ik ben een groot sportliefhebber, maar ik trek het al jaren niet meer om een hele dag naar een etappe te kijken. Het spektakel zit toch in de slotklim, of het begin en einde van een vlakke of heuvelrit. Kap gewoon met die 200 km etappes.
De etappe van vanmiddag ga ik zeker helemaal zien en daar kijk ik ook echt naar uit.
Ja goed plan, laten we een duursport aanpassen omdat meneer niet de hele dag voor de tv wilt zitten. :’) x1000.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het voor grote rondes helemaal geen slecht idee zou zijn om meer etappes van 60 tot 120 km te hebben.
Ik ben een groot sportliefhebber, maar ik trek het al jaren niet meer om een hele dag naar een etappe te kijken. Het spektakel zit toch in de slotklim, of het begin en einde van een vlakke of heuvelrit. Kap gewoon met die 200 km etappes.
De etappe van vanmiddag ga ik zeker helemaal zien en daar kijk ik ook echt naar uit.
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 11:41:57Big news from Hungary! They're making a Hungarian Pro Continental team which will likely receive a wild-card for the 2020 Giro d'Italia. Wait for the best part. The team is called Epowers Factory Team and Davide Rebellin will ride for them. 😅 (via Tuttobici) reageer retweet
Zou de doorkomst van Bernal misschien met vertraging zijn uitgezonden omdat ze te laat schakelden en toch de doorkomst wilde tonen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:09 schreef TLC het volgende:
Heb zelf ook even getimed en ze hebben gelijk bij jumbo58 en een halve seconde verschilquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:09 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |