Wat is dan jouw reactie?
Ik heb het idee dat veel mensen het maar zielig vinden. Dat vind ik niet. Ik vind het de natuur in zijn werk (en dat is het ook).
Op de FP stond dat bericht van die tekkel, ik vond de eerste reactie dus een beetje triest.
In mijn buurt waar ook wat katten leven heb ik eens een huisvrouw een kat zien schoppen omdat die een mus pakte. Dat slaat al helemaal nergens op, dat hoort toch bij zo'n kat Je kan een kat misschien een beetje africhten, maar zijn primaire behoeften/instinkten ontkennen gaat wel wat ver vind ik.
Ik denk dat heel veel mensen met een huisdier hun huisdier 'lief' vinden. En zoiets wreeds (maar wel natuurlijks) als de natuur schijnt daarbij niet te horen.
Ik ben voor territorium-afbakening. Dat hoort zo in de natuur. In mijn territirium (zelf betaalde achtertuin, momenteel nog onder hypotheek) komen dan ook geen andere dieren. Die jaag ik weg. Desnoods met harde hand/voet.
quote:,,.dan weet je de je een zwaardere/grotere hond had moeten kopen...
Topic: Als een adelaar een tekkel grijpt...
Heb ik nu een prijs gewonnen?
quote:en vaak ook harig
Op donderdag 9 januari 2003 01:17 schreef sir_dalord het volgende:
ja, maar tekkels zijn juist ontstaan omdat de mensen bestaan... anders waren er geen tekkels..... en trouwens... tekkels.... waar praten we over??? lopende worsten met een gedragsstoornis...
dat kat en mus ding slaat echt nergens op!
Dan zou hij ook zo een baby kunnen grijpen.
quote:Gelijk heb je!
Op donderdag 9 januari 2003 01:05 schreef Hadrian het volgende:
... of je kat (half Fok! schijnt een kat te hebben) heeft een mus te pakken;Wat is dan jouw reactie?
Ik heb het idee dat veel mensen het maar zielig vinden. Dat vind ik niet. Ik vind het de natuur in zijn werk (en dat is het ook).
Op de FP stond dat bericht van die tekkel, ik vond de eerste reactie dus een beetje triest.
In mijn buurt waar ook wat katten leven heb ik eens een huisvrouw een kat zien schoppen omdat die een mus pakte. Dat slaat al helemaal nergens op, dat hoort toch bij zo'n katJe kan een kat misschien een beetje africhten, maar zijn primaire behoeften/instinkten ontkennen gaat wel wat ver vind ik.
quote:Je moet wel je territorium afbakenen door je geur er te verspreiden. Dus even veel water drinken en opsparen en dan je tuin rond rennen
Ik ben voor territorium-afbakening. Dat hoort zo in de natuur. In mijn territirium (zelf betaalde achtertuin, momenteel nog onder hypotheek) komen dan ook geen andere dieren. Die jaag ik weg. Desnoods met harde hand/voet.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 16-01-2003 01:30]
Huisdieren zijn HUISdieren en die doen dus niet mee aan "The cirkel of life" om het zo maar te zeggen.....
Als een adelaar je tekkel op pakt is dat dus duidelijk een vergissing van de adelaar!!!
En ik zou het ook zielig vinden voor mijn hondje en ook voor mezelf....
Legt ze het nog op de deurmat ook!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |