abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2003 @ 01:05:40 #1
17087 Hadrian
Publius Aelius Hadrianus
pi_7791144
... of je kat (half Fok! schijnt een kat te hebben) heeft een mus te pakken;

Wat is dan jouw reactie?

Ik heb het idee dat veel mensen het maar zielig vinden. Dat vind ik niet. Ik vind het de natuur in zijn werk (en dat is het ook).
Op de FP stond dat bericht van die tekkel, ik vond de eerste reactie dus een beetje triest.
In mijn buurt waar ook wat katten leven heb ik eens een huisvrouw een kat zien schoppen omdat die een mus pakte. Dat slaat al helemaal nergens op, dat hoort toch bij zo'n kat Je kan een kat misschien een beetje africhten, maar zijn primaire behoeften/instinkten ontkennen gaat wel wat ver vind ik.

Ik denk dat heel veel mensen met een huisdier hun huisdier 'lief' vinden. En zoiets wreeds (maar wel natuurlijks) als de natuur schijnt daarbij niet te horen.

Ik ben voor territorium-afbakening. Dat hoort zo in de natuur. In mijn territirium (zelf betaalde achtertuin, momenteel nog onder hypotheek) komen dan ook geen andere dieren. Die jaag ik weg. Desnoods met harde hand/voet.

Hadrian.Net Nu mét filemeldingen en weerinfo
Hadrian Forum voor als je Fok! ontgroeid bent :+
  donderdag 9 januari 2003 @ 01:07:56 #2
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_7791180
Held
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 9 januari 2003 @ 01:08:04 #3
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_7791185
quote:
Topic: Als een adelaar een tekkel grijpt...
,,.dan weet je de je een zwaardere/grotere hond had moeten kopen...

Heb ik nu een prijs gewonnen?

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_7791226
...dan weet je dat het een hele grote adelaar moet zijn geweest
Eigen brokjes eerst.
  donderdag 9 januari 2003 @ 01:12:51 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7791234
Sta ik gek te kijken
The truth was in here.
pi_7791267
ja, maar tekkels zijn juist ontstaan omdat de mensen bestaan... anders waren er geen tekkels..... en trouwens... tekkels.... waar praten we over??? lopende worsten met een gedragsstoornis...
  donderdag 9 januari 2003 @ 01:28:08 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7791321
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 01:17 schreef sir_dalord het volgende:
ja, maar tekkels zijn juist ontstaan omdat de mensen bestaan... anders waren er geen tekkels..... en trouwens... tekkels.... waar praten we over??? lopende worsten met een gedragsstoornis...
en vaak ook harig
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7791340
Ja hoor ontzettende natuurlijke selectie, als een door de mens opgevoed dier, die ,op de achtertuin na, nieteens weet wat wilde natuur natuur is, een ander dier, dat al jaren gevoederd wordt, en tam gemaakt is, te grazen neemt!! Zeer natuurlijk allemaal

dat kat en mus ding slaat echt nergens op!

pi_7913264
Als een adelaar een tekkel grijpt.......

Dan zou hij ook zo een baby kunnen grijpen.

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 15 januari 2003 @ 16:57:11 #10
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_7913301
ik haat tekkels...

ik denk ik meld et ff...

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:46:41 #11
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_7920266
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 01:05 schreef Hadrian het volgende:
... of je kat (half Fok! schijnt een kat te hebben) heeft een mus te pakken;

Wat is dan jouw reactie?

Ik heb het idee dat veel mensen het maar zielig vinden. Dat vind ik niet. Ik vind het de natuur in zijn werk (en dat is het ook).
Op de FP stond dat bericht van die tekkel, ik vond de eerste reactie dus een beetje triest.
In mijn buurt waar ook wat katten leven heb ik eens een huisvrouw een kat zien schoppen omdat die een mus pakte. Dat slaat al helemaal nergens op, dat hoort toch bij zo'n kat Je kan een kat misschien een beetje africhten, maar zijn primaire behoeften/instinkten ontkennen gaat wel wat ver vind ik.

Gelijk heb je!
quote:
Ik ben voor territorium-afbakening. Dat hoort zo in de natuur. In mijn territirium (zelf betaalde achtertuin, momenteel nog onder hypotheek) komen dan ook geen andere dieren. Die jaag ik weg. Desnoods met harde hand/voet.
Je moet wel je territorium afbakenen door je geur er te verspreiden. Dus even veel water drinken en opsparen en dan je tuin rond rennen
pi_7923310
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 16-01-2003 01:30]

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_7923346
Stel dat die adelaar 2 tekkels grijpt, je moet er toch niet aan denken.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 16 januari 2003 @ 13:35:37 #14
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_7928954
Ik vind tekkels geweldig

Huisdieren zijn HUISdieren en die doen dus niet mee aan "The cirkel of life" om het zo maar te zeggen.....
Als een adelaar je tekkel op pakt is dat dus duidelijk een vergissing van de adelaar!!!
En ik zou het ook zielig vinden voor mijn hondje en ook voor mezelf....

I don't care.....
pi_8022812
Onze poes had ook een keer een vogel gevangen zag er echt ranzig uit! Al die veren en bloed

Legt ze het nog op de deurmat ook!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')