abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_188146352
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef kree het volgende:

[..]

details dan>? nog geen fan hoor van scheveningen, maar ok niet einde van de wereld tis vrij kut met ov wel. maargoed.
Owh biertjes werden gehaald?
Ja die regelt hij wel gewoon
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_188146368
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja die regelt hij wel gewoon
ja zeg jij nu tis wel kut hoor met ov voor mij naar scheveningen
pi_188146393
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef phoenyx het volgende:
kom hier gewoon, tailless betaalt je het bier wel
Ik wil best een sixpack halen hoor. Ben de slechtste niet.
Jammere aan Katwijk is dat het nauwelijks te bereiken js
pi_188146413
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:08 schreef Tailless het volgende:

[..]

Tjah dat is ook zo voor scheveningen vanuit katwijk. Iemand moet concessies doen..
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_188146437
@kree ?
pi_188146466
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:08 schreef Tailless het volgende:

[..]

ja precies of hoewel dat valt wel mee maar je moet bus pakken vanaf leiden CS maar andersom is het dus net zo voor mij om naar bv scheveningen te gaan.

Ok niet eerste optie fff
Kom gewoon maar naar Katwijk en dan regel ik t bier wel hahaha
pi_188146497
Nou ja liever dat je hierheen komt en dan regelt tailless het bier wel
pi_188146501
Maar over 31 dagen doen?
pi_188146524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:14 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja liever dat je hierheen komt en dan regelt tailless het bier wel
kan, maar ok met wie gaan we allemaal?
pi_188146530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:15 schreef kree het volgende:

[..]

kan, maar ok met wi gaan we allemaal?
Nou ja jij en tailless toch?
pi_188146544
Bedoel ik wil ook best komen maar het klinkt voor mij alsof je mij niet wil zien maar alleen maar oog hebt voor tailless met zijn bier
pi_188146563
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja jij en tailless toch?
ja ok 3 dus nog dat geen data maar wie willen ermeer?
pi_188146581
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:18 schreef kree het volgende:

[..]

ja ok 3 dus nog dat geen data maar wie willen ermeer?
Nou ja er zijn vast wel meer mensen die met ons meewillen naar het strand. Maar wie willen er dan meer volgens jou?
pi_188146588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:17 schreef phoenyx het volgende:
Bedoel ik wil ook best komen maar het klinkt voor mij alsof je mij niet wil zien maar alleen maar oog hebt voor tailless met zijn bier
Ik wil je we zien zal ik ook een liefmans meenemen?
pi_188146593
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:17 schreef phoenyx het volgende:
hahahaha welnee

Ik wil katwijk hoor omdat het voor mij handiger is ook. maar ok overweeg scheveningen nu
pi_188146638
nee wacht scheveningen optie maar iig voor het sim[pel te houden Katwijk was het idee he dus die eerst tis met ov redelijk ok vanaf leiden CS
pi_188146639
@haags_kwartiertje

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2019 00:23:05 ]
pi_188146753
Als je iets wil moet je ervoor strijden en er soms voor lijden kree.
pi_188146770
wil eigenlijk gewoon klein groepje hier en op strand samn? dat is t doel ebven schvevningen is te commercieel
pi_188146805
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:27 schreef phoenyx het volgende:
Als je iets wil moet je ervoor strijden en er soms voor lijden kree.
jawel doe ook voorstel dan etc?

Ik wil dit met groepje fokkers hier in katwijk op het strand en zwemmen et cc
pi_188146847
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:29 schreef kree het volgende:

[..]

jawel doe ook voorstel dan etc?

Ik wil dit met groepje fokkers hier in katwijk op het strand en zwemmen et cc
Maak Katwijk dan tot the place to be. Nu zit iedereen in Den Haag, Rijswijk, Scheveningen, zelfs Rotterdam ligt nog dichter bij Scheveningen dan bij Katwijk aan zee. Als je wil dat mensen naar Katwijk komen promoot het dan wat meer, bedoel jij wil zelfs bijna naar Scheveningen komen terwijl dat jou een uur aan reistijd kost.. maak het wat aantrekkelijk voor ons om te komen, niet alleen met bier, maar met meer
pi_188147144
nee? zie TT scheveningen is optie maar ng kut.te duur ook

maar bedenk me mss nog?

lijstje nu voor het idee
- kree
- .................
pi_188147209
phoenyx
Tailless
Haagskwartiertje
Yasmin
Geeninspiratie
pi_188148070
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:54 schreef phoenyx het volgende:
phoenyx
Tailless
Haagskwartiertje
Yasmin
Geeninspiratie
jaaaaah ok leuk lijstje denk met echt totaal verschillende mensen :)

Alleen nog dan het ook regelen enzo. Het kan hier hoor gewoon in Katwijk
Als het scheveningen is dan laat ik het ff aan iemand anders over. Want niet zo bekend daar, behalve het wel kennen, maar kom daar nooit voor strand, zou de haltes etc niet eens weten :)

voor hier wel :P

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 27-07-2019 03:07:04 ]
pi_188148120
kree
phoenyx
Tailless
Haagskwartiertje
Yasmin
Geeninspiratie

dus zover iig willen ook echt gaan is vraag 2 want die is nog te regelen, voodeel je hebt niks nodig behalve een zwembroek en handdoek
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')