abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7791083
Heb een probleem waar ik al weken mee zit eigenlijk. Weet echt niet meer wat ik moet doen. Er zit namelijk een leuke meid in mijn klas. Na een paar weken leerde ik haar steeds beter kennen en kreeg steeds meer contact met haar. Ze rijdt ook vaak mee naar school enzo. Mijn gevoelens voor haar werden sterker en sterker. Ik bel d'r meestal eens in de week en zat een keer bijna een uur aan de telefoon.
Laatst ben ik met d'r uitgeweest. Ik was met mijn eigen vrienden en zij met haar vrienden. Zie ik haar later op de avond tegen de muur staan met een gozer erg dicht tegen d'r aan, dus ik dacht: shit.. ben te laat. Later op de avond vroeg ik of dat d'r nieuwe vriendje was en daar reageerde ze ontkennend op. Toen zei ik of ze had gemerkt dat ik d'r wel leuk vind, volgens mij schrok ze daar wel van (of ze hoorde het niet goed door de harde muziek). Ik dacht.. laat maar zitten, hier kunnen we toch niet praten. Kheb d'r pas nog op school gezien, maar heb d'r niet gesproken. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Het beste lijkt me om gewoon te vertellen wat ik voor de voel enzo, maar dat vind ik echt moeilijk. En hoe ga ik het vertellen? Ik kan nu een mailtje sturen en alles uitleggen, of ik kan morgen bellen, maar weet niet of ik het durf te zeggen, of ik kan het vertellen als ik d'r weer zie (over een week pas). Hoe denken jullie over deze situatie? Wat kan ik het beste doen?
pi_7791188
je kan het vertellen, maar als je niet zeker weet of ze jou ook leuk vind, kan je daar ineens de hele vriendschap mee verpesten... Ik zal wel wat signalen geven(en dan bedoel ik niet dat je der tegen de muur smijt en der vol op de bek pakt) maar van die kleine hints...
pi_7792285
Je heb het toch al verteld?
Lambo of Rekt
  donderdag 9 januari 2003 @ 08:31:24 #4
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7792341
Je hebt haar nummer...ook mobiel? Dan kun je toch een leuk & lief smsje sturen? En ja mailen kan natuurlijk ook! Alhoewel ikzelf een ouderwets snailmail kaartje toch iets hoger vindt scoren, maar da's persoonlijk.
Je kunt het haar natuurlijk allemaal uitleggen, maar het komt er op neer dat je haar gewoon leuk vindt. Dan hoef je toch alleen maar dat te zeggen? Door er een heel zwaar verhaal van te maken, blaas je het misschien een beetje te veel op...in de zin van dat het haar een beetje laat schrikken en dat ze zich misschien beklemd voelt.

Ik zou gewoon voorstellen om, net als laatst, een gezellige avond te plannen, maar dan met z'n tweetjes! Kun je kijken hoe en of het echt klikt!

Veel succes & plezier!

kut
pi_7792349
Bovendien komt valentijn eraan
Lambo of Rekt
  donderdag 9 januari 2003 @ 08:39:50 #6
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7792397
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 08:33 schreef EggsTC het volgende:
Bovendien komt valentijn eraan
Moest ik ook al aan denken...maar dat duurt nog best wel lang...
kut
pi_7792426
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 08:39 schreef pizzaslut het volgende:

[..]

Moest ik ook al aan denken...maar dat duurt nog best wel lang...

Ik zal jouw is een kaartje sturen
Lambo of Rekt
  donderdag 9 januari 2003 @ 08:54:08 #8
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_7792470
Ik zou het gewoon nog maar een keertje zeggen , als jullie met z`n tweeen zijn , dan de opmerking die je eerst zei nog een keer herhalen ..... ik zou zeker geen mail o.i.d. sturen. Als ze niet schrikt , zoals je de vorige keer dacht , vraag je dr of ze zin heeft om wat leuks te gaan doen ; cafeetje ofzo.
Suc6
  donderdag 9 januari 2003 @ 09:09:34 #9
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7792554
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 08:45 schreef EggsTC het volgende:

Ik zal jouw is een kaartje sturen

En hoe moet ik dit nou weer opvatten?
kut
pi_7792574
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:09 schreef pizzaslut het volgende:

[..]

En hoe moet ik dit nou weer opvatten?

Hoe je wilt
Lambo of Rekt
pi_7792592
Als ze een echte vriendin is, dan breekt ze niet zomaar met jou als je haar vertelt dat je haar leuk vindt. Probeer het gewoon en zeg haar dat als ze het niet leuk vindt, jullie dan verder kunnen zoals het altijd gewest is. Ook al is dit in het begin lijkt me erg moeilijk omdat ze dan anders tegen je aan zal kijken.
Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan hè Iig good luck
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  donderdag 9 januari 2003 @ 10:34:09 #12
39545 Defcon2
Licht Ontvlambaar
pi_7793367
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:15 schreef Infinity123 het volgende:
Als ze een echte vriendin is, dan breekt ze niet zomaar met jou als je haar vertelt dat je haar leuk vindt. Probeer het gewoon en zeg haar dat als ze het niet leuk vindt, jullie dan verder kunnen zoals het altijd gewest is. Ook al is dit in het begin lijkt me erg moeilijk omdat ze dan anders tegen je aan zal kijken.
...
KABOOM!

idd...
* Defcon2 heeft daar ervaringen mee
zelfde probleem gehad... nadat ik het tóch vertelde bleek (helaas?) dat zij niets voor mij voelde...
we zijn gewoon verder gegaan als vrienden (zonder enige problemen)
en ik heb nu alweer bijna 6 weken verkering met een heel erg lief ander meisje!

Right Back At You !!
pi_7794875
Hmm.. goeie ideeën allemaal. Maar mailen niet denk ik he? Bellen of wachten tot ik d'r weer zie (das over 1 week pas). Tot die tijd zit ik er dan mee en dat is best vervelend moet ik zeggen.
pi_7794998
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:18 schreef jimster het volgende:
Hmm.. goeie ideeën allemaal. Maar mailen niet denk ik he? Bellen of wachten tot ik d'r weer zie (das over 1 week pas). Tot die tijd zit ik er dan mee en dat is best vervelend moet ik zeggen.
Als ze iets liefs doet tegenover jouw met een overdreven toon zeggen "Ohhh ik hou zoveeeeeel van jouwwwww". Dat is toch wel een duidelijke hint
Lambo of Rekt
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:43:36 #15
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_7795323
altijd moeilijk dit soort vraagstukken Ik heb er ook in gezeten, alleen deed het bij mij iets meer pijn. Eerst vond de persoon in kwestie dat ze meer op meisjes viel dan op jongens (auw, helemaal onbereikbaar) en vervolgens blijkt na een aantal maanden dat ze een vriendje heeft...(zucht) Het erge is dat ik haar net als een aantal andere liefdes maar moeilijk kan vergeten. Een vriendin van grapt wel eens:"Als ze weer voor de deur staat, dan ga je zo weer met haar mee, volgens mij" Ik ben bang dat dat niet ver naast de waarheid is... Ik heb overigens geen contact meer met die liefde. Ze is inmiddels getrouwd meen ik...

Ik ben er overigens ook geen ster in om mijn liefde te verklaren. Ik houd altijd maar een beetje afstand, toch bang om pijn gedaan te worden denk ik. Het is altijd makkelijker om van iemand te dormen, dan om een blauwtje te lopen. Ik kan het je echter niet aanraden, want zo zie je wel de ene liefde na de andere liefde aan je voorbij gaan. Ik heb me er maar bij neergelegd, maar ik hoop dat je wat meer moed hebt!

Suc6 in ieder geval!

Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_7805278
Vandaag werd ik opeens gebeld door haar Ging over school. Kzag d'r later ook nog op school. Heb het er maar niet over gehad, maar het deed me in ieder geval wel goed. Ik weet in ieder geval dat ze nog wel contact met me zoekt en me niet ontwijkt ofzo.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 12:54:06 #17
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_7818079
Bellen.... althans, dat zou ik doen.
Bellen is iig een stuk persoonlijker als een mailtje, en je krijgt bijna altijd direct feedback terug.
Mailtje sturen en daarna niets van dr horen laat je alleen maar in onzekerheid.

pak die foon en bel d'r, eerst beetje gezellig kleppen en langzaam serieus worden. Succes!

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_7822959
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 01:00 schreef jimster het volgende:
heel verhaal
Zeg gewoon tegen haar wat je voor haar voelt, en doe het for gods sake niet via de telefoon...

Je hebt je lesje al geleerd, wat betreft wachten neem ik aan...

Ga lekker uit eten, of ergens wat drinken, en zeg tegen haar dat je haar wel leuk vindt etc. etc.

pi_7823162
he dude, het is vrijdag...

je belt haar op en vraagt of ze vanavond wat te doen heeft..
zo ja , PECH, andere keer afspreken..
zo nee, HEEL goed, vraag of ze mee gaat ergens ff wat drinken...

gewoon gezellig, sociaal.. je kent het wel..
en dan vraag je gewoon of ze het nou goed had verstaan in die (z.w.s.) discotheek... en gewoon zeggen dat je bloedserieus bent, en haar een super tof meissie vind.

mocht ze er raar op reageren zeg je dat het niet de bedoeling was om haar te versieren o.i.d. maar dat je het gewoon kwijt moest, onder het mom van wie niet waagt, wie niet wint.

gewoon eerlijk en duidelijk zijn.

SUCCES, en laat het even weten.. ben wel benieuwd

pi_7832368
Mailtje valt af dus. Is inderdaad onpersoonlijk. Bellen? Misschien. Maareh.. gezellig ergens drinken? Volgens mij is ze niet zo'n iemand die naar de kroeg gaat. Ik ook niet trouwens. Meer een discotheek type. Dusse dat wordt 's middags de stad in en dan naar La Place ofzo. En dan het hele verhaal vertellen.
pi_7833133
Ga niet in een direct gesprek je liefde bekennen! Dit is weliswaar erg vleiend voor haar maar werkt om haar te krijgen meestal niet helaas (weet ook niet waarom). Ga gewoon leuke dingen doen en wacht op een moment waarop de romance in de lucht hangt en dan heel langzaam en voorzichtig. Als ze wil zal ze er wel voor zorgen dat er zo'n moment komt. Gewoon biosje pakken, op een terrasje gaan zitten, koffie drinken, winkelen, samen lunchen weet ik veel wat en wacht op de vonk.
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_7833175
Was het maar zomer! Scheveningen.. biosje.. strandwandeling.. terrasje..
pi_7855577
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 01:00 schreef jimster het volgende:
Heb een probleem waar ik al weken mee zit eigenlijk. Weet echt niet meer wat ik moet doen. Er zit namelijk een leuke meid in mijn klas. Na een paar weken leerde ik haar steeds beter kennen en kreeg steeds meer contact met haar. Ze rijdt ook vaak mee naar school enzo. Mijn gevoelens voor haar werden sterker en sterker. Ik bel d'r meestal eens in de week en zat een keer bijna een uur aan de telefoon.
Laatst ben ik met d'r uitgeweest. Ik was met mijn eigen vrienden en zij met haar vrienden. Zie ik haar later op de avond tegen de muur staan met een gozer erg dicht tegen d'r aan, dus ik dacht: shit.. ben te laat. Later op de avond vroeg ik of dat d'r nieuwe vriendje was en daar reageerde ze ontkennend op. Toen zei ik of ze had gemerkt dat ik d'r wel leuk vind, volgens mij schrok ze daar wel van (of ze hoorde het niet goed door de harde muziek). Ik dacht.. laat maar zitten, hier kunnen we toch niet praten. Kheb d'r pas nog op school gezien, maar heb d'r niet gesproken. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Het beste lijkt me om gewoon te vertellen wat ik voor de voel enzo, maar dat vind ik echt moeilijk. En hoe ga ik het vertellen? Ik kan nu een mailtje sturen en alles uitleggen, of ik kan morgen bellen, maar weet niet of ik het durf te zeggen, of ik kan het vertellen als ik d'r weer zie (over een week pas). Hoe denken jullie over deze situatie? Wat kan ik het beste doen?
ik zat bijna met het zelfd probleem maar ik heb het haar gewoon gezegt!

Het is nog steeds niets maar jah (hopen dat ze ook wat voor mij voelt!)

pi_7856698
Misschien is een liefdevol huisdier iets voor je?
pi_7859305
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:40 schreef jannemanxxx het volgende:

[..]
ik zat bijna met het zelfd probleem maar ik heb het haar gewoon gezegt!
Het is nog steeds niets maar jah (hopen dat ze ook wat voor mij voelt!)

Hoe heb je het verteld? Gewoon IRL of via de foon? Hoe reageerde ze?

Liefdevol huisdier? Een poes ofzo?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')