Ik zou gewoon voorstellen om, net als laatst, een gezellige avond te plannen, maar dan met z'n tweetjes! Kun je kijken hoe en of het echt klikt!
Veel succes & plezier!
quote:Moest ik ook al aan denken...maar dat duurt nog best wel lang...
Op donderdag 9 januari 2003 08:33 schreef EggsTC het volgende:
Bovendien komt valentijn eraan
quote:Ik zal jouw is een kaartje sturen
Op donderdag 9 januari 2003 08:39 schreef pizzaslut het volgende:[..]
Moest ik ook al aan denken...maar dat duurt nog best wel lang...
quote:En hoe moet ik dit nou weer opvatten?
Op donderdag 9 januari 2003 08:45 schreef EggsTC het volgende:Ik zal jouw is een kaartje sturen
quote:Hoe je wilt
Op donderdag 9 januari 2003 09:09 schreef pizzaslut het volgende:[..]
En hoe moet ik dit nou weer opvatten?
quote:KABOOM!
Op donderdag 9 januari 2003 09:15 schreef Infinity123 het volgende:
Als ze een echte vriendin is, dan breekt ze niet zomaar met jou als je haar vertelt dat je haar leuk vindt. Probeer het gewoon en zeg haar dat als ze het niet leuk vindt, jullie dan verder kunnen zoals het altijd gewest is. Ook al is dit in het begin lijkt me erg moeilijk omdat ze dan anders tegen je aan zal kijken.
...
idd...
* Defcon2 heeft daar ervaringen mee
zelfde probleem gehad... nadat ik het tóch vertelde bleek (helaas?) dat zij niets voor mij voelde...
we zijn gewoon verder gegaan als vrienden (zonder enige problemen)
en ik heb nu alweer bijna 6 weken verkering met een heel erg lief ander meisje!
quote:Als ze iets liefs doet tegenover jouw met een overdreven toon zeggen "Ohhh ik hou zoveeeeeel van jouwwwww". Dat is toch wel een duidelijke hint
Op donderdag 9 januari 2003 12:18 schreef jimster het volgende:
Hmm.. goeie ideeën allemaal. Maar mailen niet denk ik he? Bellen of wachten tot ik d'r weer zie (das over 1 week pas). Tot die tijd zit ik er dan mee en dat is best vervelend moet ik zeggen.
Ik ben er overigens ook geen ster in om mijn liefde te verklaren. Ik houd altijd maar een beetje afstand, toch bang om pijn gedaan te worden denk ik. Het is altijd makkelijker om van iemand te dormen, dan om een blauwtje te lopen. Ik kan het je echter niet aanraden, want zo zie je wel de ene liefde na de andere liefde aan je voorbij gaan. Ik heb me er maar bij neergelegd, maar ik hoop dat je wat meer moed hebt!
Suc6 in ieder geval!
pak die foon en bel d'r, eerst beetje gezellig kleppen en langzaam serieus worden. Succes!
quote:Zeg gewoon tegen haar wat je voor haar voelt, en doe het for gods sake niet via de telefoon...
Op donderdag 9 januari 2003 01:00 schreef jimster het volgende:
heel verhaal
Je hebt je lesje al geleerd, wat betreft wachten neem ik aan...
Ga lekker uit eten, of ergens wat drinken, en zeg tegen haar dat je haar wel leuk vindt etc. etc.
je belt haar op en vraagt of ze vanavond wat te doen heeft..
zo ja , PECH, andere keer afspreken..
zo nee, HEEL goed, vraag of ze mee gaat ergens ff wat drinken...
gewoon gezellig, sociaal.. je kent het wel..
en dan vraag je gewoon of ze het nou goed had verstaan in die (z.w.s.) discotheek... en gewoon zeggen dat je bloedserieus bent, en haar een super tof meissie vind.
mocht ze er raar op reageren zeg je dat het niet de bedoeling was om haar te versieren o.i.d. maar dat je het gewoon kwijt moest, onder het mom van wie niet waagt, wie niet wint.
gewoon eerlijk en duidelijk zijn.
SUCCES, en laat het even weten.. ben wel benieuwd
quote:ik zat bijna met het zelfd probleem maar ik heb het haar gewoon gezegt!
Op donderdag 9 januari 2003 01:00 schreef jimster het volgende:
Heb een probleem waar ik al weken mee zit eigenlijk. Weet echt niet meer wat ik moet doen. Er zit namelijk een leuke meid in mijn klas. Na een paar weken leerde ik haar steeds beter kennen en kreeg steeds meer contact met haar. Ze rijdt ook vaak mee naar school enzo. Mijn gevoelens voor haar werden sterker en sterker. Ik bel d'r meestal eens in de week en zat een keer bijna een uur aan de telefoon.
Laatst ben ik met d'r uitgeweest. Ik was met mijn eigen vrienden en zij met haar vrienden. Zie ik haar later op de avond tegen de muur staan met een gozer erg dicht tegen d'r aan, dus ik dacht: shit.. ben te laat. Later op de avond vroeg ik of dat d'r nieuwe vriendje was en daar reageerde ze ontkennend op. Toen zei ik of ze had gemerkt dat ik d'r wel leuk vind, volgens mij schrok ze daar wel van (of ze hoorde het niet goed door de harde muziek). Ik dacht.. laat maar zitten, hier kunnen we toch niet praten. Kheb d'r pas nog op school gezien, maar heb d'r niet gesproken. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Het beste lijkt me om gewoon te vertellen wat ik voor de voel enzo, maar dat vind ik echt moeilijk. En hoe ga ik het vertellen? Ik kan nu een mailtje sturen en alles uitleggen, of ik kan morgen bellen, maar weet niet of ik het durf te zeggen, of ik kan het vertellen als ik d'r weer zie (over een week pas). Hoe denken jullie over deze situatie? Wat kan ik het beste doen?
Het is nog steeds niets maar jah (hopen dat ze ook wat voor mij voelt!)
quote:Hoe heb je het verteld? Gewoon IRL of via de foon? Hoe reageerde ze?
Op zondag 12 januari 2003 15:40 schreef jannemanxxx het volgende:[..]
ik zat bijna met het zelfd probleem maar ik heb het haar gewoon gezegt!
Het is nog steeds niets maar jah (hopen dat ze ook wat voor mij voelt!)
Liefdevol huisdier? Een poes ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |