Sowheequote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rotterdam geboren, Barendrecht opgegroeid, Emmen verder opgegroeid, Woerden verder nog gewoond, nu Arnhem. Heb verder nog in Amsterdam en Eindhoven op school gezeten, In Utrecht en Zwolle gewerkt en relaties gehad met chicks uit Den Haag, het Gooi, Limburg dus wat dat betreft kan je mij een allround Nederlander noemen
stoerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rotterdam geboren, Barendrecht opgegroeid, Emmen verder opgegroeid, Woerden verder nog gewoond, nu Arnhem. Heb verder nog in Amsterdam en Eindhoven op school gezeten, In Utrecht en Zwolle gewerkt en relaties gehad met chicks uit Den Haag, het Gooi, Limburg dus wat dat betreft kan je mij een allround Nederlander noemen
Zeker, kreeg wel strak plassertje toen ik dit schreefquote:
Wel jammer van Rotterdam .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, kreeg wel strak plassertje toen ik dit schreef
Wat precies?quote:
Ja snap ik. Maar wat is precies jammer?quote:
Er is maar een stad.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar wat is precies jammer?
Morgen komt Bolano binnenquote:
Watquote:
Limburgs lijkt net een soort buitenlandsquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
kijk dat filmpje is grappig en vrij extreem, maar vind het over het algemeen nogal aso om mensen te gaan kleineren om welk accent ze hebben, alsof je daar iets aan kan doen
verder vind ik "normaal" limburgs accent charmant en wordt het mooiste nederlands (vlaams) ook met zachte g gesproken
Eens hoor. Ik vind sommige dialecten alleen wel wat dommer over komen dan de ander, tsja sorry ik kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
kijk dat filmpje is grappig en vrij extreem, maar vind het over het algemeen nogal aso om mensen te gaan kleineren om welk accent ze hebben, alsof je daar iets aan kan doen
verder vind ik "normaal" limburgs accent charmant en wordt het mooiste nederlands (vlaams) ook met zachte g gesproken
dialect?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Limburgs lijkt net een soort buitenlands
Denk dat ik er voorlopig echter nog niet aan begin hoor. Moeten nog 2 boekjes uitgelezen worden, en om na een dikke pil vervolgens weer aan een dikke pil te beginnen. Weet niet of ik daar zin in hebquote:
wat lees je nu dan broquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik er voorlopig echter nog niet aan begin hoor. Moeten nog 2 boekjes uitgelezen worden, en om na een dikke pil vervolgens weer aan een dikke pil te beginnen. Weet niet of ik daar zin in heb
ja zeg ik toch, lees mijn bericht dan oeterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik vind sommige dialecten alleen wel wat dommer over komen dan de ander, tsja sorry ik kan er niks aan doenEn prima als je dan ABN praat met een lichte tongval dat is prima. Maar sommige mensen die vertikken fatsoenlijk Nederlands te praten en dan met een boerenaccent door blijven tateren, tsja sorry, dat kan ik niet echt serieus nemen
Daar kan je je wel in vergissenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik vind sommige dialecten alleen wel wat dommer over komen dan de ander, tsja sorry ik kan er niks aan doenEn prima als je dan ABN praat met een lichte tongval dat is prima. Maar sommige mensen die vertikken fatsoenlijk Nederlands te praten en dan met een boerenaccent door blijven tateren, tsja sorry, dat kan ik niet echt serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |