Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:22 schreef Molo het volgende:
Partytent op en gaan, beetje positief mensen![]()
![]()
![]()
De leukste feesten zijn met wat storm en regen
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.
Restaurant hier in Arnhem heeft in de tuin ook zo'n overkapping, Ze weten nu wel hoe ze de tafels eronder moeten zetten, eerste weken nog nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het ooit meegemaakt bij een kraampje op een festival
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.
Hehehe, mooiquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was verbaasd dat het weerstation bij mij in de buurt niet genoemd werd toen we record temperaturen kregen. Toch maar eens gaan zoeken.
Nu vermoed ik dat de man van mijn nicht (of een van mijn achterneven) roet in het eten heeft gegooid![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-ell~ab5ada95/
Strakke actiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was verbaasd dat het weerstation bij mij in de buurt niet genoemd werd toen we record temperaturen kregen. Toch maar eens gaan zoeken.
Nu vermoed ik dat de man van mijn nicht (of een van mijn achterneven) roet in het eten heeft gegooid![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-ell~ab5ada95/
Ook gekookt. https://www.hellofresh.nl(...)58577d69bf55e2010552quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Regen? Wat is dat?
Ondertussen 29 graden hier in huis. Net gekookt![]()
Bioscoop was heerlijk. Ik bedoel leuk. Lion King, had er niet veel van verwacht, maar was geweldig leuk om te zien. Met dezelfde vriendin gegaan als 25 jaar geledenDaarna nog 2 uur op een terras gezeten. Was helemaal top.
Ik heb mijn laminaat net ‘gedweild’ (spetters). Het was het waardquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is noodweer vlakbij, alles staat open en ik zit in de startblokken om een sprintje te trekken naar de ramen tegen het inregenen.
Het noodweer drijft hier compleet onderlangs.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is noodweer vlakbij, alles staat open en ik zit in de startblokken om een sprintje te trekken naar de ramen tegen het inregenen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb mijn laminaat net ‘gedweild’ (spetters). Het was het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |