Wees welkom in het speciale topic dat we voor het OKT hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Zometeen dames voor OKT tegen Italië op Ziggo Sport. België en Kenia zijn gisteren en eergisteren met 3-0 verslagen.
Thanxquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wees welkom in het speciale topic dat we voor het OKT hebben![]()
SPT / OKT Volleybal #1: 3x winst = Tokio
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 04-11-2019 om 09:12:19Vanmiddag om 17 uur presenteert Volleybalbond Nevobo in Utrecht de nieuwe bondscoach voor de nationale vrouwenploeg. Naam nog onbekend. Italiaans woordenboek meenemen kan ‘handig’ zijn meldt de bond in reactie. #benieuwd naar de opvolger van @J_Morrison000 reageer retweet
En nu niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef borisz het volgende:
En dat was de Nations League https://www.fivb.com/en/a(...)ts-calendar?id=90648
Nu gepland voor na de Spelen.
quote:Lonneke Slöetjes stopt in ieder geval tot 1 januari 2021 met volleybal. De diagonaalspeler van Oranje en de Italiaanse topclub Savino Del Bene Scandicci zegt toe te zijn aan een pauze en weet niet zeker of ze haar carrière daarna vervolgt.
"Door de constante combinatie van clubvolleybal en nationaal team is het afgelopen decennium voor mij heel belastend geweest", vertelt Slöetjes op de website van volleybalbond Nevobo.
De 29-jarige Achterhoekse speelt al sinds 2008 voor het Nederlands team en was er vier jaar geleden bij op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. Domper is dat Oranje er begin 2020 niet in slaagde zich te plaatsen voor de Spelen van Tokio, die vanwege het coronavirus zijn uitgesteld tot de zomer van 2021.
"Er waren natuurlijk tal van prachtige momenten", vervolgt Slöetjes. "Maar de laatste tijd heb ik het plezier in het spel wel een beetje verloren. Ik luister nu naar mijn hart, en dat zegt: even geen volleybal."
'Benieuwd wat ik nog in mijn mars heb'
Komende zomer pakt de 302-voudig international haar studie bedrijfskunde weer op en verder heeft ze nog geen concrete plannen. "Ik ben erg benieuwd wat ik nog meer in mijn mars heb. Wat ik vanaf januari ga doen, weet ik nu oprecht nog niet. Dat ga ik de komende maanden onderzoeken."
Joop Alberda, technisch directeur van Nevobo, respecteert het besluit van Slöetjes. "De zware belasting op topspeelsters is een groot punt van aandacht voor ons. Wij begrijpen dat het voor een atleet soms nodig is om een periode van reflectie in te bouwen en we maken beleid om hier ruimte aan te bieden", aldus Alberda.
Overigens is de bond nog op zoek naar een bondscoach voor de volleybalsters. In maart besloot de Italiaan Giovanni Caprara niet bij te tekenen, omdat hij meer tijd wil doorbrengen met zijn familie.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:10 schreef borisz het volgende:
Avital is terug!
https://www.telegraaf.nl/(...)pnieuw-de-weg-wijzen
Sloetjes stopt er definitief mee.quote:
quote:Lonneke Sloetjes heeft haar beslissing genomen: ze stopt met topvolleybal. De 302-voudig international laste een pauze in na het clubseizoen 2019-2020 om even afstand te nemen van haar sport. De afgelopen maand besloot ze dat de tijdelijke pauze een definitief einde wordt. De 30-jarige Sloetjes, die in Lichtenvoorde woont met haar vriend Thomas, kiest ervoor om bij haar familie in de buurt te zijn en zich te richten op haar maatschappelijke carrière. Lonneke Sloetjes is zonder twijfel een van de meest succesvolle volleybalsters uit de Nederlandse geschiedenis.
https://en.volleyballworl(...)s/vnl-2021/schedule/quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Dames nu tegen DLD op Zig.go. Is er ergens een overzicht van de wedstrijden te vinden? @:borisz
Dank je welquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:41 schreef chufi het volgende:
https://en.volleyballworl(...)s/vnl-2021/schedule/
Wat een spannende 3e set 30-28 en 2-1 voor NED
Niet bewust, heel veel speelsters om allerlei redenen niet beschikbaar en daarom een hele jonge selectiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |