Maar het is verplicht!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan laat je die inentingen toch zitten, scheelt een hoop geld...
Inderdaad en de pa van Kluun heeft de reisverzekering al betaald. Dus mocht Kluun lastkrijgen van een Delhibelly, dan is er niks aan het handje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:55 schreef Sjemmert het volgende:
Is niet verplicht kluun hou die centen lekker in je zak. Een beetje buiktyfus overleef je ook wel dus geen stress.
Dan ga je niet op vakantie. Je bent niet verplicht naar India te gaan. Mauwert.quote:
Krijgen wij dan klaagtopics over kluun’s buiktyfus.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:55 schreef Sjemmert het volgende:
Is niet verplicht kluun hou die centen lekker in je zak. Een beetje buiktyfus overleef je ook wel dus geen stress.
Of topics dat het eten te pittig was. Of dat er geen patat en kroketten werden geserveerd. Of dat de kamermeisjes geen nederlands spraken. Of dat het te warm wasquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Krijgen wij dan klaagtopics over kluun’s buiktyfus.
Niet doen die entingen !!!
Kluunquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Of topics dat het eten te pittig was. Of dat er geen patat en kroketten werden geserveerd. Of dat de kamermeisjes geen nederlands spraken. Of dat het te warm was
Ga dan ook niet naar de GGD lutserquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:36 schreef Kluun1985 het volgende:
En ongetwijfeld zullen die GGD graaiers nog extra inentingen sterk aanbevelen. Ben aan deze grap 500 euro zeker kwijt.
Maar hij wil bij zijn pappie en mammie zitten. Op de heenweg in ieder geval, voor de terugweg heeft hij een love-seat gereserveerd voor hem en zijn aanstaande bruidquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een pasfoto van 50 euro? Wat is dat voor een foto dan?
En waarom zou je nu al een stoel reserveren? Doe dat gewoon bij het online inchecken en het kost je niks.
Uit India? Die passen ook wel in de handbagage tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
voor de terugweg heeft hij een love-seat gereserveerd voor hem en zijn aanstaande bruid
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Maar hij wil bij zijn pappie en mammie zitten. Op de heenweg in ieder geval, voor de terugweg heeft hij een love-seat gereserveerd voor hem en zijn aanstaande bruid
TS ook na de buiktyfus.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:43 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Uit India? Die passen ook wel in de handbagage toch
Hoezo, Doe niet zo streng, Het is niet alsof TRV vergaat van de topics.. Ok het voorbeeld in de OP verwijst naar zijn India reis maar dit topic gaat toch over de kosten van inentingen? Zie TT. En die zijn gewoon eenmalig best prijzig. Ook nier elke verzekering dekt het.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:02 schreef MaJo het volgende:
Kluun, gelieve niet steeds losse topics te openen en gewoon je eigen India topic te updaten. De volgende gooi ik dicht.
Verdere dingen die met je reis te maken post je voortaan dus hier: TRV / Het gaat gebeuren! India here we come!
Kan 'ie mooi bij haar terecht met al z'n probleempjes. En zij telkens als advies: "Did you try a reboot, sir?"quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Maar hij wil bij zijn pappie en mammie zitten. Op de heenweg in ieder geval, voor de terugweg heeft hij een love-seat gereserveerd voor hem en zijn aanstaande bruid
Omdat het vaak een beetje naar onzin neigt. Als het een algemeen inentingen topic wordt is dat natuurlijk prima maar dit is inmiddels het vijfde topic met vaak vragen die prima ergens anders kunnen en niet een heel eigen topic hoeven (inchecken, overstaptijd etc).quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo, Doe niet zo streng, Het is niet alsof TRV vergaat van de topics.. Ok het voorbeeld in de OP verwijst naar zijn India reis maar dit topic gaat toch over de kosten van inentingen? Zie TT. En die zijn gewoon eenmalig best prijzig. Ook nier elke verzekering dekt het.
Voor mijn Thailand reis dacht ik ze ook nodig te hebben. Dus afspraak gemaakt bij zo'n KLM ding, dagen zenuwachtig want ik houd niet van naalden. Heel erg niet. Kom ik daar, ik vertellen dat ik mijn medisch paspoort niet had, Zij in de computer zoeken bleek dat ik alles voor heel veel jaar had inmiddels. Ik hoefde ook geen consultkosten te betalen.
Ik heb DKT en HEPA geloof ik.
Ik lees geen vraag in zijn topic, alleen gejammer. Past beter in KLB.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo, Doe niet zo streng, Het is niet alsof TRV vergaat van de topics.. Ok het voorbeeld in de OP verwijst naar zijn India reis maar dit topic gaat toch over de kosten van inentingen? Zie TT. En die zijn gewoon eenmalig best prijzig. Ook nier elke verzekering dekt het.
Voor mijn Thailand reis dacht ik ze ook nodig te hebben. Dus afspraak gemaakt bij zo'n KLM ding, dagen zenuwachtig want ik houd niet van naalden. Heel erg niet. Kom ik daar, ik vertellen dat ik mijn medisch paspoort niet had, Zij in de computer zoeken bleek dat ik alles voor heel veel jaar had inmiddels. Ik hoefde ook geen consultkosten te betalen.
Ik heb DKT en HEPA geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |