abonnement Unibet Coolblue
pi_188117530
Voor de vergelijking:

wcsbike twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 18:04:49 🇸🇮@rogla of 🇳🇱@JumboVismaRoad has been given a 10 second time penalty after receiving a long pushes by spectators in stage 20 of 🇮🇹@giroditalia #giro #giro102 (📺@Eurosport_IT) https://t.co/ufOReZ9YVw reageer retweet
pi_188117551
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:12 schreef Dejannn het volgende:
Hoe is dit überhaupt te vergelijken met die situatie? Dit is letterlijk een duwtje van een seconde. Dat met Roglic was echt meelopen en tien second iemand vooruit duwen.
Als het geen nut heeft waarom doet die soigneur het dan? Het lijkt ook nog eens op verzoek van Alaphilippe zelf.
pi_188117598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als het geen nut heeft waarom doet die soigneur het dan? Het lijkt ook nog eens op verzoek van Alaphilippe zelf.
Hoe kom je hier nu precies bij? Dit is pure speculatie lijkt mij :).
pi_188117620
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:12 schreef Dejannn het volgende:
Hoe is dit überhaupt te vergelijken met die situatie? Dit is letterlijk een duwtje van een seconde. Dat met Roglic was echt meelopen en tien second iemand vooruit duwen.
Het hoeft wat mij betreft niet eens met Roglic te worden vergeleken.
Ik zie dat Alaphilippe zelf aangeeft aan een medewerker van zijn eigen team: geef eens een duw. En hij heeft er zeker baat bij.
Of Roglic nou een hele klim door supporters werd geduwd of niet, de actie van Alaphilippe verdient op zijn minst een straf(je). Zo niet, dan mogen Martin en Rowe vanaf morgen ook weer meedoen.
Ook al zullen er vandaag tientallen renners buiten zicht van de camera zijn geduwd, en ook al zullen er genoeg renners elkaar wel eens een por geven zonder dat er televisiebeelden van zijn: onsportief gedrag, hoe begrijpelijk ook, mag wat mij betreft worden bestraft.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_188117640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:18 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hoe kom je hier nu precies bij? Dit is pure speculatie lijkt mij :).
Uiteraard, hij zei: mooi weer vandaag.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_188117656
Lijkt me erg stug dat je daar als renner zelf om gaat vragen, maar goed het is afwachten wat ze zullen doen.
pi_188117704
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:21 schreef Dejannn het volgende:
Lijkt me erg stug dat je daar als renner zelf om gaat vragen, maar goed het is afwachten wat ze zullen doen.
Het lijkt mij helemaal niet stug, maar dat wordt een eindeloze discussie.
Verder hoop ik dat Alaphilippe de Tour wint, met of zonder tijdstraf. Hij geeft deze ronde al 3 weken kleur.
Maar goed, het oranjehartje duimt stiekem nog voor Steven Kruijswijk... ik vrees echter dat voor hem zelfs het podium een zware klus zal worden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_188117883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:23 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het lijkt mij helemaal niet stug, maar dat wordt een eindeloze discussie.
Verder hoop ik dat Alaphilippe de Tour wint, met of zonder tijdstraf. Hij geeft deze ronde al 3 weken kleur.
Maar goed, het oranjehartje duimt stiekem nog voor Steven Kruijswijk... ik vrees echter dat voor hem zelfs het podium een zware klus zal worden.
Kruiswijk had schijnbaar vandaag helemaal geen goede benen, dat vind ik toch wel verrassend. Hier in de Alpen zou het voor hem moeten gebeuren als de verhalen kloppen. Maar ik zie hem totaal niet zomaar even wegrijden bij de rest. En je zal toch ergens wat minuten moeten pakken, het is vooral aanklampen. Dat is knap, maar dan ga je geen Tour winnen.
pi_188118090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:21 schreef Dejannn het volgende:
Lijkt me erg stug dat je daar als renner zelf om gaat vragen, maar goed het is afwachten wat ze zullen doen.
Nooit de LtD podcast geluisterd?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_188118091
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Kruiswijk had schijnbaar vandaag helemaal geen goede benen, dat vind ik toch wel verrassend. Hier in de Alpen zou het voor hem moeten gebeuren als de verhalen kloppen. Maar ik zie hem totaal niet zomaar even wegrijden bij de rest. En je zal toch ergens wat minuten moeten pakken, het is vooral aanklampen. Dat is knap, maar dan ga je geen Tour winnen.
Die power heeft Kruijswijk eigenlijk nooit gehad. Die verdomde Giro 2016, die had-ie moeten winnen. Verder: alle respect voor hem. Als ik zie hoe van het trio Gesink-Mollema-Kruijswijk (de jonkies van pakweg een decennium geleden) hij uiteindelijk de beste en meest 'duurzame' blijkt te zijn... dat hadden denk ik niet veel mensen destijds kunnen denken.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 25 juli 2019 @ 18:48:56 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188118170
Bernal nu weer favoriet op Unibet:
Bernal 2.50
Pinot 3.80
Alaphilippe 4.75
Thomas 5.00
Kruijswijk 11.00
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_188118213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
Bernal nu weer favoriet op Unibet:
Bernal 2.50
Pinot 3.80
Alaphilippe 4.75
Thomas 5.00
Kruijswijk 11.00
Hoeveel staat Quintana?
  donderdag 25 juli 2019 @ 18:54:03 #38
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188118273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:51 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Hoeveel staat Quintana?
Buchmann 26.00
Quintana 29.00
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_188118296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Buchmann 26.00
Quintana 29.00
Als ik Quintana was zou ik morgen nog eens alles of niets spelen. Vroeg aanvallen en je zaait paniek.
pi_188118306
Toch wel opmerkelijk dat niemand rekening houd met Buchmann.
pi_188118591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:55 schreef Dejannn het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat niemand rekening houd met Buchmann.
Ja.
Hij rijdt continu met de besten mee, maar ook de commentatoren noemen hem gemiddeld 3x per dag of zo.
Dus, hier is een leuk scenario voor morgen: Quintana alles of nix, en Buchmann met hem mee.
(Een mens moet wat te dromen hebben.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_188118652
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:55 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Als ik Quintana was zou ik morgen nog eens alles of niets spelen. Vroeg aanvallen en je zaait paniek.
Het is te doen. Iseran is gemeen op het laatste stuk en terrein dat toegemeten is voor de capibara. Als ze tot Tignes wachten worden de verschillen niet groot.
pi_188118973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:44 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Die power heeft Kruijswijk eigenlijk nooit gehad. Die verdomde Giro 2016, die had-ie moeten winnen. Verder: alle respect voor hem. Als ik zie hoe van het trio Gesink-Mollema-Kruijswijk (de jonkies van pakweg een decennium geleden) hij uiteindelijk de beste en meest 'duurzame' blijkt te zijn... dat hadden denk ik niet veel mensen destijds kunnen denken.
Meest duurzame misschien wel, maar de beste van die 3 zou ik Kruijswijk toch niet willen noemen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 25-07-2019 19:31:01 ]
  donderdag 25 juli 2019 @ 19:34:11 #44
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188119161
Michel Wuyts: "Het was lang wachten om geen risico's te lopen en dan werd Bernal te lang op slot gehouden. Als hij 2 kilometer dieper kan aanzetten, dan pakt hij een minuut in plaats van een halve minuut. En dan ziet het er helemaal anders uit. Ik heb ook niets begrepen van de counter van Thomas (die op zoek ging naar zijn Colombiaanse ploegmaat). Op dat ogenblik had Bernal al 30 seconden en dan hoef je niet op die manier te reageren. Dan trek je de rest ook dichter. Dwaas."

"Dat Ineos vrijdag nu keuzes moet maken? Daar smeken we al een aantal dagen om. Bernal is de betere klimmer en nu volgen nog twee aankomsten bergop. Er geldt maar één logische redenering: alles op Bernal."
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188119200
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Meest duurzame misschien wel, maar de beste van die 3 zou ik Kruijswijk toch niet willen noemen..
Nou ja... dat is inderdaad te gemakkelijk geconcludeerd.
Toch leek hij duidelijk de mindere van de 3... en dat zou ik, alles bijeen genomen, nu toch niet meer willen zeggen. Hij werd ieder jaar beter en is nu al een jaar of wat een gevreesde klassementsrenner... maar een winnaar helaas niet.
Nietemin: Parijs is nog ver! ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_188119235
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Michel Wuyts: "Het was lang wachten om geen risico's te lopen en dan werd Bernal te lang op slot gehouden. Als hij 2 kilometer dieper kan aanzetten, dan pakt hij een minuut in plaats van een halve minuut. En dan ziet het er helemaal anders uit. Ik heb ook niets begrepen van de counter van Thomas (die op zoek ging naar zijn Colombiaanse ploegmaat). Op dat ogenblik had Bernal al 30 seconden en dan hoef je niet op die manier te reageren. Dan trek je de rest ook dichter. Dwaas."

"Dat Ineos vrijdag nu keuzes moet maken? Daar smeken we al een aantal dagen om. Bernal is de betere klimmer en nu volgen nog twee aankomsten bergop. Er geldt maar één logische redenering: alles op Bernal."

Ik begreep er juist 'alles' van (Thomas is gewoon nog steeds eerste keus bij Ineos), maar ik was er niet zo blij mee.
Het voordeel van deze tactiek is wel dat het nog lang spannend blijft.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_188119287
Ik heb stevig de indruk dat Miesjel wat centjes op Bernal ingezet heeft.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 19:48:54 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188119432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:40 schreef wimderon het volgende:
Ik heb stevig de indruk dat Miesjel wat centjes op Bernal ingezet heeft.
Wat ben je weer lekker tegendraads.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188120045
quote:
"For us it was really good. I gained a little bit of time on Alaphilippe so I'm really happy for that. G asked me how I was feeling. I said I was feeling really good so he asked me to attack to try to move the race. Then he tried to come with me, but once he saw the guys were on his wheel he stayed with them.

"I was feeling much better when I was at altitude, I don't know if it was just mentally. The last 8km was more than 2000 metres. I was feeling much better and I hope tomorrow can be good for me. I tried to do a time trial in the last 3km. I don't know from how many kilometres out I attacked. I just viewed the finish as the King of the Mountains (summit) and I did my best on the downhill. I was careful to not crash."
Aldus Jody
pi_188120321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wat ben je weer lekker tegendraads.
Uhm, oké.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')