SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een fraai staaltje kunst van deze mevrouw, hiermee wil ze natuurlijk laten zien dat de waarde die we aan geld toekennen toch vooral fictief is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:19 schreef thedeedster het volgende:
Valt me nog mee dat het geen biljetten van ¤110 of iets dergelijks zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
150 x bijlage van 100quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan ik het geld ook via e-mail sturen, om het milieu te sparen.
gewoon een aantal maal 100_euro_biljet.pdf als bijlage.
Maar als je een pakje kauwgom af komt rekenen met 100 euro wek je ook wel argwaan denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:11 schreef Twiitch het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak ze er al mee weg is gekomen? Je begint toch eerst met een pakje kauwgom of iets dergelijks, niet meteen met een auto?
Ja, maar daarvoor print je toch een a4tje vol euromuntjes uit? Allemaal uitknippen, klaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je een pakje kauwgom af komt rekenen met 100 euro wek je ook wel argwaan denk ik.
Ja precies, of een pinpas.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor print je toch een a4tje vol euromuntjes uit? Allemaal uitknippen, klaar.
Ja of gewoon een 1.000.000 euro biljet bij de bank inleverenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
150 x bijlage van 100![]()
Gewoon een bijlage van 15000euro.pdf
Dat is pas slim en milieu bewust
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:19 schreef thedeedster het volgende:
Valt me nog mee dat het geen biljetten van ¤110 of iets dergelijks zijn.
hahahahah chill ditquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:05 schreef wollah het volgende:
Godverdomme![]()
@:wielrennerdt kijk deze chicca dan
Misschien is er al een markt waarbij je met bv een afgedrukte QR code, die waarde in e.o.a. digi munt kan verhandelen. Kan je je eigen biljetten afdrukken waarbij alleen de "code" feitelijk relevant is voor de (gedekte geld)waarde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |