Gewoon in de sportschool he..airco alles..lekker zwemmen daarnaquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sporten met dit weer, dan ben je dus echt niet goed in je paasei.
Nog ff een rondje hardlopenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sporten met dit weer, dan ben je dus echt niet goed in je paasei.
De echte diehards gaan gewoon hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat je een ambu kunt gaan bellen dan....
Ja oke beetje de echte wedstrijd lopers ofzo...henk die 3x in de week rondje park doet 5km die zit gewoon bier te klappenquote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja oke beetje de echte wedstrijd lopers ofzo...henk die 3x in de week rondje park doet 5km die zit gewoon bier te klappen
Ja, iedereen wordt strak en zwartquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen is aan het schroeien.
Nee, er is niemand die ik kan spetterenquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw , ja nee ja goeie wel,,,dacht dat je sws wel ging
Zie ik weleens mensen doen, maar mij trekt dat niet echt...gaat je rug toch naar de tering manquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Powerliften wie eine boss, schijt aan de temperatuur!
Ik sport niet. Gewoon wandelen enzo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan liever niet sporten nu. Gewoon lekker zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |