SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); kree of Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Het is/was lekker mistig/dampig overal jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 06:56 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij heb ik een toch wel flinke laag mist nog nooit zo snel zien verdwijnen, amper vijf minuten en het was weg
Ik hoop dat er geen nieuw record komtquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:06 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben benieuwd of we vandaag weer een record krijgen. Al gaat dat wel lastig worden als de voorspelde bewolking komt.
welke windquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:38 schreef heywoodu het volgende:
De wind helpt voorlopig in elk geval mee.
Preciesquote:
Zoals ik het begrijp gaat deze bewolking juist ontstaan doordat de 40/41 graden grens bereikt wordt. Zo las ik het althans.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:06 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben benieuwd of we vandaag weer een record krijgen. Al gaat dat wel lastig worden als de voorspelde bewolking komt.
Alle signalen wijzen erop in ieder geval.quote:
Idd ja. Historische dag als het gaat gebeurenquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alle signalen wijzen erop in ieder geval.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:59 schreef heywoodu het volgende:
Zou Eindhoven al spandoeken hebben om het 24-urig jubileum te vieren?
Dit zou houden, temperatuur naar de 40quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:00 schreef Slobeend het volgende:
De hitte van gisteren was wel te doen door de lage luchtvochtigheid, vandaag veel benauwder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |