Katusha, CCC o.a.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
Wie hebben er deze Tour nog echt niets (van wie je in principe wel wat verwacht)? Sunweb iig, welke nog meer?
Bedankt NOSquote:Loetsenko gaat alleen verder, en ziet vervolgens tot zijn grote verbazing dat Astana-ploeggenoot Bilbao de achtervolging inzet. Met een verontwaardigd armgebaar maakt de Rus zijn ergernis kenbaar
Stel je voor dat ze Renaat op de motor hadden, wat een feest zou dat zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:26 schreef Reljem het volgende:
Ik overweeg serieus te zappen vanwege Carl, maar José en Michel verdienen ongelimiteerde steun.
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:29 schreef Max23 het volgende:
Teunissen en Jansen mee in de kopgroep namens Jumbo
Droomplan!quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Martin was morgen ideaal geweest om vooruit te sturen, en dan laten wachten bovenop de Galibier om af te dalen met Stevie. Nu dan maar proberen om Jansen of Teunissen mee te sturen…
Welke mongool gaat er met deze temperaturen fietsen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:29 schreef Slobeend het volgende:
Net bijna overleden op de racefiets. Tyfus warm.
Dat moest ik even kwijt.
Ik zat er van 7 tot half 10 op. Om half 10 was het al lachwekkend warm.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:29 schreef Slobeend het volgende:
Net bijna overleden op de racefiets. Tyfus warm.
Dat moest ik even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |