Je foto's bewijzen niks. Maar goed. Crisis actors zijn gewoon BNW-materiaal. Ik zie dat ze er nog geen topic over hebben, voel je geroepenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik hou er eigenlijk niet van om te zeiken als een topic op slot gaat, maar het feit dat personen onder verschillende identiteiten slachtoffer spelen bij verschillende aanslagen is toch best klachtwaardig? Helemaal met foto's als bewijs?
Waarom moet dat worden afgedaan als een complottheorie?
Bespreek dan ook niet je ban, en gedraag je.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:05 schreef Samuel24 het volgende:
Ik word er echt hondsdol van dat steeds al mijn posts verwijderd worden in KLB. Kan daar een eind aan komen graag?
Ik gedraag me ook. Maar jij verwijderd ook posts van mij die niet over mijn ban gaan.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 5 augustus 2019 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bespreek dan ook niet je ban, en gedraag je.
Gaan lopen janken over een verwijderde post en iemand uitmaken voor halve zool is ook niet wenselijk. Nogmaals, gedraag je!quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook. Maar jij verwijderd ook posts van mij die niet over mijn ban gaan.
Weetje hoe ze dat noemen....iemand weg treiteren!
Omdat dit Klote Loser Bagger is waar een goed topic meteen kapot moetquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik hou er eigenlijk niet van om te zeiken als een topic op slot gaat, maar het feit dat personen onder verschillende identiteiten slachtoffer spelen bij verschillende aanslagen is toch best klachtwaardig? Helemaal met foto's als bewijs?
Waarom moet dat worden afgedaan als een complottheorie?
Die vraag is al beantwoord en ik snap verder niet zo goed waarom ik dat nogmaals aan jou zou moeten gaan uitleggen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:02 schreef Tailless het volgende:
Maar nee waarom moest dit topic dicht?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die vraag is al beantwoord en ik snap verder niet zo goed waarom ik dat nogmaals aan jou zou moeten gaan uitleggen.
Geen uitleg gezien dat die dicht moest. Je kon hem zelf ook verplaatsten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die vraag is al beantwoord en ik snap verder niet zo goed waarom ik dat nogmaals aan jou zou moeten gaan uitleggen.
Ja antwoord is al gegeven. Mezelf eindeloos herhalen heb ik geen zin in. Fijne avond heren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:41 schreef Antonov89 het volgende:
[..]Iedereen heeft gewoon recht op antwoord hoor, dat is je taak.
Ik heb niks verwijderdquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Tailless het volgende:
VK waarom verwijder je alle feedback?
Hugecooll is terugquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:02 schreef hugecooll het volgende:
Die zijn verwijderd omdat je niet oeverloos door moet blijven mekkeren
Je weet dat moderators niet kunnen zien wie posts verwijdert. Ik heb het niet gedaan, ik heb verder dus geen antwoorden voor je.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dan zal ik het zonder namen vragen.
Waar zijn meerdere berichten heen?
Of misschien een keer een antwoord waarom de nek om gedraaid wordt van topics.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:02 schreef hugecooll het volgende:
Die zijn verwijderd omdat je niet oeverloos door moet blijven mekkeren
Kan je even kappen met het idee dat ik weet wat je naar voren wilt delen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet dat moderators niet kunnen zien wie posts verwijdert. Ik heb het niet gedaan, ik heb verder dus geen antwoorden voor je.
Ik heb je 'feedback' wel gezien. Maar het antwoord daarop was al gegeven. BNW-dingen kunnen in BNW. Dat je het niet eens bent met dat antwoord, tsja.
Maar niet van mij verwachten dat als me tien keer dezelfde vraag gesteld wordt ik ook tien keer lekker blijf antwoorden.
Omdat TS, indien hij dat wilde, het topic gewoon in BNW had kunnen heropenen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:11 schreef Tailless het volgende:
Welke topics zien jullie graag hier en waarom werd dit topic meteen met een oneliner gesloten?
Waarom is dit topic nog wel open dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat TS, indien hij dat wilde, het topic gewoon in BNW had kunnen heropenen.Dat heb ik die TS hier en in dat topic gezegd.
Dat heeft de TS in kwestie niet gedaan, dus heeft er blijkbaar geen behoefte aan.
Verder ben ik nu -echt- klaar met je gedram.
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1158330513951735809quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:22 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog wel open dan?
KLB / Serieus Trump?
Die zogenaamde tweet is namelijk nooit geplaatst. Maar het past natuurlijk beter in jouw straatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |