Heb alleen de tweede helft gezien, maar tegen Panathinaikos was vooral verdedigend heel slecht. Toen waren we ook al de betere ploeg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:55 schreef Max23 het volgende:
Ik vond het nog wel meevallen vanavond eigenlijk.
Vergeleken met die wedstrijd tegen panathinaikos was het helemaal 100 stappen vooruit.
In de Eredivisie moet je prima plaats 3 kunnen veiligstellen met een versterking in de verdediging. Fer moet je vastleggen, maar wanneer die niet fit is heb je echt een probleem.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft gezien, maar tegen Panathinaikos was vooral verdedigend heel slecht. Toen waren we ook al de betere ploeg.
Ik vind het ook allemaal niet heel slecht. Er moet achterin gewoon echt wat bij.
Jup, dat is het vooral en Vente kan echt niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft gezien, maar tegen Panathinaikos was vooral verdedigend heel slecht. Toen waren we ook al de betere ploeg.
Ik vind het ook allemaal niet heel slecht. Er moet achterin gewoon echt wat bij.
Heb Fer niet zien spelen helaas.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de Eredivisie moet je prima plaats 3 kunnen veiligstellen met een versterking in de verdediging. Fer moet je vastleggen, maar wanneer die niet fit is heb je echt een probleem.
of terwijl (lol)quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Botje kan echt niet meer, Vente ook niet. Of terwijl, er moet wat komen nog !! Het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |