Ja, overhitte fok servers, elektriciteitscentrales die overuren moeten maken. Het zal misschien maar een paar graden schelen, maar toch.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan gaat de temperatuur omlaag?
Is wel handigquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoef je niet een half uur te wachten tot iemand een nieuw getal heeft gepost.
Vooral rond de downtimequote:Op donderdag 25 juli 2019 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, overhitte fok servers, elektriciteitscentrales die overuren moeten maken. Het zal misschien maar een paar graden schelen, maar toch.
Dan zou de temperatuur toch juist stijgen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, overhitte fok servers, elektriciteitscentrales die overuren moeten maken. Het zal misschien maar een paar graden schelen, maar toch.
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zou de temperatuur toch juist stijgen?
Wie?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:31 schreef devzero het volgende:
@:tong80 heeft die 1M posts binnen een maand wel binnen
Die stelt Danny even een paar maandjes uit. Al die activiteit is alleen maar goed voor de reclame inkomstenquote:
Eens.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Die stelt Danny even een paar maandjes uit. Al die activiteit is alleen maar goed voor de reclame inkomsten
Nou dat laatste vind ik wel iets belangrijker heurquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd is die downtime net zo nuttig als de richtingaanwijzer in je auto.
Die is best handig maar die downtime begrijp ik niet.. Hoezo kun je een website niet 24/7 online houden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd is die downtime net zo nuttig als de richtingaanwijzer in je auto.
Ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die is best handig maar die downtime begrijp ik niet.. Hoezo kun je een website niet 24/7 online houden?
Ohquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat laatste vind ik wel iets belangrijker heur
Die botsen alleen maarquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohdaar is 70% van de automobilisten hier het niet mee eens.
Tijdje bij een webshop gewerkt en die deden heus niet aan downtimequote:Op donderdag 25 juli 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
Ach, dit is niet op een druk tijdstip verderquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijdje bij een webshop gewerkt en die deden heus niet aan downtimeen zowel was er grote paniek
Het zegt wel wat over niet met de tijd meegaan vind ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, dit is niet op een druk tijdstip verder
....quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over niet met de tijd meegaan vind ik
Maar @:devzero heeft er vast meer verstand van... Is dat nou echt zo moeilijk op te lossen?
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat ze doen, maar ik geloof dat iemand ooit "backup" had genoemd. Dat zal de backup van de database zijn, maar ik snap niet dat ze daar 9 minuten over moeten doen. Geen idee hoe ze de data opslaan, maar ik neem aan dat de posts tables de grootste zijn: er zijn ongeveer 188M posts als ik afga op post id. Als ze wijzigingen als aparte posts opslaan (ipv een verschil of zo) in de zelfde tabel, dan zijn er misschien 400M entries in de tabel. Dat zijn er een hoop, maar niet extreem of zo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijdje bij een webshop gewerkt en die deden heus niet aan downtimeen zowel was er grote paniek
Aha...quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat ze doen, maar ik geloof dat iemand ooit "backup" had genoemd. Dat zal de backup van de database zijn, maar ik snap niet dat ze daar 9 minuten over moeten doen. Geen idee hoe ze de data opslaan, maar ik neem aan dat de posts tables de grootste zijn: er zijn ongeveer 188M posts als ik afga op post id. Als ze edits als aparte posts opslaan (ipv een verschil of zo) in de zelfde tabel, dan zijn er misschien 400M entries in de tabel. Dat zijn er een hoop, maar niet extreem of zo.
tl;dr ik zou niet weten waarom het zo lang moet duren
En dat is onmogelijk om op de achtergrond te laten gebeuren?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat ze doen, maar ik geloof dat iemand ooit "backup" had genoemd. Dat zal de backup van de database zijn, maar ik snap niet dat ze daar 9 minuten over moeten doen. Geen idee hoe ze de data opslaan, maar ik neem aan dat de posts tables de grootste zijn: er zijn ongeveer 188M posts als ik afga op post id. Als ze wijzigingen als aparte posts opslaan (ipv een verschil of zo) in de zelfde tabel, dan zijn er misschien 400M entries in de tabel. Dat zijn er een hoop, maar niet extreem of zo.
tl;dr ik zou niet weten waarom het zo lang moet duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |