Rt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die hitte
Dank je wel!quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Tot zover dat extra veel posten
Fijne avond moen
Gelukkig zijn wij er in Bagger ook helemaal voor jou om je je te ontvervelenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helemaal de tering
[..]
Dat is het voordeel ja. Heeft ook wel nadelen.
Maar nu ben je beetje vroeg voor een lapo huntquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel!
En ik ga toch niet extra posten als Haags er ook ispakt hij straks opnieuw lapo
Yesssquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er in Bagger ook helemaal voor jou om je je te ontvervelen
Anders je bezig laten houden door wat Russische schonen tochquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helemaal de tering
[..]
Dat is het voordeel ja. Heeft ook wel nadelen.
Ja das waarquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar nu ben je beetje vroeg voor een lapo hunt
Dat sowieso maar dat is vrije tijdquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders je bezig laten houden door wat Russische schonen toch
Tot strakjesquote:
Euh euhquote:
Zit je dan de hele dag in een houten hokje koffie te drinken en te wachten onder werktijd als er weinig werk is?quote:
In een container die omgebouwd is tot kantoortje. Soms kijk ik een film ofzo maar vaak ga ik maar beetje rondlopen. Uurtje slapen tussen de middag.. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit je dan de hele dag in een houten hokje koffie te drinken en te wachten onder werktijd als er weinig werk is?
Ja, serieus?quote:
Ja moeilijk fappen in die omstandighedenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In een container die omgebouwd is tot kantoortje. Soms kijk ik een film ofzo maar vaak ga ik maar beetje rondlopen. Uurtje slapen tussen de middag.. Dat soort dingen.
Obfuscating heet datquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Raar toch dat een zin soms alles en tegelijkertijd toch ook niets zegt
Fancyyyyyyquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Slaap lekker, Limoentjuh! Denk aan de schapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |