Jawel maar vanavond nietquote:
Nee totaal nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Is er weer " i know what you did" in het verschiet?
Geen leuke dag gehad? Ga je nog naar huis?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee totaal nietgewoon blij dat de dag voorbij is.. Beetje darten kijken
Ik hou van warmte, maar dit werkt me serieus echt op de zenuwen!quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die hitte
Olaquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou van warmte, maar dit werkt me serieus echt op de zenuwen!
En hee peeps!
Owquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dieren jagen elkaar niet op.
Dat is gewoon bam erin, bam dood enzo.
Hele week is al een beetje mwa.. Weinig werk. Mag ook niet meer naar huis dus was een beetje teleurgesteld vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geen leuke dag gehad? Ga je nog naar huis?
Snap die teleurstelling. Word je dan ook betaald als je niet werkt daar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hele week is al een beetje mwa.. Weinig werk. Mag ook niet meer naar huis dus was een beetje teleurgesteld vandaag.
Tijd dat jij een keer een documentaire ofzo gaat kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dieren jagen elkaar niet op.
Dat is gewoon bam erin, bam dood enzo.
Ja betaald wordt ik sowieso.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Snap die teleurstelling. Wordt je dan ook betaald als je niet werkt daar?
Lekker man beetje betaald krijgen terwijl je aan het fappen bent of een beetje zuipenquote:
Saaiquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd dat jij een keer een documentaire ofzo gaat kijken
Helemaal de teringquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar je verveelt je dus een beetje?
Dat is het voordeel ja. Heeft ook wel nadelen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker man beetje betaald krijgen terwijl je aan het fappen bent of een beetje zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |