Niet eens bier?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:07 schreef Sigaartje het volgende:
Gelukkig hebben we een erg sociale baas. In de koelkast staat met dit weer gratis frisdrank en 's middags worden er ijsjes uitgedeeld.
Het schijnt beter te zijn dan te koud drinken met dit weer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken bij die warmte.
Warm drinken helpt maar eventjes. Je lichaam krijgt een enorme optater waarbij het denkt; ho eens even, even terug naar gezonde waarde. En dan koel je even sterk af ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Het schijnt beter te zijn dan te koud drinken met dit weer.
Of het klopt weet ik niet
Ja dat zei ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:14 schreef aloa het volgende:
Verrassend genoeg kunnen warme drankjes zorgen dat je koel blijft. Het lijkt misschien vreemd, maar een warm drankje drinken zorgt ervoor dat de receptoren in je mond en keel een signaal afgeven waardoor je gaat zweten. Hierdoor koelt je lichaam sneller af.
Ook actieve ingrediënten in pittig eten hebben dit effect, daarom zijn dit soort gerechten populair in landen met een warm klimaat. Kies op een warme dag dus liever voor een kop thee of een Thaise curry dan voor een koud biertje of ijs.
Hahahaha weinig kans.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx
@:Limoentjuh LAPO KOMT ERAAN!!
Niet zo haten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:45 schreef noodgang het volgende:
Beter laat Gordon helemaal niks meer opnemen, wat een slechte muziek maakt hij
Och, zolang ik er niet naar hoef te luisteren of kijken vind ik het helemaal prima! Gelukkig hoeft dat ook praktisch nooitquote:
En Gerard Joling?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, zolang ik er niet naar hoef te luisteren of kijken vind ik het helemaal prima! Gelukkig hoeft dat ook praktisch nooit
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet erachter, domme koe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |