Boeken? Foto's?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:08 schreef Lot_1 het volgende:
babyhertje!wat aandoenlijk.
Ik heb ook een vraag. Wat zouden jullie achter glazen deurtjes van een dressoir zetten?
Er stond drank + glazen, maar dat vind ik inmiddels stom. Maar nu staat er al maanden niets omdat ik niet kan bedenken wat ik daar tentoon zou willen stellen. Ik heb geen mooi servies en we verzamelen niets, dus dat valt af.
Combi, heb altijd brede voeten gehad. Paste in mijn slankste tijd ook maar netaan in de breedste Birkenstocks.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:10 schreef Molo het volgende: [..] Is dat door vocht in je voeten ofzo? Of door overgewicht?
Je hebt haar, net als Boudewijn Buch zijn zoon, verzonnen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Kreator het volgende:
Bedankt voor alle inzichten trouwens. Ik ga sowieso even kijken en ik zal dit weekend eens voorzichtig polsen bij de kleine blonde dood.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt haar, net als Boudewijn Buch zijn zoon, verzonnen?
Kijken kan altijd toch. En als je niet binnen een maand of 3 wilde samenwonen kan je het toch ook kopen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Kreator het volgende:
Bedankt voor alle inzichten trouwens. Ik ga sowieso even kijken en ik zal dit weekend eens voorzichtig polsen bij de kleine blonde dood.
Zomaar of werd je er wel in gekend?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:08 schreef Tele6 het volgende:
M'n ex kocht toen we 9 maanden samen waren een gezinswoning en rekende erop dat ik een grote bijdrage zou leveren aan de inrichting van het huis en er vast gauw zou willen wonendat was iets waar ik na nog geen jaar samen nog helemaal niet mee bezig was...
Lag ook wel een beetje aan het leeftijdsverschil: hij eind 20, ik begin 20. Dan zit je toch in andere leeftijdsfases.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was iets als "oh ja, ik ga komende week met m'n vader bij een huis kijken voor de tweede keer, want ik wil het kopen, heb je in januari tijd om te helpen met mijn verhuizing en de inrichting?"quote:
Dat is ook mooi ruk zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Combi, heb altijd brede voeten gehad. Paste in mijn slankste tijd ook maar netaan in de breedste Birkenstocks.
Daarnaast houd ik bij warmte vocht vast en dan heb ik kenkels en dikke voeten. Dan paste ik voorheen nog net in mijn teva’s (klitteband dat elkaar bij t puntje nog net raakt) en nu ik wat afgevallen ben wordt dat wel minder (maar nog lang niet over).
Ook altijd gehad trouwens, al toen ik een mollige maar niet ontzettend dikke tiener was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |