abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188091107
pi_188091128
@Lot_1 ik heb een kast met glazen deur: boeken, lijstjes met foto's, puzzeltjes die er mooi genoeg uitzien, leuke ansichtkaarten.
pi_188091155
@minilot ik moet zeggen dat je wel pech hebt met de print op je slippers, want ze zien er behoorlijk goor uit zo :X
Wel knap dat ze zo lang meegaan, al moet ik zeggen dat ik mijn Hemaslippers nu ook al een jaar of zes heb. Die zijn donkerblauw met wit geruit en ook deels afgesleten tot effen donkerblauw :D
pi_188091187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:08 schreef Lot_1 het volgende:
babyhertje! O+ wat aandoenlijk.

Ik heb ook een vraag. Wat zouden jullie achter glazen deurtjes van een dressoir zetten?
Er stond drank + glazen, maar dat vind ik inmiddels stom. Maar nu staat er al maanden niets omdat ik niet kan bedenken wat ik daar tentoon zou willen stellen. Ik heb geen mooi servies en we verzamelen niets, dus dat valt af.
Boeken? Foto's?
pi_188091193
Ik had zonet familiegesprek: ouders en psychiater. Ging okee, we hebben wel een soort consensus kunnen bereiken: ze laten mij wat meer los en met rust, en ik werk eraan om er minder sterk van overtuigd te zijn dat ik het fout doe (m'n moeder: "want zo kom ik wel over maar ik bedoel het niet") :)
pi_188091202
Ik heb een warm huis.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:27:30 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091214
Bedankt voor alle inzichten trouwens. Ik ga sowieso even kijken en ik zal dit weekend eens voorzichtig polsen bij de kleine blonde dood.
pi_188091229
Men, ik kijk een programma over trouwen in het buitenland. Leek me wel tof om te zien waar mensen tegenaan lopen. Maar dit zijn mensen die naar een all inclusive in Turkije gaan, niets afspreken met het hotel, en dan boos zijn dat de hele trouwerij niet all-inclusive is. :')
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:32:22 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188091308
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:10 schreef Molo het volgende: [..] Is dat door vocht in je voeten ofzo? Of door overgewicht?
Combi, heb altijd brede voeten gehad. Paste in mijn slankste tijd ook maar netaan in de breedste Birkenstocks.

Daarnaast houd ik bij warmte vocht vast en dan heb ik kenkels en dikke voeten. Dan paste ik voorheen nog net in mijn teva’s (klitteband dat elkaar bij t puntje nog net raakt) en nu ik wat afgevallen ben wordt dat wel minder (maar nog lang niet over).

Ook altijd gehad trouwens, al toen ik een mollige maar niet ontzettend dikke tiener was.
Kwak
pi_188091355
Ik loop nog steeds niet met blote benen buiten :D
Zo'n stom gezicht met 1 (zwarte-) steunkous.. maar het helpt enorm goed dus ik draag m wel, ook met deze temps en heb 3 hele dunne 'zomerbroeken' die lekker luchtig zitten.
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:00 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188091380
@Myraela jeetje dat klinkt wel heel kansloos.

@Kreator mijn ex-vriendje kocht ooit een nieuw bed, weer een een-persoons. Dat was achteraf een heel goed teken van hoe hij in de relatie stond :') ik zou t denk ik niet waarderen als mijn vriend een huis koopt in t oosten als we net besproken hebben om in de toekomst wat meer in t midden van t land te gaan wonen.
Aan de andere kant, als t echt nog pril is en je denkt het weer goed te kunnen verkopen... zou er in elk geval wel eerst over praten.
Kwak
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:13 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188091383
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Kreator het volgende:
Bedankt voor alle inzichten trouwens. Ik ga sowieso even kijken en ik zal dit weekend eens voorzichtig polsen bij de kleine blonde dood.
Je hebt haar, net als Boudewijn Buch zijn zoon, verzonnen?
pi_188091401
Jezus, ze knippen nu zelfs gewoon de bloemen uit de planten bij het hotel voor het bruidsboeket. :') :') :') :') :') :')
pi_188091409
Ik dacht inspiratie op te doen voor het geval dat ik ooit ga trouwen, maar dit gaat het dus niet worden. :')
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:38:06 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188091441
Ik heb 2 paar slippers.
deze:

en deze
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:54:09 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091846
quote:
12s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je hebt haar, net als Boudewijn Buch zijn zoon, verzonnen?
Uiteraard.
pi_188091867
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Kreator het volgende:
Kijken kan altijd toch. En als je niet binnen een maand of 3 wilde samenwonen kan je het toch ook kopen. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:56:11 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091889
En nog even over al die hippe slippers.

Gewoon goedkope teenslippers zijn wel ok. álle overige, állemaal, zijn lelijk. Sandalen zijn lelijk, leren slippers zijn lelijk, merkslippers zijn lelijk, overige vormen zijn ook allemaal lelijk. Met sokken nog lelijker.

Overigens zijn goedkope teenslippers ook lelijk, maar dan heb je er tenminste niet meer dan 10 euro aan uitgegeven.

Ik haat alle mensen met dure sandalen.
pi_188091928
Ik heb vorig jaar dure o’ neil slippers van kurk gekocht. Even er op lopen is geen probleem maar een stuk wandelen doen gewoon mn poten pijn. Ik heb nog oude goedkope adidasjes liggen. Slippers ook. Daar kan ik kilometers op maken O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_188092147
M'n ex kocht toen we 9 maanden samen waren een gezinswoning en rekende erop dat ik een grote bijdrage zou leveren aan de inrichting van het huis en er vast gauw zou willen wonen :X dat was iets waar ik na nog geen jaar samen nog helemaal niet mee bezig was...
Lag ook wel een beetje aan het leeftijdsverschil: hij eind 20, ik begin 20. Dan zit je toch in andere leeftijdsfases.
pi_188092187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:08 schreef Tele6 het volgende:
M'n ex kocht toen we 9 maanden samen waren een gezinswoning en rekende erop dat ik een grote bijdrage zou leveren aan de inrichting van het huis en er vast gauw zou willen wonen :X dat was iets waar ik na nog geen jaar samen nog helemaal niet mee bezig was...
Lag ook wel een beetje aan het leeftijdsverschil: hij eind 20, ik begin 20. Dan zit je toch in andere leeftijdsfases.
Zomaar of werd je er wel in gekend?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188092190
Ik stem ervoor om slippers voortaan flipflops te noemen, zoals de Duitsers o.a. doen. Onomatopeeën O+

Wat voor schoenen draagt een Duitser met twee linkerbenen in de zomer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188092205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zomaar of werd je er wel in gekend?
Het was iets als "oh ja, ik ga komende week met m'n vader bij een huis kijken voor de tweede keer, want ik wil het kopen, heb je in januari tijd om te helpen met mijn verhuizing en de inrichting?"
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:14:15 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188092252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Combi, heb altijd brede voeten gehad. Paste in mijn slankste tijd ook maar netaan in de breedste Birkenstocks.

Daarnaast houd ik bij warmte vocht vast en dan heb ik kenkels en dikke voeten. Dan paste ik voorheen nog net in mijn teva’s (klitteband dat elkaar bij t puntje nog net raakt) en nu ik wat afgevallen ben wordt dat wel minder (maar nog lang niet over).

Ook altijd gehad trouwens, al toen ik een mollige maar niet ontzettend dikke tiener was.
Dat is ook mooi ruk zeg :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')