Ja want een ander Russisch meisje woont veel dichterbijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:22 schreef Beursaap het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zijn we uit elkaar. Ik heb er maandag een punt achter gezet omdat ik de afstand te groot vond...
... Ben alweer aan het hunten naar ander moois op die site gelukkig genoeg aanbod kwestie van geduld.
Pas op hoor! Er zit toch wel een 9000 km verschil in Amsterdam-Moscow en Amsterdam-Vladivostokquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja want een ander Russisch meisje woont veel dichterbij
Moskou en St Petersburg is nog te doen hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja want een ander Russisch meisje woont veel dichterbij
Welke site gebruik je hiervoor?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Moskou en St Petersburg is nog te doen hoor.
Ze gaat nou voor een Russische man daar. Ik denk alleen dat de gentle Russische mannen daar allemaal al bezet zijn en dat de wodkazuipers overblijven maar ik hoop voor haar dat ze er een vindt. Het was toch een erg dominante tante. Ze gaf me eerst The Donald feeling maar nu heb ik het gevoel dat ik met Hillary Clinton te maken heb gehad. Mag ik pics posten van haar btw? Dan snappen jullie het beter allemaal.
Ik heb een Oekraïnse leren kennen waarmee het ook klikt via die site. Spreekt vloeiend Engels en komt van uni. Vloeiend Engels is echt een eis geworden. Ik heb geen zin om de hele tijd Google Translate te moeten spelen.
The Donald ben je wel, net zo'n clownquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Moskou en St Petersburg is nog te doen hoor.
Ze gaat nou voor een Russische man daar. Ik denk alleen dat de gentle Russische mannen daar allemaal al bezet zijn en dat de wodkazuipers overblijven maar ik hoop voor haar dat ze er een vindt. Het was toch een erg dominante tante. Ze gaf me eerst The Donald feeling maar nu heb ik het gevoel dat ik met Hillary Clinton te maken heb gehad. Mag ik pics posten van haar btw? Dan snappen jullie het beter allemaal.
Ik heb een Oekraïnse leren kennen waarmee het ook klikt via die site. Spreekt vloeiend Engels en komt van uni. Vloeiend Engels is echt een eis geworden. Ik heb geen zin om de hele tijd Google Translate te moeten spelen.
Comedy capers aan het worden dit. Maar goed, zolang het in z'n eigen hoofd maar allemaal lijkt te werkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
The Donald ben je wel, net zo'n clown
Eerlijk, als je een graag een oostblokker wilt hebben. Zoek in eerste instantie hier (ja ze zijn er echt!). En ga anders reizen in dat land en proberen dates te scoren ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:
Ik heb een Oekraïnse leren kennen waarmee het ook klikt via die site.
Nee joh man, veels te dicht bij. En hij zal wel klagen dat ze te Nederlands zijn geworden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef Piva het volgende:
[..]
Eerlijk, als je een graag een oostblokker wilt hebben. Zoek in eerste instantie hier (ja ze zijn er echt!). En ga anders reizen in dat land en proberen dates te scoren ofzo.
Op die website zijn zowel de mannen als ook vrouwen desperate as f. Daar krijg je alleen maar gezeik mee man.
Komt eerlijk gezegd nu niet direct over alsof veel dames daar interesse in hebben. Zal ook een reden voor zijn dat hij zich op dubieuze verdiensites bevindt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee joh man, veels te dicht bij. En hij zal wel klagen dat ze te Nederlands zijn geworden.
Ik denk dat het beste gewoon Russische toeristen in Amsterdam via Tinder regelen voor hem werkt. Mits hij goed genoeg eruit ziet, die Russinnen hebben meer keus daar.
Op zo'n site is het enige dat aantrekkelijk hoeft te zijn je gevulde portemonnee, of werkt dat niet zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt eerlijk gezegd nu niet direct over alsof veel dames daar interesse in hebben. Zal ook een reden voor zijn dat hij zich op dubieuze verdiensites bevindt.
Blijkbaar niet want die heeft TS absoluut niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Op zo'n site is het enige dat aantrekkelijk hoeft te zijn je gevulde portemonnee, of werkt dat niet zo?
Gelukkig generaliseer je niet. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:
Ik denk alleen dat de gentle Russische mannen daar allemaal al bezet zijn en dat de wodkazuipers overblijven maar ik hoop voor haar dat ze er een vindt.
Heb je zeker een punt. Ik denk alleen dat vele van hen al bezet zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef Piva het volgende:
[..]
Eerlijk, als je een graag een oostblokker wilt hebben. Zoek in eerste instantie hier (ja ze zijn er echt!). En ga anders reizen in dat land en proberen dates te scoren ofzo.
Op die website zijn zowel de mannen als ook vrouwen desperate as f. Daar krijg je alleen maar gezeik mee man.
En klaarblijkelijk faalt hij zelfs daarinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:13 schreef machtpen het volgende:
Je bent gewoon een kansloze josti die een postorderbruidje probeert te scoren. Zo een beetje het laagste in de sociale pikorder, een bottomfeeder.
Ik ken Oekraïne aardig. Een beetje waarheid zit er wel in maar je overdrijft aardig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:02 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt. Ik denk alleen dat vele van hen al bezet zijn.
Desperate? De mannen daar zijn erg barbaars en de economie blijft ellende.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:02 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt. Ik denk alleen dat vele van hen al bezet zijn.
Oost-Europese mannen zijn vaker laag opgeleid ook en hebben over het algemeen geen goed naam daar. Ik scheer ze niet allemaal over een kam. Ik denk dat het voor haar lastig wordt. De mannen die haar aanspreken zullen bijna allemaal bezet zijn. Hoger opgeleide Russische mannen moeten daar zo makkelijk aan de vrouw komen je hebt de schoonheden voor het uitkiezen daar!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik ken Oekraïne aardig. Een beetje waarheid zit er wel in maar je overdrijft aardig.
Daarnaast zijn het echt de golddiggers en ander tuig op dat op dit soort websites zitten voor hun "escape". Als 1% legit is mag je van geluk spreken.
Als je het voor korte avontuur doet kan je beter daar naar de hoeren gaan of hier. Als je echt iets serieus wilt moet je wel wat beter je best gaan doen. Met dit niveau ga je haar nooit naar Nederland krijgen...
Nee. Dan liever een stoere Nederlander die op een online forum om tips gaat vragen. Dat is stukken beter. Heb je al geld overgemaakt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Oost-Europese mannen zijn vaker laag opgeleid ook en hebben over het algemeen geen goed naam daar. Ik scheer ze niet allemaal over een kam. Ik denk dat het voor haar lastig wordt. De mannen die haar aanspreken zullen bijna allemaal bezet zijn. Hoger opgeleide Russische mannen moeten daar zo makkelijk aan de vrouw komen je hebt de schoonheden voor het uitkiezen daar!
Meer liefde natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef Questular het volgende:
En wat heb jij ze dan precies te bieden ?
Heeft ze daar al om gevraagd? Nee. Zij betaalt haar eigen ticket ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Dan liever een stoere Nederlander die op een online forum om tips gaat vragen. Dat is stukken beter. Heb je al geld overgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |