abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:58:00 #151
441859 crew  Lenny77
pi_188246528
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:22 schreef Beursaap het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zijn we uit elkaar. Ik heb er maandag een punt achter gezet omdat ik de afstand te groot vond...

... Ben alweer aan het hunten naar ander moois op die site gelukkig genoeg aanbod kwestie van geduld.
Ja want een ander Russisch meisje woont veel dichterbij :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188247798
Ik had ooit een kennis die in de jaren 90 ook zo een leuk meisje uit Polen had laten komen, na halfjaar getrouwd, zij een verblijfsvergunning, kortom leek allemaal goed.
Ging hij een weekendje weg om een buitenlandse voetbalwedstrijd te kijken, gast komt terug, zijn hele huis leeg, tot het tapijt aan toe, bankrekening leeg, leningen afgesloten. Hij is jaren bezig geweest om de shit te herstellen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:49:30 #153
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188248472
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Pas op hoor! Er zit toch wel een 9000 km verschil in Amsterdam-Moscow en Amsterdam-Vladivostok :+
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_188248933
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Moskou en St Petersburg is nog te doen hoor.

Ze gaat nou voor een Russische man daar. Ik denk alleen dat de gentle Russische mannen daar allemaal al bezet zijn en dat de wodkazuipers overblijven maar ik hoop voor haar dat ze er een vindt. Het was toch een erg dominante tante. Ze gaf me eerst The Donald feeling maar nu heb ik het gevoel dat ik met Hillary Clinton te maken heb gehad. Mag ik pics posten van haar btw? Dan snappen jullie het beter allemaal.

Ik heb een Oekraïnse leren kennen waarmee het ook klikt via die site. Spreekt vloeiend Engels en komt van uni. Vloeiend Engels is echt een eis geworden. Ik heb geen zin om de hele tijd Google Translate te moeten spelen.
pi_188249187
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ze gaat nou voor een Russische man daar. Ik denk alleen dat de gentle Russische mannen daar allemaal al bezet zijn en dat de wodkazuipers overblijven maar ik hoop voor haar dat ze er een vindt. Het was toch een erg dominante tante. Ze gaf me eerst The Donald feeling maar nu heb ik het gevoel dat ik met Hillary Clinton te maken heb gehad. Mag ik pics posten van haar btw? Dan snappen jullie het beter allemaal.

Ik heb een Oekraïnse leren kennen waarmee het ook klikt via die site. Spreekt vloeiend Engels en komt van uni. Vloeiend Engels is echt een eis geworden. Ik heb geen zin om de hele tijd Google Translate te moeten spelen.
Welke site gebruik je hiervoor?
pi_188250624
quote:

[..]

The Donald ben je wel, net zo'n clown :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:53:11 #157
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188250679
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

The Donald ben je wel, net zo'n clown :+
Comedy capers aan het worden dit. Maar goed, zolang het in z'n eigen hoofd maar allemaal lijkt te werken _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188250743
quote:
Ik heb een Oekraïnse leren kennen waarmee het ook klikt via die site.
Eerlijk, als je een graag een oostblokker wilt hebben. Zoek in eerste instantie hier (ja ze zijn er echt!). En ga anders reizen in dat land en proberen dates te scoren ofzo.

Op die website zijn zowel de mannen als ook vrouwen desperate as f. Daar krijg je alleen maar gezeik mee man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 12:57:48 ]
pi_188250926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef Piva het volgende:

[..]

Eerlijk, als je een graag een oostblokker wilt hebben. Zoek in eerste instantie hier (ja ze zijn er echt!). En ga anders reizen in dat land en proberen dates te scoren ofzo.

Op die website zijn zowel de mannen als ook vrouwen desperate as f. Daar krijg je alleen maar gezeik mee man.
Nee joh man, veels te dicht bij. En hij zal wel klagen dat ze te Nederlands zijn geworden.

Ik denk dat het beste gewoon Russische toeristen in Amsterdam via Tinder regelen voor hem werkt. Mits hij goed genoeg eruit ziet, die Russinnen hebben meer keus daar.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:12:09 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188250965
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee joh man, veels te dicht bij. En hij zal wel klagen dat ze te Nederlands zijn geworden.

Ik denk dat het beste gewoon Russische toeristen in Amsterdam via Tinder regelen voor hem werkt. Mits hij goed genoeg eruit ziet, die Russinnen hebben meer keus daar.
Komt eerlijk gezegd nu niet direct over alsof veel dames daar interesse in hebben. Zal ook een reden voor zijn dat hij zich op dubieuze verdiensites bevindt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188250988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Komt eerlijk gezegd nu niet direct over alsof veel dames daar interesse in hebben. Zal ook een reden voor zijn dat hij zich op dubieuze verdiensites bevindt.
Op zo'n site is het enige dat aantrekkelijk hoeft te zijn je gevulde portemonnee, of werkt dat niet zo?
dag
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:22:35 #162
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188251121
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:13 schreef Peter het volgende:

[..]

Op zo'n site is het enige dat aantrekkelijk hoeft te zijn je gevulde portemonnee, of werkt dat niet zo?
Blijkbaar niet want die heeft TS absoluut niet.

Buiten dat twijfel ik enigszins aan de waarheid van het topic.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:33:30 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188251331
quote:
Ik denk alleen dat de gentle Russische mannen daar allemaal al bezet zijn en dat de wodkazuipers overblijven maar ik hoop voor haar dat ze er een vindt.
Gelukkig generaliseer je niet. Dat scheelt.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:03:33 #164
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188251779
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_188252717
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef Piva het volgende:

[..]

Heb je zeker een punt. Ik denk alleen dat vele van hen al bezet zijn.
Desperate? De mannen daar zijn erg barbaars en de economie blijft ellende.
pi_188252861
Je bent gewoon een kansloze josti die een postorderbruidje probeert te scoren. Zo een beetje het laagste in de sociale pikorder, een bottomfeeder.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:36:20 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188253188
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:13 schreef machtpen het volgende:
Je bent gewoon een kansloze josti die een postorderbruidje probeert te scoren. Zo een beetje het laagste in de sociale pikorder, een bottomfeeder.
En klaarblijkelijk faalt hij zelfs daarin _O- Maar ondertussen wel afgeven op Nederlandse en Bulgaarse vrouwen _O-
pi_188253273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:02 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Desperate? De mannen daar zijn erg barbaars en de economie blijft ellende.
Ik ken Oekraïne aardig. Een beetje waarheid zit er wel in maar je overdrijft aardig.

Daarnaast zijn het echt de golddiggers en ander tuig op dat op dit soort websites zitten voor hun "escape". Als 1% legit is mag je van geluk spreken.

Als je het voor korte avontuur doet kan je beter daar naar de hoeren gaan of hier. Als je echt iets serieus wilt moet je wel wat beter je best gaan doen. Met dit niveau ga je haar nooit naar Nederland krijgen...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 15:45:11 ]
pi_188258164
Uit elkaar :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Deze TS moet aan het trollen zijn
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_188261414
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:02 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Waarom?
pi_188263184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:42 schreef Piva het volgende:

[..]

Ik ken Oekraïne aardig. Een beetje waarheid zit er wel in maar je overdrijft aardig.

Daarnaast zijn het echt de golddiggers en ander tuig op dat op dit soort websites zitten voor hun "escape". Als 1% legit is mag je van geluk spreken.

Als je het voor korte avontuur doet kan je beter daar naar de hoeren gaan of hier. Als je echt iets serieus wilt moet je wel wat beter je best gaan doen. Met dit niveau ga je haar nooit naar Nederland krijgen...
Oost-Europese mannen zijn vaker laag opgeleid ook en hebben over het algemeen geen goed naam daar. Ik scheer ze niet allemaal over een kam. Ik denk dat het voor haar lastig wordt. De mannen die haar aanspreken zullen bijna allemaal bezet zijn. Hoger opgeleide Russische mannen moeten daar zo makkelijk aan de vrouw komen je hebt de schoonheden voor het uitkiezen daar!
pi_188263253
En wat heb jij ze dan precies te bieden ?
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:08:34 #173
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_188265373
quote:
Die documentaire "Love Me" is wel een aanrader. :P
pi_188300886
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Oost-Europese mannen zijn vaker laag opgeleid ook en hebben over het algemeen geen goed naam daar. Ik scheer ze niet allemaal over een kam. Ik denk dat het voor haar lastig wordt. De mannen die haar aanspreken zullen bijna allemaal bezet zijn. Hoger opgeleide Russische mannen moeten daar zo makkelijk aan de vrouw komen je hebt de schoonheden voor het uitkiezen daar!
Nee. Dan liever een stoere Nederlander die op een online forum om tips gaat vragen. Dat is stukken beter. Heb je al geld overgemaakt?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_188301470
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef Questular het volgende:
En wat heb jij ze dan precies te bieden ?
Meer liefde natuurlijk.
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 17:39 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee. Dan liever een stoere Nederlander die op een online forum om tips gaat vragen. Dat is stukken beter. Heb je al geld overgemaakt?
Heeft ze daar al om gevraagd? Nee. Zij betaalt haar eigen ticket ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')