We zullen zienquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:32 schreef Beursaap het volgende:
[..]
** cultuur dus ik ga niks lappen van te voren. Ze heeft een managementbaan en aan haar kleren te zien komt ze niks tekort. Wat is er zo raar aan mekaar pas kort kennen en al langs willen komen? Moet dat dan maanden duren ofzo is alleen maar meer gedoe.
Uiterlijk vertoon is Russen dan ook niet vreemd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:32 schreef Beursaap het volgende:
aan haar kleren te zien komt ze niks tekort.
Als dit geen echte liefde is dan weer ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:05 schreef Beursaap het volgende:
Ff gebeld weer. De tering ze verdient 500,- pm en woont nog bij haar ouders. Gelukkig hebben die wel aan dacha hehe. Nog altijd geen gezeur over geld we zien wel. Mocht het niks worden dan is het al een leuke ervaring geweest.
Gokje jij weet wat zij verdient Omdat zij dit vertelde en er meteen bij vroeg of dat in Nederland anders is, jij hebt vervolgens verteld wat jij per maand cashtquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:05 schreef Beursaap het volgende:
Ff gebeld weer. De tering ze verdient 500,- pm en woont nog bij haar ouders. Gelukkig hebben die wel aan dacha hehe. Nog altijd geen gezeur over geld we zien wel. Mocht het niks worden dan is het al een leuke ervaring geweest.
En zelf een tripje naar Jekaterinburg?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:05 schreef Beursaap het volgende:
Ze woont bij haar ouders en ze spaart al dus komt wel goed. Altijd leuk om te zien hoe bevooroordeeld mensen zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gokje jij weet wat zij verdient Omdat zij dit vertelde en er meteen bij vroeg of dat in Nederland anders is, jij hebt vervolgens verteld wat jij per maand casht
Oftewel zeuren om geld komt wel, eerst ff checken of er wel geld is
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
En zelf een tripje naar Jekaterinburg?
Zou kunnen ja maar liever eerst bij mij.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
En zelf een tripje naar Jekaterinburg?
Doe niet zo fucking naïef man, de kans dat je haar echt gaat zien is nihil, laat staan dat je in haar broekje mag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:35 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ze woont bij haar ouders en ze spaart al dus komt wel goed. Altijd leuk om te zien hoe bevooroordeeld mensen zijn.
Ga nou maar weer lekker verder met rukken op je zolderkamer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:04 schreef Fe2O3 het volgende:
3 dagen?
TS wordt gescammed
Straks moet er geld heen voor de taxi naar het vliegveld, of het visum of whatever
En uiteindelijk komt er helemaal niemand
https://en.wikipedia.org/wiki/Bride_scamquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:02 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ga nou maar weer lekker verder met rukken op je zolderkamer.
OT: ik zal laten weten hoe het verder gaat.
kijk even alle afleveringen van from russia with love terugquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:38 schreef Beursaap het volgende:
Achja,
Hoe zit het nou met die meiden het bed in krijgen? Gebruiken ze daar de pil of mag dat niet vanwege christelijk geneuzel? Ze is gelukkig niet gelovig maar mss krijgt ze bevelen mee van haar ouders. Ik wil zeker geen kinderen moet er niet aan denken
Naspoelen met Absolutquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:38 schreef Beursaap het volgende:
Achja,
Gebruiken ze daar de pil of mag dat niet vanwege christelijk geneuzel?
Bulgaarse vrouwen knap vindenquote:
Tsja. Ik vertelde vandaag iemand dat ik een Russin heb leren kennen die slim is -> 'Weet ze al je rekeningnummer dan?'.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:37 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking naïef man, de kans dat je haar echt gaat zien is nihil, laat staan dat je in haar broekje mag.
Jammer genoeg voor jou is de enige vrouw waar ik serieus mee date een Russische uit EKB die wél haar eigen tickets kan betalen en heb ik iets te veel skills om hde eerste de beste loeder van het internet na drie dagen naar mij te willen halen en dan ook nog eens op een forum te moeten vragen hoe dat allemaal te organiserenquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:20 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Bulgaarse vrouwen knap vindenNep Russinnen zijn het die bij lange na niet hun schoonheid halen tenzij ze 50/50 zijn.
[..]
Tsja. Ik vertelde vandaag iemand dat ik een Russin heb leren kennen die slim is -> 'Weet ze al je rekeningnummer dan?'.
Hahahaquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:19 schreef Beursaap het volgende:
[..]
- Ik ken haar pas 3 dagen
- Ze begint zelf steeds over hierheen komen (eerste keer)
- Ik zal al het andere betalen behalve de ticket dus ik ben al royaal genoeg
- Ik heb een eigen appartement met een eenpersoonsbedMaar dat kan ik natuurlijk veranderen en ze komt sws hierheen maar wil liefst eerst in een hotel
Gelukkig is ze verder niet heel dominant. Ik heb een hekel aan zulke vrouwen, ze doen me denken aan Hillary Clinton!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |