niets, want bang dat de geur verloren gaat, niets omdat we niets samen hebben en niets omdat de hunkering mooier zal blijken dan de waarheid. En ik vind het allemaal prima
quote:Slotje dan maar?
Op woensdag 8 januari 2003 23:50 schreef rop het volgende:
En ik vind het allemaal prima
quote:Mooi, opgelost
Op woensdag 8 januari 2003 23:50 schreef rop het volgende:En ik vind het allemaal prima
quote:WJAHJASFDHAHAHHHHHHHHHHH
Op woensdag 8 januari 2003 23:51 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Slotje dan maar?
.
quote:dat zelfde gevoel heb ik nou ook met noodles
en niets omdat de hunkering mooier zal blijken dan de waarheid. En ik vind het allemaal prima
quote:Dat heb ik ook soms..
Op woensdag 8 januari 2003 23:53 schreef EggsTC het volgende:[..]
WJAHJASFDHAHAHHHHHHHHHHH
quote:Ohw. Ik niet. Maar ik vind alles prima.
Op woensdag 8 januari 2003 23:55 schreef Disorder het volgende:[..]
Dat heb ik ook soms..
quote:Haha ben je boos?? of is dit een vreugde kreet????
Op woensdag 8 januari 2003 23:53 schreef EggsTC het volgende:[..]
WJAHJASFDHAHAHHHHHHHHHHH
quote:Sorry.
Op woensdag 8 januari 2003 23:57 schreef EggsTC het volgende:
Ik lag ff op de grond van het lachen om die botte reply van hem en dan nog deze smileytoen kwam ik helemaal niet meer bij
quote:*valiumpje geef*
Op donderdag 9 januari 2003 00:03 schreef YvonnePonne het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat dit het Relatie & Psychologie forum is!!!
Net zoals enkelen van jullie net mijn topic hebben lopen verzieken doen jullie nu precies hetzelfde met dit!
Ga maar in onzin lopen klieren!
Maar hier spelen jullie met andermans gevoelens en dat kunnen ze op dit moment, en zeker in dit forum, NIET waarderen!!!
![]()
![]()
quote:Zeik niet. Alles is prima.
Op donderdag 9 januari 2003 00:03 schreef YvonnePonne het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat dit het Relatie & Psychologie forum is!!!
Net zoals enkelen van jullie net mijn topic hebben lopen verzieken doen jullie nu precies hetzelfde met dit!
Ga maar in onzin lopen klieren!
Maar hier spelen jullie met andermans gevoelens en dat kunnen ze op dit moment, en zeker in dit forum, NIET waarderen!!!
![]()
![]()
quote:Ben ik niet met je eens, ik zou het op zijn minst proberen, want je zal je zelf maar voor je kop slaan als je later denkt "NEEEEEEEEEEE GEMISTE KANS" en dat zou pas echt zonde zijn.
...wat het nooit zal worden
Maar dat geeft niks.
Ik ken een mooie jonge vrouw, zij ruikt naar zonnige stranden, palmbomen en het ruisen van de zee..zij is het sereenste wezen dat ik ken...zij ruikt naar dobberende bootjes, omgewaaide bomen in een bos, en het enige dat ik zou willen is nietsniets, want bang dat de geur verloren gaat, niets omdat we niets samen hebben en niets omdat de hunkering mooier zal blijken dan de waarheid. En ik vind het allemaal prima
Suc6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |