Hoi Geerd,quote:
Dan wel natuurlijk. Maar als je rustig op het perron staat te wachten en @Fancy2 komt op je afgelopen en doet haar arm omhoog voor je. Ren je als een klein kind zoals haags weg, of ga je rustig even ruiken of help je haar van overdadige transpiratie af met je tong?quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
ALs je maar geil genoeg bent lik je alles
Denk het laatstequote:Op woensdag 24 juli 2019 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan wel natuurlijk. Maar als je rustig op het perron staat te wachten en @:fancy2 komt op je afgelopen en doet haar arm omhoog voor je. Ren je als een klein kind zoals haags weg, of ga je rustig even ruiken of help je haar van overdadige transpiratie af met je tong?
Dagbagger !quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
Ik klik dit topic aan en ik zie een post over zweet oplikken.. waar ben ik in vredesnaam beland
Ik denk dat dat inderdaad anders is voor mannen met van die prikkelbaarden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
Ik klik dit topic aan en ik zie een post over zweet oplikken.. waar ben ik in vredesnaam beland
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan wel natuurlijk. Maar als je rustig op het perron staat te wachten en @:fancy2 komt op je afgelopen en doet haar arm omhoog voor je. Ren je als een klein kind zoals haags weg, of ga je rustig even ruiken of help je haar van overdadige transpiratie af met je tong?
39.1 zelfs.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weerstation Gilze Rijen tikt 38,8 aan......nieuw warmterecord.....
Tijd voor een feestje 🎉quote:
Tis al heet genoeg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niet zo'n ruzie maken hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |