Geen idee hoe serieus Bayern is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom zou Bergwijn blijven? Hij kan hogerop.
Daar is weinig mis mee. Wel alle drie wat dezelfde types. (en wat wisselvallig schat ik in)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lozano mag wel weg. En dan gewoon Bergwijn-Malen-Bruma
Dat zou ik toejuichenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
helaas niet maar wij hopen dat PSV er nog een paar maakt
Tegen Basel is dat wel te hopen, ja. En hopen dat je verdedigers er niet zelf een paar inschieten, dan red je het wel met gemak.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
helaas niet maar wij hopen dat PSV er nog een paar maakt
quote:
twitter:ssvld twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 13:55:29@Arend010 @GroeneMat @RikElfrink PSV is toch geen echte voetbalclub man. Dat is een wekelijkse bijeenkomst van Brabantse drugsproducenten, drugsgebruikers, uitgeprocedeerde Belgen en tokkies die de rest van het jaar carnaval doorzetten. reageer retweet
Undercover genot.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:ssvld twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 13:55:29@:Arend010 @:GroeneMat @:RikElfrink PSV is toch geen echte voetbalclub man. Dat is een wekelijkse bijeenkomst van Brabantse drugsproducenten, drugsgebruikers, uitgeprocedeerde Belgen en tokkies die de rest van het jaar carnaval doorzetten. reageer retweet
Goed punt. PSV is een beetje het Twente uit Brabant.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:ssvld twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 13:55:29@:Arend010 @:GroeneMat @:RikElfrink PSV is toch geen echte voetbalclub man. Dat is een wekelijkse bijeenkomst van Brabantse drugsproducenten, drugsgebruikers, uitgeprocedeerde Belgen en tokkies die de rest van het jaar carnaval doorzetten. reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef Brammess het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef Brammess het volgende:
@yats is een user van niksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse had er vorig jaar al van moeten winnen maar toen kwam @:yats telkens met smoesjes.
Heeft ie blijkbaar afgelopen seizoen wel vaker gestaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag: Waarom staat spits Ricky van Wolfswinkel op flank?
loooolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, ik dacht dat het om 21.00 begon.
Ik ben dement.
mokerdomquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben dement.
Dit kan ik onmogelijk ontkennen.quote:
geen tvgids hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben dement.
Napoli wacht nog steeds op James Rodriguezquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lozano is toch geen interesse meer voor?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben dement.
Mja dat kan uit het niets komenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die gaat toch naar Koekoek Atleti?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Napoli wacht nog steeds op James Rodriguez
Filmpje ook goed?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:25 schreef Coco. het volgende:
Gelukkig heeft @:Dj_Day-V een gifje van de goal voor @:Mexicanobakker
Nog ongeveer anderhalve maand transfergenot.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan een keertje gebeuren.quote:
Volgens Napoli niet. Zal wel deze week bekend worden of zoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat toch naar Koekoek Atleti?
Er zijn nu ook clubs met andere spelers bezig natuurlijk. Als die onderhandelingen vastlopen zullen ze vast ook wel bij Lozano uitkomen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nja Italië en Engeland sluiten al bijna.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog ongeveer anderhalve maand transfergenot.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Filmpje ook goed?
https://streamja.com/0oO7
Dat programma is wel leuk geweest.quote:
Alleen die mooiboy is slim.quote:
Heeft een paar nieuwe impulsen nodig.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat programma is wel leuk geweest.
Eens.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat programma is wel leuk geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Caland weet ditquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn niet echt slim als ze niet weten wie de zus van Anne Frank is.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.JAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu ook.MokerdomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Margot Frank. Pas.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn niet echt slim als ze niet weten wie de zus van Anne Frank is.
Ik kijk nu ook.Dom varken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Twitter komt echt alle aids bij elkaar héquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef Brammess het volgende:
Ik kijk nu ook.Om FA te worden heb je dus geen hersenen nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Babel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef RipCity het volgende:
Dumfries is de mannelijke versie van die NL-elftal-negerin.
Dit is correctquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Om FA te worden heb je dus geen hersenen nodig.
Er is hoop voor Onlogisch.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Om FA te worden heb je dus geen hersenen nodig.
8 uur, maar had een hypotheekgesprek dat uitliepquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe laat dacht jij dat de wedstrijd begon?
Dan zou Onlogisch iedere dag shampoo krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg je gratis shampoo bij je aanstelling?
Dit is zeker een woordgrap die ik niet snap.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg je gratis shampoo bij je aanstelling?
Ik kijk nu ook.Kan de beste overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is zeker een woordgrap die ik niet snap.
uhh.. oke.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is toch ook een ongrijpbaar spelletje soms.
Zonder uitkering welteverstaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
Dumfries is de zwarte uitvoering van @:scrummie2.0
ben benieuwd naar wie dumfries badzeepjes stuurtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
Wat een karaktermoord hier.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Meer mensen problemen met Ziggo Go?
Website van Veronica anders?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef Themeparktommy het volgende:
regelmatig jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Nee, maar ik had laatst wel problemen met een levering van Coolblue.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ja, we hebben ruzie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef Themeparktommy het volgende:
We missen de afstandschoten van Hendrix wel..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:37 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind het heel fijn om gutierrez te zien voetballen
Dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou mooi zijn als we zo met een 2-0 aan haxball beginnen.
disney arielquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar denken de makers van James Bond anders over.
Ik heb een FB topic geopend, ik wacht in spanning af!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
Hou eens op joh, het is veel te warm om te modden
Speelt goed iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:37 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind het heel fijn om gutierrez te zien voetballen
Deden het lange tijd heel goed voor hun mogelijkheden. Nu nemen veel clubs voorbeeld aan Ajax, en ook Ajax kan weer instorten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een paar jaar geleden moesten de Nederlandse clubs nog een voorbeeld aan Basel nemen (lol)
Ik had het gezien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een FB topic geopend, ik wacht in spanning af!
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Achja het is niet alsof dat uitkering trekken vermoeiend isquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef Coco. het volgende:
Wat gemeen om GGMM zo aan het werk te zetten in die hitte.
Fietsen is geen sport.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
LOl je lekt je IP maat!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Zeg het maar jongens
Je hebt gestemd op: Nee
Je IP is: 1889.1945
Je dikke teringmoeder pijpt als een verlept paard met dr paardenmuil.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
Door verder.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Er is eigenlijk geen kloot aan deze pot
PSV gaat wel door verder
Sow dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je dikke teringmoeder pijpt als een verlept paard met dr paardenmuil.
wowquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bijzonder boos.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Verder is helaas een stopwoordje van mequote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is je mamsiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verder is helaas een stopwoordje van me
Je zal het ermee moeten doen
Zo dan, doe even normaal johquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
BAM KOEKOEK SOWquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of iemand mijn depay-u-mad.gif nog heeft
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Praat eens normaal over zijn moeder, idioot.
Niet. Al mag je vanuit die hoek alsnog niet scoren.quote:
Prima counteraanval hebben ze.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat volgende week ook wel scoren daar.
Beter had hij hem niet binnen kunnen schieten haastquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet. Al mag je vanuit die hoek alsnog niet scoren.
Dat mogen we zeggen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:48 schreef Bolasie het volgende:
Mogen we zeggen dat Zoet hier meer mee had kunnen doen?
Tijd voor Promes om eens wat goede acties te maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het positief in voor Ajax zaterdag
ff lafjes 2 minutenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je moeder gisteren
Zoet zijn reflexen zijn nou eenmaal niet bijzonder.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:48 schreef Bolasie het volgende:
Mogen we zeggen dat Zoet hier meer mee had kunnen doen?
Ik moet elke keer lachenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PSV moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De CL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
En mensen vinden het maar gek dat Zoet nog voor deze club speelt (lol). Alsof alle clubs in de rij staan voor deze grabbelaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoet zijn reflexen zijn nou eenmaal niet bijzonder.
Van mij mag ie vandaag nog weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En mensen vinden het maar gek dat Zoet nog voor deze club speelt (lol). Alsof alle clubs in de rij staan voor deze grabbelaar.
Omdat PSV geen verdedigers heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Waarom stel je dan ook een bewezen ramp als Luckassen op.
Slecht.quote:
GGMM en ik hebben dit niet gelezenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PSV moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De CL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Waarom hebben ze die Baumgartl niet een week eerder gehaald of gewacht met Obispo uitlenen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat PSV geen verdedigers heeft.
Dom beleid. Wij zitten in hetzelfde schuitje, makker.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die Baumgartl niet een week eerder gehaald of gewacht met Obispo uitlenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |