SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dan klopt hetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:42 schreef livelink het volgende:
Ik hoor nu wel iets. Ben jij dat aRd.
'Hit them like this' is wat ik hoor.
Ik moet weer even bedenken wat voor een soort muziek jij draait. Van alles wat, geloof ik?quote:
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet weer even bedenken wat voor een soort muziek jij draait. Van alles wat, geloof ik?
Het is inderdaad te lang geleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet weer even bedenken wat voor een soort muziek jij draait. Van alles wat, geloof ik?
En hoe bevalt het haar?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:53 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is gisteren begonnen met vakantiewerk (eindelijk)
Ze werkt in een verzorgingstehuis, dus mocht ook meteen met het hitteplan aan de gang.
Nou, eigenlijk best goed. Ik was aangenaam verrast. Ze moet daar de kamers schoonmaken en ze werkt op de gesloten afdeling met zwaar demente bewoners. En ondanks dat het best smerig werk is en ze ook te maken krijgt met ernstig verwarde personen, is ze wel positief.quote:
Mooi dat ze positief is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk best goed. Ik was aangenaam verrast. Ze moet daar de kamers schoonmaken en ze werkt op de gesloten afdeling met zwaar demente bewoners. En ondanks dat het best smerig werk is en ze ook te maken krijgt met ernstig verwarde personen, is ze wel positief.
Ze had alleen gisteren bijna een patiente laten ontsnappen, maar die fout maakt ze niet nog een keer.
Niet echt, ben nog steeds in de tussentijd bezig om wat dingen bij elkaar te sprokkelen (Blijkbaar herkent mixxx op het moment niet volledig mijn externe harde schijf want ik heb maar een fractie van alle muziek die ik er normaal op heb staan)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:03 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek, aRd. Had je al wat klaarstaan?
Is die ook al aan het zingen geslagen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Ah, ik herken haar stem al. Frederique Spigt
Tja.... we blijven niet allemaal jong, zoals jij, livelink. Dat hoef je niet in te wrijven.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
Ik zag Hall and Oates laatst in een tv-programma. Die zijn inmiddels ook echt oud.
Ik wist het natuurlijk wel, maar het was toch even een schok
Bepaalde stijl of richting?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn is dat mogelijk
Ik zal eens nadenken. Ben op het moment een beetje inspiratieloos.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn is dat mogelijk
Draai zelf ook van alles door elkaar heen, dus nee ook de verzoekjes mogen naar eigen inzicht worden ingevuldquote:
I wish...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... we blijven niet allemaal jong, zoals jij, livelink. Dat hoef je niet in te wrijven.
Zeg dat nou niet te hardop.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Draai zelf ook van alles door elkaar heen, dus nee ook de verzoekjes mogen naar eigen inzicht worden ingevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |