Heh!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:20 schreef futiledevices het volgende:
Threadless heeft veel opties -- er zit best wat rotzooi tussen, maar ook veel leuks.
Is je broertje kieskeurig?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:20 schreef minilot het volgende:
Uiteraard to geek. Geeks have more fun.
Ongerelateerd: ik trek voor vanavond deze chili uit de vriezer: https://thepioneerwoman.com/cooking/chipotle-chicken-chili/ ..plus nachochips, zure room, kaasrasp, koriander en biertjes. Zal mij benieuwen of mijn broertje het durft te eten.
Beyond kieskeurig. Die eet bij voorkeur fastfood van vertrouwde ketens.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:21 schreef Molo het volgende:
Ik ben hier al 'die enge hardrockchick' door mijn docs en af en toe een shirtje of een zwartig jurkje![]()
Zorgmensen
Zag gisteren een 80+ vrouw lopen met een shirt aan met heftige teksten, iets over de ghetto in New York ofzo. Leek op een Miss Etam willekeurige print shirt in maat XXL waar ze mis had gegrepen ofzo. Zag er zo dom uitquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:22 schreef Tele6 het volgende:
Een van m'n mannen draagt shirts van de schattige nerdy soort en liefst dieren erop. Hij heeft bijvoorbeeld een shirt met smeltende katten en een met geometrische vogeltjes.
De ander draagt nietszeggende prints. Graag plantenpatronen maar ook wel eens een totaal willekeurige "New York Tower View" onzinMaar met hem erin vind ik die shirts wel leuk
Aiiii. Moet wel echte liefde zijn dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:22 schreef Tele6 het volgende:
De ander draagt nietszeggende prints. Graag plantenpatronen maar ook wel eens een totaal willekeurige "New York Tower View" onzinMaar met hem erin vind ik die shirts wel leuk
Wereld van verschil iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahaha
Niet psychiatrische zorgmensen dan. We hebben hier meerdere met hele armen getatoeëerd, we hebben een aantal mannen met lang haar en wilde baarden, we hebben een soort Elvis maar dan met wit haar, en we hebben mijn lievelingsverpleger met haar paars-turquoise-roze haar, Docs, zwarte leggings, en nerdy shirts en piercings en alles
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag gisteren een 80+ vrouw lopen met een shirt aan met heftige teksten, iets over de ghetto in New York ofzo. Leek op een Miss Etam willekeurige print shirt in maat XXL waar ze mis had gegrepen ofzo. Zag er zo dom uit
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Aiiii. Moet wel echte liefde zijn dan.
Nietszeggende prints op shirts is het kerelequivalent van 's vrouws HOME-letters in het raamkozijn.
Grappig verschil tussen jullie twee dan. Mijn broertje heeft bijna dezelfde smaak qua eten als ik, afgezien van zijn oneindige liefde voor krentenbollenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Beyond kieskeurig. Die eet bij voorkeur fastfood van vertrouwde ketens.
Hehehe onze twee vrouwelijke artsen lopen hier op hakken met tamelijk korte rokjesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wereld van verschil idd
Hier vooral truttige mensen
Sprak een keer een arts aan en vroeg wat ze aan haar voeten had, want dacht dat ze orthopedische schoenen aan had. Bleek ze gewoon een omasmaak te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, dat dus
Mijn zusjes macaroni: macaroni doorkoken, blikje tomatenpuree er doorheen roeren en er blokjes ham, rauwe wortel en geraspte kaas bij serverenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Grappig verschil tussen jullie twee dan. Mijn broertje heeft bijna dezelfde smaak qua eten als ik, afgezien van zijn oneindige liefde voor krentenbollen
Er zijn nul gelijkenissen tussen mij en mijn broertje, behoudens een kenmerkend deukje in één van de oorschelpen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Grappig verschil tussen jullie twee dan. Mijn broertje heeft bijna dezelfde smaak qua eten als ik, afgezien van zijn oneindige liefde voor krentenbollen
Hmm, ik vind HOME in je raamkozijn toch iets meer tokkie dan shirts met nietszeggende prints. HOME is eerder equivalent aan shirts met heel groot NIET AL TE DUUR MAAR WEL HIP MERK erop, vind ikquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Aiiii. Moet wel echte liefde zijn dan.
Nietszeggende prints op shirts is het kerelequivalent van 's vrouws HOME-letters in het raamkozijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |