hou ook heel erg van 'grieks'quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, pizza is wel lekker opzich. Maar houd meer van Grieks.
Dan heb je gewoon iemand gehad die zich niet goed verzorgde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef Fushia2 het volgende: De geur die tussen haar dijen kwam. Was warm weer. man man man tfoe
quote:
Ik moet Underground Pass nog doen, totaal geen zin in.. Maar moet ook nog heroes doen... heb inmiddels een aardige verzameling glories in mn bank die uncharged zijn..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die heb ik zaterdag avond gedaan, zondag legends quest (wat een hoerenquest was dat)
moet van de week met een maatje nog even regicide doen daar heb ik ook weinig zin in
Misschien. Was ook wel de dikste die ik (geprobeerd) heb te neuken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon iemand gehad die zich niet goed verzorgde.
Vgm zijn rs3 en osrs quests wel gelijkwaardig, underground pass vond ik kut lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet Underground Pass nog doen, totaal geen zin in.. Maar moet ook nog heroes doen... heb inmiddels een aardige verzameling glories in mn bank die uncharged zijn..
Echt hetzelfde ja. En lekker aardig van je, stevige vrouwen met een varken vergelijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
Tussen die kwabben blijft veel vuil en zweet zitten
Heb je ooit een lekker ruikend varken meegemaakt
vond heroes quest niet echt kut eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet Underground Pass nog doen, totaal geen zin in.. Maar moet ook nog heroes doen... heb inmiddels een aardige verzameling glories in mn bank die uncharged zijn..
Ik snap mannen echt niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef Fushia2 het volgende:
Misschien. Was ook wel de dikste die ik (geprobeerd) heb te neuken.
Telt jouw fluit bespelen ook?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
zijn er hier mensen die een muziekinstrument spelen? (bv. basgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar, spaanse gitaar, banjogitaar, of vokaal (zingen))
Nee, kan het Russisch volkslied wel uit volle borst meezingen, dat is ook een kunstquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
zijn er hier mensen die een muziekinstrument spelen? (bv. basgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar, spaanse gitaar, banjogitaar, of vokaal (zingen))
Foto in de op gezetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
he morty heb je al een chick met back dimples en bikini bridge
Ik zing en speel viool.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
Varkans zijn haram.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt hetzelfde ja. En lekker aardig van je, stevige vrouwen met een varken vergelijken.
Naar.
Varkensquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Varkans zijn haram.
En don't get me wrong, ik val op stevige(re) vrouwen. Maar zij stonk naar vis.
Zijn ook bijna allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vgm zijn rs3 en osrs quests wel gelijkwaardig, underground pass vond ik kut lol
Niet zozeer heroes, maar UP waar ik me zorgen over maakquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond heroes quest niet echt kut eigenlijk
was vrij overzichtelijk allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |