hou ook heel erg van 'grieks'quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, pizza is wel lekker opzich. Maar houd meer van Grieks.
Dan heb je gewoon iemand gehad die zich niet goed verzorgde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef Fushia2 het volgende: De geur die tussen haar dijen kwam. Was warm weer. man man man tfoe
quote:
Ik moet Underground Pass nog doen, totaal geen zin in.. Maar moet ook nog heroes doen... heb inmiddels een aardige verzameling glories in mn bank die uncharged zijn..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die heb ik zaterdag avond gedaan, zondag legends quest (wat een hoerenquest was dat)
moet van de week met een maatje nog even regicide doen daar heb ik ook weinig zin in
Misschien. Was ook wel de dikste die ik (geprobeerd) heb te neuken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon iemand gehad die zich niet goed verzorgde.
Vgm zijn rs3 en osrs quests wel gelijkwaardig, underground pass vond ik kut lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet Underground Pass nog doen, totaal geen zin in.. Maar moet ook nog heroes doen... heb inmiddels een aardige verzameling glories in mn bank die uncharged zijn..
Echt hetzelfde ja. En lekker aardig van je, stevige vrouwen met een varken vergelijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
Tussen die kwabben blijft veel vuil en zweet zitten
Heb je ooit een lekker ruikend varken meegemaakt
vond heroes quest niet echt kut eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet Underground Pass nog doen, totaal geen zin in.. Maar moet ook nog heroes doen... heb inmiddels een aardige verzameling glories in mn bank die uncharged zijn..
Ik snap mannen echt niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef Fushia2 het volgende:
Misschien. Was ook wel de dikste die ik (geprobeerd) heb te neuken.
Telt jouw fluit bespelen ook?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
zijn er hier mensen die een muziekinstrument spelen? (bv. basgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar, spaanse gitaar, banjogitaar, of vokaal (zingen))
Nee, kan het Russisch volkslied wel uit volle borst meezingen, dat is ook een kunstquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
zijn er hier mensen die een muziekinstrument spelen? (bv. basgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar, spaanse gitaar, banjogitaar, of vokaal (zingen))
Foto in de op gezetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
he morty heb je al een chick met back dimples en bikini bridge
Ik zing en speel viool.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
Varkans zijn haram.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt hetzelfde ja. En lekker aardig van je, stevige vrouwen met een varken vergelijken.
Naar.
Varkensquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Varkans zijn haram.
En don't get me wrong, ik val op stevige(re) vrouwen. Maar zij stonk naar vis.
Zijn ook bijna allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vgm zijn rs3 en osrs quests wel gelijkwaardig, underground pass vond ik kut lol
Niet zozeer heroes, maar UP waar ik me zorgen over maakquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond heroes quest niet echt kut eigenlijk
was vrij overzichtelijk allemaal
Ik kon het echt niet afmaken.quote:
Vond de vergelijking gewoon echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
Varkans zijn haram.
En don't get me wrong, ik val op stevige(re) vrouwen. Maar zij stonk naar vis.
Weet niet of je ook prif hebt in osrs tho, die quest line is kut. De laatste duurde 10 uurquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn ook bijna allemaal hetzelfde.
[..]
Niet zozeer heroes, maar UP waar ik me zorgen over maak
Lol kopjechino is "stevig"quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt hetzelfde ja. En lekker aardig van je, stevige vrouwen met een varken vergelijken.
Naar.
was je hcim of uberhaupt im?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn ook bijna allemaal hetzelfde.
[..]
Niet zozeer heroes, maar UP waar ik me zorgen over maak
de 25e komt er een nieuwe quest: song of the elves..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet niet of je ook prif hebt in osrs tho, die quest line is kut. De laatste duurde 10 uur![]()
![]()
![]()
Nu ben ik nog niet mega goed. Ik ga richting filmmuziek en wil ook rock gaan spelen (ja dat kan op een viool).quote:
Nou..... ben je zelf bbw?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vond de vergelijking gewoon echt niet kunnen.
ik zing onder de douchequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
Nee man, gewoon normale account, vind ik al moeilijk genoeg lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was je hcim of uberhaupt im?
vond alleen dat laatste stuk irritant met die spin en die iban
ja iknow, sunday bloody sunday een van beste rocknummers met elektrische vioolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu ben ik nog niet mega goed. Ik ga richting filmmuziek en wil ook rock gaan spelen (ja dat kan op een viool).
Oh daarom zo aan het grinden?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
de 25e komt er een nieuwe quest: song of the elves..
70 base stats voor nodig
Nee, want voor die quest moet ik nog 200 andere quests doen ofzo, heus zin inquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh daarom zo aan het grinden?
Nee is kut want dan krijg je dit dus altijd.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee is kut want dan krijg je dit dus altijd.
kreeg al stress toen ze het aankondigde 70 base statsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
de 25e komt er een nieuwe quest: song of the elves..
70 base stats voor nodig
oh dan gewoon genoeg food en prayer pots (overheads zijn een pre) meenemenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee man, gewoon normale account, vind ik al moeilijk genoeg lol
Het is fok he. Hou dat in gedachtequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee joh. Zolang je niet stinkt is alles prima toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen die je gaan vergelijken met een varken.quote:
Halfbloedjes zijn mijn guilty pleasurequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede foto Morti.
Jammer dat ze iets te donker is voor mij.
In RL ook hoor, waarom denk je dat ik single ben.quote:
Ja de combat maak ik me geen zorgen om, maar meer die agility shit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kreeg al stress toen ze het aankondigde 70 base stats
[..]
oh dan gewoon genoeg food en prayer pots (overheads zijn een pre) meenemen
Ik ben er ook geen fan van.quote:
Door questen danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, want voor die quest moet ik nog 200 andere quests doen ofzo, heus zin in
Varkens zijn intelligente dieren.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen die je gaan vergelijken met een varken.
omdat je te hoge verwachtingen hebt van een partner?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In RL ook hoor, waarom denk je dat ik single ben.
Ik krijg juist het idee dat er veel meer mannen op stevig vallen itt vroeger waar dun en platter het perfecte plaatje wasquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Varkens kunnen een orgasme hebben van een half uur..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varkens zijn intelligente dieren.
Daar kunnen miljoenen redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
ja ik ook paar keer naar beneden gedonderd tot groot genoegen van de vriend waarmee ik die quest deedquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja de combat maak ik me geen zorgen om, maar meer die agility shit.
Ik heb echt geen geluk daarmee, fail altijd alles
Ik stel alleen maar redelijke eisen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
omdat je te hoge verwachtingen hebt van een partner?
Moet de eerste nog tegenkomen hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:06 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg juist het idee dat er veel meer mannen op stevig vallen itt vroeger waar dun en platter het perfecte plaatje was
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Varkens kunnen een orgasme hebben van een half uur..
zoals? mag evt in dmquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar redelijke eisen.
[..]
Moet de eerste nog tegenkomen hoor.
quote:
Je mag wel wat positiever zijn hoor damn. Word beetje depri van jequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In de omgeving hoor ik toch nog steeds liever dunquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee dat er veel meer mannen op stevig vallen itt vroeger waar dun en platter het perfecte plaatje was
Ok.quote:
Vandaag is niet die dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:07 schreef Solotovski het volgende:
Je mag wel wat positiever zijn hoor damn. Word beetje depri van je
Kan je trouwens nog ergens terugzien welke gang je gekozen had bij shield of arrav?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ook paar keer naar beneden gedonderd tot groot genoegen van de vriend waarmee ik die quest deed
maar ja vallen en opstaan
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en ze kunnen tot 30 min lang klaarkomenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind het altijd zo leuk als mensen ze gebruiken als speurdierquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja kan in je quest logquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan je trouwens nog ergens terugzien welke gang je gekozen had bij shield of arrav?
Jij werd met Spuit nummer 11 ter wereld gebracht?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
[..]
en ze kunnen tot 30 min lang klaarkomen
Denk dat je daarna een maand overleden bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje jaloers daarop
Binnenkort niet meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar er zijn toch meer dan genoeg varkens? We zijn in Nederland.
wow lang geleden dat ik dit voor het laatst hoorde.quote:
Geilquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
wisten jullie dat als je afkickt van de heroïne dat je spontane zaadlozingen krijgt enzo vet gek
Werkt je moeder nog in een textielfabriek in Bangladesh?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij werd met Spuit nummer 11 ter wereld gebracht?
Dan heb je iig meer keuze.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn mijn guilty pleasure
is mijn catchphrase tbhquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow lang geleden dat ik dit voor het laatst hoorde.
quote:
We zullen zien lol, mag van mijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer.
#sharia #noharam @:byebye @#allpiggsdeportedtotheUK
heb liever modderbloedjesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn mijn guilty pleasure
Is typisch iets Limburgs denk ikquote:
'boks"quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We zullen zien lol, mag van mij
Beetje op Hermelientje geilen he ouwe viespeukquote:
mensen uit Heerlen zeggen dat heel vaak, is ook een zeer geliefd woord wanneer men mensen uit Heerlen nadoetquote:
Ja, ik had een ex die kwam uit Bocholtz en die gebruikte dat echt in elke zin zowatquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mensen uit Heerlen zeggen dat heel vaak, is ook een zeer geliefd woord wanneer men mensen uit Heerlen nadoet
ewaja ik zou haar wel een keer willen meenemen naar the leaky cauldron als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje op Hermelientje geilen he ouwe viespeuk
Wim Kieft had ooit een vriendin die Hermione heet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje op Hermelientje geilen he ouwe viespeuk
Nou hoeft het nou niet perse helemaal Islamitisch van mij, maar er mogen best enkele wetten komen. Die zieke gewoontes die sommige er op na houden nu zou eigenlijk niet moeten kunnen, maar ja, vrij land.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
'boks"
Ik woon nou al in een islamtische stad in Europa
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)orgt-voor-verwarring![]()
@:fok-it
Jouw flubberwurmquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja ik zou haar wel een keer willen meenemen naar the leaky cauldron als je begrijpt wat ik bedoel
Nee, leg eens uit?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja ik zou haar wel een keer willen meenemen naar the leaky cauldron als je begrijpt wat ik bedoel
Nou, ik maak er best grapjes over maar hier vind ik het prima.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou hoeft het nou niet perse helemaal Islamitisch van mij, maar er mogen best enkele wetten komen. Die zieke gewoontes die sommige er op na houden nu zou eigenlijk niet moeten kunnen, maar ja, vrij land.
Gewoon zwelspreuk gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou je voor je houden flikker
hoezo ik ben nog lang geen 30 hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt toch wel eens tijd
Of heb je liever leuke jongen. Mag best
Wim Kieftgod. Leukste analist wat mij betreftquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wim Kieft had ooit een vriendin die Hermione heet.
Gekke cross over.
Lolzquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
En je kunt gewoon in haar klaarkomen en een maand later de fetus deletus spreuk uitvoeren op haar.
creampie geilquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
En je kunt gewoon in haar klaarkomen en een maand later de fetus deletus spreuk uitvoeren op haar.
Doen ze toch wel zonder jou, dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een nadeel dat je er geen nageslacht mee moet krijgen
Ja ik heb het liever wat Christelijker allemaal, ben ook Christelijk opgevoed. Maar wat jullie als haram beschouwen is eig ook in het Christendom verboden, lijkt sowieso beetje allemaal op elkaar. Maar dat klinkt idd wel een stuk beter dan de gemiddelde stad hier, al heb ik het sowieso niet echt meer zo op Hollanders. Er zijn een hoop aardige, maar de 'cultuur', blegh. Sowieso een hoop moslimvrienden wel, werk nu ook bij een bedrijf waar geen 1 Hollander zit en het is gewoon perfect voor mijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik maak er best grapjes over maar hier vind ik het prima.
Leven en laten leven, maar toch een islamitische meerderheid. Je moet echt zoeken naar zaken die niet halal zijn. Een moskee om elke hoek. Overal theehuizen.
Imperio en dan de Metoo beweging over je heen krijgenquote:
Sectusempra en alles schoon likken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Imperio en dan de Metoo beweging over je heen krijgen
Niks hoor.quote:
Echt geen zin in. Gezeik. Wil gewoon binnen blijven.quote:
bahquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sectusempra en alles schoon likken.
wat is jouw ding dan bro? nohomo man haha gewoon een vraag haha, gewoon mannen onder elkaar hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er zelf geen fan van, maar ieder zijn ding.
Jij wilt mij martelen? Lekker ventje ben jijquote:
Jij zegt flubberwurm tegen mequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt mij martelen? Lekker ventje ben jij
Roept wel interessante vragen op natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Imperio en dan de Metoo beweging over je heen krijgen
Alleen als je Fenrir Greyback bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat die vraag op Twitter nog niet aan haar gesteld isquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roept wel interessante vragen op natuurlijk.
Wat zou JKR ervan vinden?
vind die scène in de film raar dan gebruikt hij het ongeprovoceerd en geeft geen fuck ernaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt geen zin in. Gezeik. Wil gewoon binnen blijven.
Godver, je lijkt op kree zoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is jouw ding dan bro? nohomo man haha gewoon een vraag haha, gewoon mannen onder elkaar haha
Is het ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
klinkt oprecht als iets uit Harry Potter tbh
Ben oprecht benieuwd naar hoe zij haar wereld heeft geschapen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat die vraag op Twitter nog niet aan haar gesteld is
Jammer. Had er net zo naar uitgekekenquote:
Zodat ik je een depressie kon laten storten?quote:
In het boek kreeg hij nog strafwerk tijdens Quidditch.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind die scène in de film raar dan gebruikt hij het ongeprovoceerd en geeft geen fuck erna
Gozer hier uit de buurt die ook op fok zit.quote:
Ze plande het verhaal wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar hoe zij haar wereld heeft geschapen.
Tijdens het lezen komt alles een beetje over als ad-hoc reageren, weinig plannen, beetje stelen, en vooral random dingen er in willen stoppen. Zoals Zwerkbal.
Vind je Zwerkbal heel random dan? Denk dat dat juist wel bewust erin is verwerkt. Juist omdat het een fantasiewereld is hoofdzakelijk gebaseerd op jongeren, en school. Dan zou je ook wel een imaginaire sport verwachten en niet dat ze tussen de lessen door gaan voetballen op het grasveldquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar hoe zij haar wereld heeft geschapen.
Tijdens het lezen komt alles een beetje over als ad-hoc reageren, weinig plannen, beetje stelen, en vooral random dingen er in willen stoppen. Zoals Zwerkbal.
Zwerkbal was belangrijk voor het plot ook in de eerste boeken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je Zwerkbal heel random dan? Denk dat dat juist wel bewust erin is verwerkt. Juist omdat het een fantasiewereld is hoofdzakelijk gebaseerd op jongeren, en school. Dan zou je ook wel een imaginaire sport verwachten en niet dat ze tussen de lessen door gaan voetballen op het grasveld
Ik raak niet zo snel in een depressiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zodat ik je een depressie kon laten storten?
ar heb je er wel meer van op forum.fok.nlquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer hier uit de buurt die ook op fok zit.
Aardige vent hoor, maar hij komt soms nogal raar over.
Het is te zien, lol.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze plande het verhaal wel.
Maar niet alle plotdevices (lol) waardoor eerdere delen maar raar zijn met die kennis.
Ja. Random regels, random score verloop dat zinloos is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je Zwerkbal heel random dan? Denk dat dat juist wel bewust erin is verwerkt. Juist omdat het een fantasiewereld is hoofdzakelijk gebaseerd op jongeren, en school. Dan zou je ook wel een imaginaire sport verwachten en niet dat ze tussen de lessen door gaan voetballen op het grasveld
Wat gaan we drinken?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik morgen weer kan zuipen
haha alcoholistquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb net in de strandtent van mijn maatje ook het e.e.a weggetikt. Voel hem aardigquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef Flippiee het volgende:
Nou ik wens je daar heel veel succes bijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hehe teringdie heb ik al lang niet meer gezien
Niks hoorquote:
Hehe lekker tochquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb net in de strandtent van mijn maatje ook het e.e.a weggetikt. Voel hem aardig
Dit ga ik niet bekijken.quote:
Ik hoop dat jij beter danst.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe lekker tochzeker met die warmte gaat dat al snel eigenlijk.
[..]
Dit ga ik niet bekijken.
Hij zei; kom hier een middagje regel ik een plekje voor je. Ok is goed jongequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe lekker tochzeker met die warmte gaat dat al snel eigenlijk.
[..]
Dit ga ik niet bekijken.
"en heb je dat helemaal alleen geda-"quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik wens je daar heel veel succes bij
Ja hahah, ik wens jou ook veel succes, met die mongool naast je
is dat niet veel te heet, zo'n fedora met dit weerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het was weer een heerlijke sigaar.
Blijft legendarisch. Wel echt één van de filmpjes van v/d Pavert die veel te weinig erkenning heeft gekregen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"en heb je dat helemaal alleen geda-"
"ja ja zeker, ja helemaal alleen"
Ben geen beta soyboy cuck, maar sigaartje op z'n tijd is niks mis mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is dat niet veel te heet, zo'n fedora met dit weer
Vast Welquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zei; kom hier een middagje regel ik een plekje voor je. Ok is goed jonge
KOEKOEK. Nu nog naar huis.
Ohhhquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:55 schreef I. het volgende:
[..]
Komt uit dat filmpjeNiet persoonlijk hoor.
Neequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast Wel
[..]en dat heb je dus geweten ook. En met het OV?
[..]
Ohhh
Doe es ffe rustig tegen trolliequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben geen beta soyboy cuck, maar sigaartje op z'n tijd is niks mis mee.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neede auto.. man man man wat dom.
Echt he.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:59 schreef Fok-it het volgende:
De spanningen lopen hier hoog op met al deze hitte
vooral de seksuele spanningquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:59 schreef Fok-it het volgende:
hebquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb iemand terug naar oegstgeest geleze
nergens goed voorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Dit is een hele rare zinquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb iemand terug naar oegstgeest geleze
Dat zeiden ze ook na jouw bevallingquote:
Oh oké ik dacht al. Spreek nu voor mijzelf als ik zeg dat ik in tijden niet meer zo droog ben geweest.quote:
Precies. Mijn begeleider zit lekker in de zon, dan krijg je datquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
liever dat fokkie zoiets doms zegt dan iemand bij zijn volle verstand![]()
![]()
bedankt he mark rutte!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Mijn begeleider zit lekker in de zon, dan krijg je dat
je had er toch 2quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Mijn begeleider zit lekker in de zon, dan krijg je dat
Dat wordt met tram, bus en lopend terug. Morgenochtend maar met de trein.quote:
al mijn belasting sente naar die profiteurs!! hoge heren in den haag lopen weer ni op te lette!quote:
Hm nee sorry ik pasquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
Wat een plaat @:omgevallenflat2 @:fok-it
de tandjes zeg
Ben meer van de rap maatquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
Wat een plaat @:omgevallenflat2 @:fok-it
de tandjes zeg
Mug die je leegzuigt??? De VVD mug!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
al mijn belasting sente naar die profiteurs!! hoge heren in den haag lopen weer ni op te lette!
waarom beperk je je zoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben meer van de rap maat
[..]
Mug die je leegzuigt??? De VVD mug!!!
Meh, weet niet of het echt beperken is, maar heb meer met rap dan met dit. En oldschool rock ook wel een beetje.quote:
quote:
Is het gangsterrap?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:16 schreef Kopjechino het volgende:
Ach, mijn muziek wordt niemand vrolijk van.
die vrouw ook niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee ik kan hier niet vrolijk van worden maat
Ken er wel 1 hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:16 schreef Kopjechino het volgende:
Luister ik eens in de zoveel tijd. Ben normaal gesproken van heel andere genres.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Sinatra, vond die mix wel nice die je toen gooide
Ja ik ook, daarom was beetje variatie wel welkom.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Luister ik eens in de zoveel tijd. Ben normaal gesproken van heel andere genres.
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ook, daarom was beetje variatie wel welkom.
Maar wil binnenkort ook een platenspeler kopen, maar zal wel weer niet lukken
Gewoon sparen dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja ben niet zo goed in sparen, dus lastig dan.
Tenzij 2dehands oid
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.story.nl/arti(...)werkt-nu-restaurants
ik word wel vrolijk van tenacious Dquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:16 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga wel luisterenquote:
Neequote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Week geleden had ik boksbal omgeschopt
mag ik nu ook bij de BIKKEL gang?
Ik kan ook niets aan doen dat ik kleiner benquote:
Pff ik ook niet, maar mijn PT denkt er anders overquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken met dit weer
Geef hem een poffert op z'n muil, dan denkt die er wel anders overquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan ook niets aan doen dat ik kleiner ben
[..]
Pff ik ook niet, maar mijn PT denkt er anders over
eensquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je kan die smileys blijven posten, als je denkt dat je dan beter bent, fijn voor je.
Ga anders lekker janken, zieke gek
Ziedend.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je kan die smileys blijven posten, als je denkt dat je dan beter bent, fijn voor je.
Last van de warmte of wat?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Krijg voorlopig nog voldoende aandacht van de dames.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf niet zo druk maken, maakt je een lelijk en onaantrekkelijk mens.
Beetje benauwd, maar jij houdt wel van deze temperaturen he?quote:
Dat zullen vast heel erg leuke vrouwen zijn danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Krijg voorlopig nog voldoende aandacht van de dames.
[..]
Beetje benauwd, maar jij houdt wel van deze temperaturen he?
Dit heeft idd wel wat vind ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Krijg voorlopig nog voldoende aandacht van de dames.
[..]
Beetje benauwd, maar jij houdt wel van deze temperaturen he?
Over het algemeen wel hoor. Geen Hollanders, dat scheelt al 75%.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zullen vast heel erg leuke vrouwen zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |