Je zult het er mee moeten doenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:41 schreef Kopjechino het volgende:
De TT is echt VRESELIJK.
Ijstijd? Serieus..?
Mensen die niet weten dat je gewoon IJ zegt ipv Ijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:41 schreef Kopjechino het volgende:
De TT is echt VRESELIJK.
Ijstijd? Serieus..?
Dare to be differentquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat je gewoon IJ zegt ipv Ij
Er worden 103839921 series uitgebracht gewoon omdat het geld oplevert, is allemaal hetzelfde.quote:
Dit is gewoon geen correcte spelling.quote:
Er worden ook 20248483930 verschillende soorten voedsel uitgebracht omdat het geld oplevert, is allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er worden 103839921 series uitgebracht gewoon omdat het geld oplevert, is allemaal hetzelfde.
Ik zou me er niet te druk om makenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen correcte spelling.
Eten is een primaire levensbehoefte, series kijken niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er worden ook 20248483930 verschillende soorten voedsel uitgebracht omdat het geld oplevert, is allemaal hetzelfde.
films dan. of wat te denken van muziek.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eten is een primaire levensbehoefte, series kijken niet.
Films kijk ik ook zelden, ook geen ruk aan. Behalve LOTR. En zonder muziek ga ik dood.quote:
Klopt. Koaladomme snuiter hierquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil wel zeggen dat je weinig boeken leesd en niet hooggeschoold bent.
Ja, maar dat is dus net zo nutteloos als de hoeveelheid series die gemaakt worden. Wat jouw smaak dan ook isquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Films kijk ik ook zelden, ook geen ruk aan. Behalve LOTR. En zonder muziek ga ik dood.
Raketje in je preut steken kan ook, zou ik doen als ik er zelf eentje had tenminstequote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Enige goeie aan het hete weer is dat je perfect buiten je was kan ophangen.
Het punt was meer dat er vrij veel verschillende soorten smaken zijn, en zeker niet alle series hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eten is een primaire levensbehoefte, series kijken niet.
Muziek is niet nutteloos. Einde discussie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:47 schreef Fok-it het volgende:
Ja, maar dat is dus net zo nutteloos als de hoeveelheid series die gemaakt worden. Wat jouw smaak dan ook is
Je kan toch niet alle films over één kam scherenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Films kijk ik ook zelden, ook geen ruk aan. Behalve LOTR. En zonder muziek ga ik dood.
Serie's ook niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Muziek is niet nutteloos. Einde discussie.
Leesd?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil wel zeggen dat je weinig boeken leesd en niet hooggeschoold bent.
Maslow stapje 2, niet 1.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt was meer dat er vrij veel verschillende soorten smaken zijn, en zeker niet alle series hetzelfde zijn.
Daarbij ben ik van mening dat entertainment toch wel een vrij belangrijke levensbehoefte is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |