Maar Colombia ligt op grote hoogte en in bijvoorbeeld Bogota is het dus meestal rond de 20 graden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal Colombiaans neanderthaler DNA waardoor we goed tegen hitte kunnen (omdat het altijd bloedheet is in Colombia) het is hier nu 28 graden en ik ga dood.
Maar het neanderthaler DNA van Koffieplanter is afkomstig uit een plaats aan de kust.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Colombia ligt op grote hoogte en in bijvoorbeeld Bogota is het dus meestal rond de 20 graden.
37 graden zie ik. Donderdag gaan WE Doha verslaan!quote:
twitter:radiotour_en twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 13:24:25Peter Sagan: "We expect headwind in the last 30km" https://t.co/AIN9Hk0jfF #TDF2019 reageer retweet
Mijn DNA ligt vooral noordelijker dan Nederland, ik ben aan het doodgaan ongeveer op dit moment.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het neanderthaler DNA van Koffieplanter is afkomstig uit een plaats aan de kust.
No shit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:25 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:radiotour_en twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 13:24:25Peter Sagan: "We expect headwind in the last 30km" https://t.co/AIN9Hk0jfF #TDF2019 reageer retweet
Oef.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Met 50 kilo overgewicht heb je dat ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal Colombiaans neanderthaler DNA waardoor we goed tegen hitte kunnen (omdat het altijd bloedheet is in Colombia) het is hier nu 28 graden en ik ga dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mijn DNA ligt vooral noordelijker dan Nederland, ik ben aan het doodgaan ongeveer op dit moment.
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het neanderthaler DNA van Koffieplanter is afkomstig uit een plaats aan de kust.
Succes.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Klinkt goed. Ik ga overwinteren aan de Colombiaanse noordkust komende winter.
quote:Barranquilla, Colombia: Annual Weather Averages
May is the hottest month in Barranquilla with an average temperature of 83°F (29°C) and the coldest is January at 80°F (27°C).
DeeBee in Qatar, SlobGod zit in Groningen maar komt ergens uit Gelderland ofzo. Vandaar dat hij zo'n grote liefhebber van Kelderman is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Verder weet ik nog dat @:Mani89 bij Sassenheim woont, jij ergens bij Eindhoven?, @:DeeBee in UAE/Qatar? @:Slobeend ergens aan de A12? Bij Den Haag ofzo?
Wat een diverse club.
Dat is alleen in het noorden zo, wat ongeveer net zo hoog ligt als Zeeland. Als je uit Boyaca of Narińo komt zie je waarschijnlijk net zoveel regen als zonneschijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi stabiel zo tussen de 27 en 29 graden.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Met 50 kilo overgewicht heb je dat ja.Het weer moet zich aan mij aanpassen. Moeder natuur is een nazi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
37 graden zie ik. Donderdag gaan WE Doha verslaan!
Je hapt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is alleen in het noorden zo, wat ongeveer net zo hoog ligt als Zeeland. Als je uit Boyaca of Narińo komt zie je waarschijnlijk net zoveel regen als zonneschijn.
Wees dan fan van Koen Bouwman uit Ulft.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DeeBee in Qatar, SlobGod zit in Groningen maar komt ergens uit Gelderland ofzo. Vandaar dat hij zo'n grote liefhebber van Kelderman is.
De 3 amigo's hebben het zo gezellig samen <3twitter:Movistar_Team twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 13:17:36👋 #RodamosJuntos y a por todas en este 🇫🇷 #TDF2019. El saludo de @MikelLandaMeana, @alejanvalverde y @NairoQuinCo desde Nīmes antes de la 16Ŗ etapa. https://t.co/mBCmBXKqy0 reageer retweet
Was dit een troll? Jeetje, wat ben jij ver afgegleden zeg.quote:
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:28 schreef showtimer het volgende:
Patrick Lefevere :"s'il y a du mistral ą Nīmes, on va liquider Thomas et Kruijswijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |