quote:Op maandag 22 juli 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
Lijkt het jou leuk om dagelijks iemand het iq van een vissenkom te begeleiden? Heb jij er geen moeite mee dat je hulpje dagelijks 7 keer dezelfde vraag stelt?
Verder dan dit kom ik niet met de tekst voor de vacature
Zo dan, onlogisch blijft maar klappen krijgen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Je bent dan eigenlijk een soort BOA maar dan nóg treuriger.
Gelachen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
Lijkt het jou leuk om dagelijks iemand het iq van een vissenkom te begeleiden? Heb jij er geen moeite mee dat je hulpje dagelijks 7 keer dezelfde vraag stelt?
Verder dan dit kom ik niet met de tekst voor de vacature
Hij gaat tegenwoordig elke dag met een lach op zijn gezicht richting Amsterdam om te werken en maakt OP's met plaatjes van Ajax. Die is het he-le-maal kwijt.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De OP mag wel een update krijgen @:caland
Dit kan echt nietquote:Op maandag 22 juli 2019 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig elke dag met een lach op zijn gezicht richting Amsterdam om te werken en maakt OP's met plaatjes van Ajax. Die is het he-le-maal kwijt.
Maxi had het al gezegd.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat eerlijk van je om dat toe te geven.
Niet mijn probleemquote:Op maandag 22 juli 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De OP mag wel een update krijgen @:caland
Waterkanon een optie?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
Zeker niet genoeg AED’s (lol)twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:40:12Open Dag #Ajax donderdag afgelast ivm warmte. Club zoekt alternatieve datum reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |