Marcelo schijnt in voorbereiding weer goed te zijn, maar overall is het spel er niet beter op geworden vergeleken met onder Lopetegui en Solari...quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zidane moet een standbeeld krijgen als die sjokkende Marcelo en Kroos weer op gang kan trekken .
Real in 2003-04 was ontzettend lachwekkend. Toen speelden ze met 7 aanvallers.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze kopen die spelers vooral voor de marketing en ze hopen dat het goedkomt als die sterren ook nog eens functioneren .
Doet me aan Real Madrid denken met koekoek Perez die ze ook allemaal rond 2002 kocht met de gedachte om er ook nog eens een pretpark bij te bouwen voor de ultieme Real-ervaring .
Loopt nooit goed af .
Maar puinruimer Makelele moest weg want niemand wilde zijn shirt hebben natuurlijk .quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real in 2003-04 was ontzettend lachwekkend. Toen speelden ze met 7 aanvallers.
Daar hadden we helguera voor, oh nee die moest centraal achterin want daar hadden ze verder niemand.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar puinruimer Makelele moest weg want niemand wilde zijn shirt hebben natuurlijk .
Als compensatie een jaar later aankomen met Gravesen . Lekker hakken zonder enige reden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hadden we helguera voor, oh nee die moest centraal achterin want daar hadden ze verder niemand.
Ik vrees dat het dit jaar niet veel gaat worden, het team is aardig vernieuwd en moet nog op elkaar ingespeeld raken. Met geluk haal je de tweede plek in La Liga en in de CL zie ik ze al helemaal niet ver komen. Volgend jaar alles op alles zetten om Mbappe te halen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:51 schreef Dejannn het volgende:
Ook benieuwd naar Real dit seizoen. Vind het verder niet zo verrassend dat Zidane weer terug lijkt te grijpen naar de oude garde. Dat zijn immers de spelers die hem drie CL's op rij hebben geschonken. Je kunt er wel ineens allemaal jeugd gaan ingooien, maar dat bleek vorig seizoen nu ook niet echt een schot in de roos onder Solari.
Daarnaast heeft volgens mij Zidane ook tactisch nooit echt een heel goed en stabiel fundament neer weten te zetten. Wellicht het inbrengen van Casemiro voor de verdediging zou je kunnen omschrijven als een goede zet, maar verder was het voor mijn gevoel toch vooral hopen op individuele bevliegingen en goaltjes van CR7. Zou me wat dat betreft niets verbazen als we dit jaar Hazard in een dergelijke rol zien, alle ballen naar Eden en hopen dat die er iets goeds mee doet.
twitter:RedBullSalzburg twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 13:06:23Max #Wöber wird bereits heute am Nachmittag (15:00 Uhr) sein erstes Training mit der Mannschaft absolvieren. https://t.co/EIDvFq11j4 reageer retweet
Ik wil hem niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd met de naderende komst van Rodrigo Moreno @:Koffieplanter
Huh? Grapje?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:52 schreef T3hTommay het volgende:
Lee Cattermole op proef bij VVV. Wat?
quote:
twitter:VVVVenlo twitterde op donderdag 15-08-2019 om 10:20:00NIEUW GEZICHT! 👀Lee Cattermole (31) traint mee met de selectie. De club en Cattermole bekijken of club en speler bij elkaar passen. 🤝 reageer retweet
Zou leuk zijn, maar snap ik niks van.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]twitter:VVVVenlo twitterde op donderdag 15-08-2019 om 10:20:00NIEUW GEZICHT! 👀Lee Cattermole (31) traint mee met de selectie. De club en Cattermole bekijken of club en speler bij elkaar passen. 🤝 reageer retweet
Alexis kan naar Inter, plan B is Llorente.twitter:FabrizioRomano twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 23:04:39L’agente di Alexis Sanchez è in Inghilterra per portare l’offerta dell’Inter al Man United: prestito con diritto di riscatto, si discute dell’ingaggio pesante, Alexis ha dato il suo ok. Si attende di capire se United accetta le condizioni. Il piano B è Llorente 🇨🇱 @SkySport reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |