SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Zo'n bal een seconde of 10 vasthouden, dan nog geen idee hebben en hem maar naar de tegenstander trappenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nostalgie is leuk, maar dit kijkt natuurlijk ontzettend kut.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel een flop met de schaduw aan die kant.![]()
Genoeg scheidsrechters die daarvoor fluiten, dus het was te proberen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:28 schreef Tagliano het volgende:
Griekje afgestraft voor makkelijk liggen, das wel lekkerOh.![]()
Oh jawel, denk ook dat als een aantal van die spelers eerder niet makkelijk was gaan liggen hij ook wel afgefloten had eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg scheidsrechters die daarvoor fluiten, dus het was te proberen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie daar ook altijd snel een overtreding inquote:Op maandag 22 juli 2019 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh jawel, denk ook dat als een aantal van die spelers eerder niet makkelijk was gaan liggen hij ook wel afgefloten had eigenlijkmaar dat had ik ook bij die goal van Huntelaar tegen Groningen.
Oh.![]()
Salah Edin is toch al moker oud ?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kan hij gewoon nog links- en rechtsback.
Binnenkort ook nog Salah-Eddine erbij boh.![]()
Die rapper?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kan hij gewoon nog links- en rechtsback.
Binnenkort ook nog Salah-Eddine erbij boh.![]()
Dat moet wel kunnen vind ik (wat Dest deed ook wel)quote:Op maandag 22 juli 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar ook altijd snel een overtreding inmaar dat had ik ook bij die goal van Huntelaar tegen Groningen.
Misschien ben ik ook niet helemaal objectiefMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij is 17, dus als jij dat mokeroud vindt mag dat van mij.quote:Rap is een parodie op muziek.quote:Oh.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is 17, dus als jij dat mokeroud vindt mag dat van mij.
[..]
Rap is een parodie op muziek.![]()
Dat krijg je met die scheidsrechters die altijd alles affluiten, ga je eraan wennen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen vind ik (wat Dest deed ook wel)
Misschien ben ik ook niet helemaal objectiefOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: