TS is nog een beetje wausquote:Op maandag 22 juli 2019 18:35 schreef Lienekien het volgende:
Klopt de titel wel? Hij zoende haar toch alledrie de keren? Het initiatief lag niet bij haar?
Lekker met tong of zonder?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef 230411 het volgende:
Hallo,
Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik samen voor het eerst XTC gebruikt op een festival. Wij hebben een sterke relatie van 9 jaar en ondertussen ook 2 kinderen.
Wij kwamen op het festival een stel tegen die we 1 keer eerder op een verjaardag hebben ontmoet, het was gezellig en we hadden leuke gesprekken.
Mijn vriendin was in gesprek met de man en ik was met zijn vrouw aan het praten, toen ik zag dat hij mijn vriendin uit het niets een kus op haar mond gaf. Mijn vriendin reageerde er niet op en ze kletste gezellig verder.
Na een paar minuten gingen mijn vriendin en ik een rondje lopen, ik besloot er nog niks over te zeggen omdat ik zag dat het van zijn kant kwam en ik de gezellige sfeer niet wilde verpesten.
Aan het einde van de avond komen we het stel weer tegen en tot 2 keer toe geeft de man mijn vriendin een kus op haar mond. Zijn vrouw vertelde lacherig dat haar man altijd zo amicaal is tijdens het gebruik van XTC.
De volgende ochtend zat het mij erg dwars en probeerde ik er normaal over te praten maar dit lukte niet omdat me vriendin het totale onzin vond dat ik hier over in zat en er totaal niks achter zit. Nu vraag ik mij af of ik me nu druk maak om niks of dat ik toch een punt heb. We waren onder invloed van XTC wat volgens internet je grenzen sterk kan verlagen.
Dat kan niet hoor. Dat zijn de consequenties als je onder invloed bent. Dan doe je dingen die 'normaal' zijn. Wie weet gaat dit ook verder dan alleen zoenen en heb je zo GB te pakken met z'n viertjes. Daar zal je dan voor open moeten staan.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef 230411 het volgende:
Hallo,
Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik samen voor het eerst XTC gebruikt op een festival. Wij hebben een sterke relatie van 9 jaar en ondertussen ook 2 kinderen.
Wij kwamen op het festival een stel tegen die we 1 keer eerder op een verjaardag hebben ontmoet, het was gezellig en we hadden leuke gesprekken.
Mijn vriendin was in gesprek met de man en ik was met zijn vrouw aan het praten, toen ik zag dat hij mijn vriendin uit het niets een kus op haar mond gaf. Mijn vriendin reageerde er niet op en ze kletste gezellig verder.
Na een paar minuten gingen mijn vriendin en ik een rondje lopen, ik besloot er nog niks over te zeggen omdat ik zag dat het van zijn kant kwam en ik de gezellige sfeer niet wilde verpesten.
Aan het einde van de avond komen we het stel weer tegen en tot 2 keer toe geeft de man mijn vriendin een kus op haar mond. Zijn vrouw vertelde lacherig dat haar man altijd zo amicaal is tijdens het gebruik van XTC.
De volgende ochtend zat het mij erg dwars en probeerde ik er normaal over te praten maar dit lukte niet omdat me vriendin het totale onzin vond dat ik hier over in zat en er totaal niks achter zit. Nu vraag ik mij af of ik me nu druk maak om niks of dat ik toch een punt heb. We waren onder invloed van XTC wat volgens internet je grenzen sterk kan verlagen.
Om een beetje bij te horen is een lijntje wit wel het minste ja. Netjes met je ikea familie kaart.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:39 schreef LXIV het volgende:
Nog xtc gebruiken als je al een gezin hebt. Sta je ook achter de bosjes te blowen? Grow up!
Waarom zou je je druk maken over (vooralsnog) eenmalig xtc gebruik?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef dop het volgende:
Je druk maken om drie kusjes, en niet om XtC gebruik.
Waarom zou je je druk maken over 3 kusjes.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over (vooralsnog) eenmalig xtc gebruik?
Wat is dit voor bekrompen tering opmerking.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:39 schreef LXIV het volgende:
Nog xtc gebruiken als je al een gezin hebt. Sta je ook achter de bosjes te blowen? Grow up!
Dikke onzin.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:17 schreef phoenyx het volgende:
Tjah als iedereen maar drugs neemt kan zoiets gebeuren. Beetje risico van het vak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |