abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188059241
Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik samen voor het eerst XTC gebruikt op een festival. Wij hebben een sterke relatie van 9 jaar en ondertussen ook 2 kinderen.

Wij kwamen op het festival een stel tegen die we 1 keer eerder op een verjaardag hebben ontmoet, het was gezellig en we hadden leuke gesprekken.

Mijn vriendin was in gesprek met de man en ik was met zijn vrouw aan het praten, toen ik zag dat hij mijn vriendin uit het niets een kus op haar mond gaf. Mijn vriendin reageerde er niet op en ze kletste gezellig verder.
Na een paar minuten gingen mijn vriendin en ik een rondje lopen, ik besloot er nog niks over te zeggen omdat ik zag dat het van zijn kant kwam en ik de gezellige sfeer niet wilde verpesten.

Aan het einde van de avond komen we het stel weer tegen en tot 2 keer toe geeft de man mijn vriendin een kus op haar mond. Zijn vrouw vertelde lacherig dat haar man altijd zo amicaal is tijdens het gebruik van XTC.

De volgende ochtend zat het mij erg dwars en probeerde ik er normaal over te praten maar dit lukte niet omdat me vriendin het totale onzin vond dat ik hier over in zat en er totaal niks achter zit. Nu vraag ik mij af of ik me nu druk maak om niks of dat ik toch een punt heb. We waren onder invloed van XTC wat volgens internet je grenzen sterk kan verlagen.

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2019 13:54:14 ]
  maandag 22 juli 2019 @ 18:35:29 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188059268
Klopt de titel wel? Hij zoende haar toch alledrie de keren? Het initiatief lag niet bij haar?
The love you take is equal to the love you make.
pi_188059274
Is wel een fenomeen dat mensen er knuffelig ed van worden. Dus misschien wel.

Of je hebt gewoon een lekker wijf. Leuke bevestiging toch.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 22 juli 2019 @ 18:35:49 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188059276
Normaal is het niet maar hey als iedereen stijf van de pillen staat en je vriendin accepteert het maar omdat hij dat drie keer doet. Joh misschien dat ze het op dat moment niet eens echt doorhad.

Lekker laten gaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 22 juli 2019 @ 18:36:23 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188059281
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2019 18:35 schreef Lienekien het volgende:
Klopt de titel wel? Hij zoende haar toch alledrie de keren? Het initiatief lag niet bij haar?
TS is nog een beetje waus
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 22 juli 2019 @ 18:36:52 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_188059290
Ik zou het eerder als probleem zien van het andere stel dan dat je nu ook je eigen langdurige relatie onder de loep neemt. Neem aan dat je vriendin niet daarnaast ook nog andere twijfelachtige activiteiten onderneemt of in het verleden heeft ondernomen? Aan de andere kant, je moet wel kunnen aangeven hoe iets jou doet voelen, helemaal na 9 jaar.
pi_188059297
Als je allemaal een kwartje op had is het natuurlijk een ander verhaal dan als je een hele op had. Maar voor de eerste keer is het love-effect op zijn sterkst, dus ik kan me wel iets voorstellen bij het feit dat je vriendin het niet afwees (en het was 'maar een kus', geen tongzoen o.i.d.). Bedenk ook dat er totaal geen gevoelens zijn nuchter tussen deze twee personen. Je neemt nu eenmaal een stofje die de huishouding in je brein overhoop gooit en sommige mensen reageren daar anders op dan anderen.

Is het netjes? Nee. Is het het einde van de wereld? Mijn inziens ook niet. Zolang ze het maar niet gaat herhalen.
pi_188059298
Zou mij er niet druk over maken !
Dat hoort er een beetje bij.. beste vriendjes effect enzo.
Ik was hier...
pi_188059310
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef 230411 het volgende:
Hallo,

Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik samen voor het eerst XTC gebruikt op een festival. Wij hebben een sterke relatie van 9 jaar en ondertussen ook 2 kinderen.

Wij kwamen op het festival een stel tegen die we 1 keer eerder op een verjaardag hebben ontmoet, het was gezellig en we hadden leuke gesprekken.

Mijn vriendin was in gesprek met de man en ik was met zijn vrouw aan het praten, toen ik zag dat hij mijn vriendin uit het niets een kus op haar mond gaf. Mijn vriendin reageerde er niet op en ze kletste gezellig verder.
Na een paar minuten gingen mijn vriendin en ik een rondje lopen, ik besloot er nog niks over te zeggen omdat ik zag dat het van zijn kant kwam en ik de gezellige sfeer niet wilde verpesten.

Aan het einde van de avond komen we het stel weer tegen en tot 2 keer toe geeft de man mijn vriendin een kus op haar mond. Zijn vrouw vertelde lacherig dat haar man altijd zo amicaal is tijdens het gebruik van XTC.

De volgende ochtend zat het mij erg dwars en probeerde ik er normaal over te praten maar dit lukte niet omdat me vriendin het totale onzin vond dat ik hier over in zat en er totaal niks achter zit. Nu vraag ik mij af of ik me nu druk maak om niks of dat ik toch een punt heb. We waren onder invloed van XTC wat volgens internet je grenzen sterk kan verlagen.
Lekker met tong of zonder?
pi_188059432
quote:
Hallo,

Dat kan niet hoor. Dat zijn de consequenties als je onder invloed bent. Dan doe je dingen die 'normaal' zijn. Wie weet gaat dit ook verder dan alleen zoenen en heb je zo GB te pakken met z'n viertjes. Daar zal je dan voor open moeten staan.

Misschien niet meer gebruiken en dat soort feesten vermeiden een tijdje. Man, sterkte!
pi_188059473
Dan had je een man moeten worden en iets tegen hem zeggen en niet hier als een sukkel komen janken.
  maandag 22 juli 2019 @ 18:53:20 #12
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188059558
Oh joh!
Dat is idd gewoon het wegvallen van grenzen. Je hebt het leuk, bent wat knuffeliger, iedereen is lief.

Als je daar echt mee zit zou je dat kunnen aankaarten dat je dat een volgende keer toch liever niet ziet.

Dat de vrouw in kwestie er ook al om moet lachen zegt wel genoeg. Zit niks achter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188059722
je maakt je druk om niks
pi_188059972
Niets tegen de man zeggen op het moment dat het gebeurt.

Wachten tot de volgende dag en dan wel lullen tegen je vriendin.

Goed bezig, pik.
  Spellchecker maandag 22 juli 2019 @ 19:15:13 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188060100
Tjah als iedereen maar drugs neemt kan zoiets gebeuren. Beetje risico van het vak
  maandag 22 juli 2019 @ 19:39:20 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188060574
Nog xtc gebruiken als je al een gezin hebt. Sta je ook achter de bosjes te blowen? Grow up!
The End Times are wild
  maandag 22 juli 2019 @ 19:40:19 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188060592
quote:
Wij hebben een sterke relatie
Nee dat heb je niet, want anders was dit topic niet geschreven..
  maandag 22 juli 2019 @ 19:43:46 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_188060677
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 19:39 schreef LXIV het volgende:
Nog xtc gebruiken als je al een gezin hebt. Sta je ook achter de bosjes te blowen? Grow up!
Om een beetje bij te horen is een lijntje wit wel het minste ja. Netjes met je ikea familie kaart.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 juli 2019 @ 20:28:21 #20
545 dop
:copyright: dop
pi_188061617
Je druk maken om drie kusjes, en niet om XtC gebruik.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188061650
quote:
13s.gif Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef dop het volgende:
Je druk maken om drie kusjes, en niet om XtC gebruik.
Waarom zou je je druk maken over (vooralsnog) eenmalig xtc gebruik?
  maandag 22 juli 2019 @ 20:32:50 #22
545 dop
:copyright: dop
pi_188061698
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 20:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Waarom zou je je druk maken over (vooralsnog) eenmalig xtc gebruik?
Waarom zou je je druk maken over 3 kusjes.
Dat is een van de minst kwalijke gevolgen van gebruik.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188061893
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 19:39 schreef LXIV het volgende:
Wat is dit voor bekrompen tering opmerking.
pi_188061910
Ik zou het ook niet leuk vinden TS, vind pillen dan echt geen excuus. Ik heb nog nooit iemand z'n vriendin gezoend met pillen op.

Iets zegt me dat er iets met jullie relatie is, anders had je dit wel met je vriendin besproken ipv met ons
pi_188061922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 19:17 schreef phoenyx het volgende:
Tjah als iedereen maar drugs neemt kan zoiets gebeuren. Beetje risico van het vak
Dikke onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')