abonnement Unibet Coolblue
pi_188644870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:19 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dan ben je ook wel echt dom als je denkt dat je hier mee weg komt.
Dat ben ik volledig met je eens.
pi_188644884
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat ook te maken met verdachte of schuldige zijn, vanaf het begin is (volgens mij) duidelijk geweest dat ze schuldig is, dus dan mag je de achternaam gebruiken? Dat dacht ik misschien klopt er niets van hoor :P
Welnee, er is nog helemaal geen veroordeling. Gelukkig maar, want "duidelijk dat iemand schuldig is" is nogal arbitrair.
pi_188644895
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:24 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Dat ben ik volledig met je eens.
Ze had vooraf al kunnen weten dat België heel moeilijk doet over dit soort zaken. En dan het slappe excuus erbij maakt het niet echt beter.
pi_188644899
Wel vreemd dat de advocaat de reden rolvoorbereiding toch nog blijft noemen naast de andere reden. Ten eerste omdat toch wel duidelijk is dat het geenszins zal zorgen voor strafvermindering. Ten tweede lijkt het me of-of; of je deed het voor een rol of je had een ander motief.

Het zou denk ik verstandiger zijn om toe te geven dat het eerste verhaal paniekvoetbal was.
pi_188644906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:30 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ze had vooraf al kunnen weten dat België heel moeilijk doet over dit soort zaken. En dan het slappe excuus erbij maakt het niet echt beter.
Ze was niet de enige die (in het begin) dacht dat Belgische justitie een lachertje was.
pi_188644912
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze was niet de enige die (in het begin) dacht dat Belgische justitie een lachertje was.
Uit ervaring weet ik dat ze over drugs heel moeilijk doen, die komt hier niet zonder kleerscheuren vanaf.
pi_188646008
Belgen worden als een beetje dommig gezien hier en deze mevrouw dacht daar misschien ook zo over. Prachtig om te zien hoe de Belgen nu handelen.
pi_188657857
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Niet alle media gebruiken trouwens haar volledige voor- en achternaam.
Hmz, lekker vaag dus allemaal.

Nou jah, van mogelijk redelijk succesvolle carriere (ik ken deze hele mevrouw verder niet en haar carriere nog minder), naar brommen op je derriere.

't Kan verkeren...
pi_188908232
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-te-komen~a44a7b82/

Op de foto vind ik haar trouwens wel een drugshoofd hebben.
pi_188910448
quote:
Grives voorlopig uit Belgische cel

ANTWERPEN - Imanuelle Grives mag voorlopig haar Belgische cel verlaten. De Rotterdamse actrice, die in voorarrest zat nadat er een grote hoeveelheid drugs bij haar werd aangetroffen, mag de behandeling van haar zaak op vrije voeten afwachten. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie in Antwerpen.

Dat heeft de rechtbank in Antwerpen donderdag besloten en bekendgemaakt. Haar vrijlating is bevestigd door het Belgische Openbaar Ministerie, afdeling Antwerpen. Wel moet Grives, die door onze zuiderburen werd opgepakt op het festival Tomorrowland, 5000 euro borg betalen. Een verzoekschrift om haar voorlopig vrij te krijgen werd gehonoreerd.

Enkele weken geleden bepaalde de rechtbank nog dat ze langer vast moest blijven. De 34-jarige Grives werd 21 juli op het Belgische muziekfestival aangehouden met ruim 100 xtc-pillen, 20 gram cocaïne en een hoeveelheid ketamine. Later werd er in haar appartement nog een partij narcotica gevonden.

Haar advocaat bij de vorige pro-formazitting, Luc Debrouck, liet weten dat de actrice 'naïef' was geweest, zonder op details te willen ingaan. ,,Dat komt aan bod tijdens de inhoudelijke zitting bij de correctionele rechtbank", liet hij weten. Eerder liet Grives weten zich te hebben willen ‘inleven in een een nieuwe filmrol’. De actrice had een rol gekregen in de film Suriname, waarbij ze inderdaad scènes zou krijgen die met drugs te maken hebben, zo bevestigde de producent onlangs.

Haar eigenlijke advocaat Koen Vaneecke ontkende in ieder geval dat ze zou hebben gehandeld om snel geld te pakken, en ook dat ze in opdracht van anderen zou hebben gehandeld. ,,Het verhaal van de filmrol is ten dele een verklaring. De zaak is eenvoudig in de feiten, de reden waarom ze dit heeft gedaan is complexer. Het is bepaald geen doorsneezaak van een dealer zoals ik die vaak heb."

De van oorsprong Surinaamse actrice speelde onder andere in de serie Celblok H de rol van de drugsgebruikende en roekeloze Dorien.
bron
pi_188911185
Dat inleven in de rol geloofd toch niemand? Ik hoop dat ze gewoon wordt berecht als drugshandelaar.
pi_188911235
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:15 schreef Craptacular het volgende:
Dat inleven in de rol geloofd toch niemand? Ik hoop dat ze gewoon wordt berecht als drugshandelaar.
Ik denk dat het deels wel met die rol te maken heeft maar dat ze het gaandeweg is gaan zien als lekkere bijverdienste. Goed dat ze vrij is, gaat nergens over dit.
pi_188911259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat het deels wel met die rol te maken heeft maar dat ze het gaandeweg is gaan zien als lekkere bijverdienste. Goed dat ze vrij is, gaat nergens over dit.
Vind ik niet. Mag best vast blijven zitten. En de reden maakt het feit niet ongedaan, dat moet alsnog bestraft worden.
  donderdag 12 september 2019 @ 15:22:44 #189
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_188911282
God wat een slechte smoesjes ja. Help me herinneren dat als ik ooit opgepakt wordt voor verboden wapenbezit ik dan ook aan het oefenen voor een rol was.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_188911372
quote:
9s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:22 schreef Faux. het volgende:
God wat een slechte smoesjes ja. Help me herinneren dat als ik ooit opgepakt wordt voor verboden wapenbezit ik dan ook aan het oefenen voor een rol was.
Ooo jij bent acteur?
  donderdag 12 september 2019 @ 15:30:16 #191
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_188911392
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ooo jij bent acteur?
Zou dat verschil moeten uitmaken bij zo'n misdrijf?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Tettenkoning donderdag 12 september 2019 @ 16:08:41 #192
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188912051
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat het deels wel met die rol te maken heeft maar dat ze het gaandeweg is gaan zien als lekkere bijverdienste. Goed dat ze vrij is, gaat nergens over dit.
Om je in te leven in je rol heb je echt niet van die achterlijke hoeveelheden nodig waarmee ze gepakt is.

Dat had prima gekund met 5 pillen en een pakje coke, of beter nog... gewoon wat paracetamol.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188912152
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:08 schreef Nine. het volgende:

[..]

Om je in te leven in je rol heb je echt niet van die achterlijke hoeveelheden nodig waarmee ze gepakt is.

Dat had prima gekund met 5 pillen en een pakje coke, of beter nog... gewoon wat paracetamol.
Klopt..daarom zei ik ook dat ze waarschijnlijk de bijverdienste wel lekker vond en daarom maar wat grootschaliger ging handelen. Ik heb daar niks op tegen, aangezien ik die pillen niet zo schadelijk vind. Vroeger verkocht je strijkers op het schoolplein, tegenwoordig is het snoepgoed in de vorm van gekleurde pilletjes die mensen wat plezier bezorgen. Nou, wat vreselijk allemaal.
pi_188916478
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:15 schreef Craptacular het volgende:
Dat inleven in de rol geloofd toch niemand? Ik hoop dat ze gewoon wordt berecht als drugshandelaar.
Het zal vast geen strafvermindering tot gevolg hebben. Maar het kan wel behoorlijk helpen voor haar toekomstige carriere als dat het imago is wat aan haar blijft hangen (opgepakt tijdens voorbereiding rol). Lijkt me minder slecht dan "drugsdealer".

Ik zeg niet dat het gaat werken en ik geloof er ook niets van, maar ik zou het wel snappen als ze het daarom proberen
pi_188916860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt..daarom zei ik ook dat ze waarschijnlijk de bijverdienste wel lekker vond en daarom maar wat grootschaliger ging handelen. Ik heb daar niks op tegen, aangezien ik die pillen niet zo schadelijk vind. Vroeger verkocht je strijkers op het schoolplein, tegenwoordig is het snoepgoed in de vorm van gekleurde pilletjes die mensen wat plezier bezorgen. Nou, wat vreselijk allemaal.
Ja, valt hartstikke mee inderdaad:

https://www.volkskrant.nl(...)-het-leven~b4864ae9/

En dan gaat nu vast het argument komen dat "als dealer x het niet verkoopt, dealer y dat wel doet".
pi_188916873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:25 schreef roninho het volgende:

[..]

Het zal vast geen strafvermindering tot gevolg hebben. Maar het kan wel behoorlijk helpen voor haar toekomstige carriere als dat het imago is wat aan haar blijft hangen (opgepakt tijdens voorbereiding rol). Lijkt me minder slecht dan "drugsdealer".

Ik zeg niet dat het gaat werken en ik geloof er ook niets van, maar ik zou het wel snappen als ze het daarom proberen
Ik denk dat het juist tegen haar gaat werken.
pi_188917222
https://www.parool.nl/ps/(...)kt-stop-ik~b4732321/

Ik vind het wat overtrokken allemaal. Er is vraag naar. Let it be.
  Tettenkoning donderdag 12 september 2019 @ 21:02:14 #198
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188917246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja, valt hartstikke mee inderdaad:

https://www.volkskrant.nl(...)-het-leven~b4864ae9/

En dan gaat nu vast het argument komen dat "als dealer x het niet verkoopt, dealer y dat wel doet".
De kop van het artikel zet je wel mooi op het verkeerde been. Als je het hele artikel leest gaat het om vervuilde mdma. Ze is dus niet door mdma overleden, maar door de troep waarmee de mdma vervuild was.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188922630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk dat het juist tegen haar gaat werken.
sorry, ik denk dat mijn post onduidelijk is. Deze hele situatie van opgepakt worden zal zekers tegen haar gaan werken.
Alleen als ze het geloofwaardig doet overkomen dat het heel dom was maar voor een rol was dat dit minder erg zal zijn dan als ze gewoon alleen maar zegt ja ik wou $ verdienen.
Dus zeg maar soort van damage control in een situatie waar het toch al slecht is.
pi_188922666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:42 schreef roninho het volgende:

[..]

sorry, ik denk dat mijn post onduidelijk is. Deze hele situatie van opgepakt worden zal zekers tegen haar gaan werken.
Alleen als ze het geloofwaardig doet overkomen dat het heel dom was maar voor een rol was dat dit minder erg zal zijn dan als ze gewoon alleen maar zegt ja ik wou $ verdienen.
Dus zeg maar soort van damage control in een situatie waar het toch al slecht is.
Je post was duidelijk, misschien mijne niet . Ik denk alleen dat zowat niemand dat van die rol gelooft en dat deze manier van je hachje redden tegen haar gaat werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')