Kan ik mij goed inbeelden. Ben dan ook een oude wijze man in het lichaam van een jonge blonde godquote:Op maandag 22 juli 2019 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BOKSPARTYYY
[..]
je klinkt sowieso als 50+
Do utre!quote:
Pics?!quote:Op maandag 22 juli 2019 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tering ik zit hier zonder broek zo heet is het.
quote:
quote:
Bedankt maatquote:
Gast waar zie je me voor aan. Een wielrenner?quote:
Metromanquote:Op maandag 22 juli 2019 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast waar zie je me voor aan. Een wielrenner?
Valt nu nog wel mee. Sowieso op werk of thuis niet zoveel last van. Maar buiten welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, al last van de warmte of valt het mee?
Ben hier alle ventilatoren weer aan het klaarzetten en aircoolers en de airco op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt nu nog wel mee. Sowieso op werk of thuis niet zoveel last van. Maar buiten wel
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben hier alle ventilatoren weer aan het klaarzetten en aircoolers en de airco op de slaapkamer.
WEG met de beestjes!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook vanwege de beestjes, die kunnen er al helemaal niet tegen
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze jongen heeft kaarten voor de F1
Boeieeeeequote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben blijkbaar een van de weinigen op FOK! want in F1 zijn er heel veel teleurgesteld.quote:
Ik ben bij de F1 in Maleisie geweest toen Max 'm wonquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Baas.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben bij de F1 in Maleisie geweest toen Max 'm won
Klonk het een beetje mooi?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Neuh maar boeien, had wel goed scherm.
Ja ze klonken allemaal zo van rrrrrruuuuuuuuuuuuhhhhhhwwwwwwwwwwwwwww ruuuuuuuuhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwruuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwquote:
Het zijn gewoon benen hoor.quote:
Ja hoor. Airco genot beste genot!quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, lukt het nog beetje met de warmte?
Ja heb die van mij op de slaapkamer gezet, half uurtje voor het naar bed gaan even aanzetten en dan is prima te slapen daarquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor. Airco genot beste genot!
Hatsjikkiedee, zo werkt dat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb die van mij op de slaapkamer gezet, half uurtje voor het naar bed gaan even aanzetten en dan is prima te slapen daar
Echt wel en voor de rest kalm aan doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hatsjikkiedee, zo werkt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |