In een kut harken klinkt wel kinksquote:Op maandag 22 juli 2019 16:18 schreef Dven het volgende:
Denk je uit goodwill wat nieuw zaad aan crack te geven moet je eerst het zaad van de voorganger eruit harken omdat er simpelweg geen plek meer is.
Dag kaartmeisquote:
Ah jij bent een groepskutwijf.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Allebei![]()
maar bedoel meer assertiviteit denk ik
Kutwijf wil ik soms wel zijn maar dat is eigenlijk alleen op momenten dat iedereen aan het kutwijven is en ik me achtergesteld voel op wat zij daarmee bereiken en daardoor mn principes vergeet
Wow, respect bro!quote:Op maandag 22 juli 2019 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah jij bent een groepskutwijf.
Leuk dat ik de laatste dagen de persoon achter de user begin te leren kennen.
Assertiviteit valt best aan te leren hoor. Durf nee te zeggen zonder je daar altijd direct maar slecht bij te moeten voelen. Wijs naar jezelf ipv naar een ander ("Sorry, buurman, ik heb last van uw overwoekerende tuin" ipv " JIJ EN JE KUTTUIN" en meer vanzulks (sorry, ga niet mijn hele cursus direct op inet gooien natuurlijk)
Tinkykinky en de tepeltubbiesquote:
Een wat, groepskutwijf?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah jij bent een groepskutwijf.
Leuk dat ik de laatste dagen de persoon achter de user begin te leren kennen.
Assertiviteit valt best aan te leren hoor. Durf nee te zeggen zonder je daar altijd direct maar slecht bij te moeten voelen. Wijs naar jezelf ipv naar een ander ("Sorry, buurman, ik heb last van uw overwoekerende tuin" ipv " JIJ EN JE KUTTUIN" en meer vanzulks (sorry, ga niet mijn hele cursus direct op inet gooien natuurlijk)
Je zal het niet geloven maar drie weken geleden de eerste gehad. Maar dat was meer omdat het zo slecht beviel dat er simpelweg geen vervolg meer op komt. Ben toen heel assertief voor mijzelf opgekomen. "Ik wil dit nooit weer, wij zijn fysiek geen match en ik kan begrijpen indien dit voor jou ook zo aanvoelt" ipv "Godverdomme, als je niet kan neuken wees dan in ieder geval op z'n minst goed in geneukt worden"quote:Op maandag 22 juli 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Dven hoe gaat het met jouw one night stands
Oh huh, dacht dat jij via tinder heel vaak one night stands had?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar drie weken geleden de eerste gehad. Maar dat was meer omdat het zo slecht beviel dat er simpelweg geen vervolg meer op komt. Ben toen heel assertief voor mijzelf opgekomen. "Ik wil dit nooit weer, wij zijn fysiek geen match en ik kan begrijpen indien dit voor jou ook zo aanvoelt" ipv "Godverdomme, als je niet kan neuken wees dan in ieder geval op z'n minst goed in geneukt worden"
Assertief? Teringlijer? Assertief
Ja weet ik veel, jij zegtquote:Op maandag 22 juli 2019 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een wat, groepskutwijf?wat betekent dat
Mn gedrag is volgens mij wel assertief alleen voelt niet altijd even goed terwijl het dat eigenlijk wel isdat is wel kut
Dus klinkt het alsof je een groepskutwijf bent. Wat dat is weet ik ook niet. Misschien zo'n meisje dat in een groepsomgeving van kutwijven de groepsdruk ervaart en haar kutwijverigheid tentoonstelt (er zit toch een beetje kutwijf in iedereen) terwijl ze in intieme setting (twee personen, geen kaarsjes enzulks kotswaardig) juist een soort verbondenheid ervaart wat het kutwijf naar de achtergrond doet verdrijven en de ware sympathieke aard juist boven komt drijven.quote:Kutwijf wil ik soms wel zijn maar dat is eigenlijk alleen op momenten dat iedereen aan het kutwijven
Ontmoet er zat op tinder (alhoewel ik al een tijdje m'n abo stopgezet heb) maar ofwel geen seks ofwel repetitiefquote:Op maandag 22 juli 2019 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh huh, dacht dat jij via tinder heel vaak one night stands had?of was het gewoon dat je die mensen net leerde kennen en snel seks had maar niet one night?
Is wel een mooiboy hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Zie die Dven eens druk hosselen dan met zijn gebutste kop.
Zal het hem lukken?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij zegt
[..]
Dus klinkt het alsof je een groepskutwijf bent. Wat dat is weet ik ook niet. Misschien zo'n meisje dat in een groepsomgeving van kutwijven de druk ervaart en haar kutwijverigheid tentoon durft te stellen terwijl ze in intieme setting (twee personen, geen kaarsjes enzulks kotswaardig) juist een soort verbondenheid ervaart wat het kutwijf naar de achtergrond doet verdrijven en de ware sympathieke aard boven komt drijven.
Denk het wel hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal het hem lukken?
Hij maakt geen kans.
Denken dat ik met mn oud zaad kans maak om het op zo'n fris en schoon tuintje te mogen deponerenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Flippo's hè.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat ik met mn oud zaad kans maak om het op zo'n fris en schoon tuintje te mogen deponeren
Vriendschap komt in jouw woordenboek blijkbaar niet voor. Dit verbaast mij niet, voetballen dat kon je niet, dus echte vriendjes had je logischerwijs ook niet.
Waarschijnlijk wonnen ze vroeger ook al je knikkers.
Goede vraag. Ik zal binnenkort mijn schoonmoeders eens aanspreken en om een review vragen. Ben benieuwd naar de uitkomstenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, daar moet je je moeder of je geen kwartier mee alleen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |