quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:49 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nog steeds afvraag/bezig houdt, is het idee dat wat er gebeurt als Max vóór 2021 naar een ander team gaat..
Puur objectief gezien, heeft RedBull en Honda naast Max geen talent in hun poule dat Max zomaar even doet vervangen. Ze kunnen met Max meestrijden voor het kampioenschap en het meervoud daarvan, maar wat als Max anders beslist ?
(Niet dat ik daar in geloof, Max blijft lekker bij RBR en waarschijnlijk zelfs ook nog ná 2021)
Ik ben er vrij zeker van, ALS Max RedBull en Honda zou verlaten, dat er harde knopen worden doorgehakt. RedBull heeft al eens laten weten de F1 te verlaten als de tijd daar is en dat dan het moment is dat ze wat anders gaan doen. Ook Honda zou zomaar weer hun F1 aspiraties de vriezer in kunnen duwen als zij horen dat hun kampioenschaps kandidaat zien vertrekken naar de concurrent.
Twee teams minder op de grid, vier auto's minder.. Geen goed vooruitzicht voor de F1.Dat is dan ook een populair "wat als" scenario waar al maanden lustig op los wordt gespeculeerd op diverse fora.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ultieme redemption arc? Seb terughalen uit die verstikkende/giftige omgeving bij Ferrari en in de herfst van z'n carriere de comeback kid van Red Bull maken.
Koppel hem aan het grootste talent wat Red Bull op dat moment heeft (Albon?), en als dat talent niet voorhanden is dan moet er maar een keer geshopt gaan worden. Lando Norris is denk ik momenteel het grootste talent die niet tot één van de top drie teams behoort, en als de huidige pikorde onder de teams vergelijkbaar blijft na 2021, dan gaat hij echt geen top 3 team afwijzen om bij McLaren te blijven rijden.Alles wat Honda een warm hart toe draagt in Japan zal helemaal Max-gek worden. Je ziet dat al aan de manier waarop Honda de lobby in hun HQ in Japan heeft aangekleed.quote:Op zondag 4 augustus 2019 07:47 schreef Mothzor het volgende:
Ben benieuwd hoe Max (en Red Bull) ontvangen worden tijdens de Japanse GP. Dat wordt volgens mij echt een gekkenhuis daar...
Dat gaat ongekend worden.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-08-2019 12:35:30 ]
Mooi baantje.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuw 3-jarig contract voor de GP van Mexico: https://www.nu.nl/formule(...)t-formule-1-aan.html
*edit: reageer normaal of reageer niet*quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuw 3-jarig contract voor de GP van Mexico: https://www.nu.nl/formule(...)t-formule-1-aan.html
Mwah, 50%quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:10 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben er blij mee! Toch een baan waarop het niet standaard Mercedes was, toch?
Heel Suzuka in het oranje om Max te supporten en McLaren nog eens te sarren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 07:47 schreef Mothzor het volgende:
Ben benieuwd hoe Max (en Red Bull) ontvangen worden tijdens de Japanse GP. Dat wordt volgens mij echt een gekkenhuis daar...
Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef beantherio het volgende:
Da's goed nieuws. Leuke baan en het stadion-deel zouden meer circuits moeten hebben.
Ze willen erg graag een 2e race in de VS op de kalender.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:18 schreef Dauthi het volgende:
Dan verliezen we dus 66 uur aan tracktime, zodat Liberty media in Saudi Arabia of zo'n ander kutland nog een zak geld kan ophalen...
Och, die hebben uit zichzelf al de halve wintertest overgeslagen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:35 schreef Dauthi het volgende:
Alsof minder testen/trainen ook maar iets gaat doen voor een team als williams.
Liberty verdient dus blijkbaar niet veel geld aan mensen zoals jou, exact de reden waarom de vrijdag dus helemaal niet interessant is. Liever een uitverkochte za en zo erbij tegen hoofdprijzenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:35 schreef Dauthi het volgende:
82 uur tracktime weghalen vind ik niet alleen een beetje overdreven. Het is buiten alle proporties.
Alsof minder testen/trainen ook maar iets gaat doen voor een team als williams. Mercedes draait de simulator 24/7 tijdens een raceweek.
Daarbij geeft Pirelli al aan dat er voor hen te weinig getest wordt.
En persoonlijk is vrijdag de enige dag dat ik naar het circuit ga. Ik ga niet de hele dag tussen 100.000 mensen zitten, om nauwelijks een glimp op te kunnen vangen van de auto's. Te druk, te duur, te vreselijk. Zeker in vergelijking mer de jaren 70 toen was er en pits + paddock access + tracktime..
Ik zou zelf zeggen schrap de simulator en breng het schema van de jaren 90 weer terug. Lekker veel tracktime.
Ik begrijp Gasly's gejammer niet echt, die heeft dit jaar zélf het aantal testdagen ingekort door hard te crashen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Artikel is ook wel wat overdreven. Kvyat is er erg op tegen, Grosjean en Gasly vinden het jammer.
Precies!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Och, die hebben uit zichzelf al de halve wintertest overgeslagen dit jaar.
Yup, Liberty media is een hoer en ziet F1 niet als een sport maar als een TV show, waarvan iedere seconde moet worden gecommercialiseerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Liberty verdient dus blijkbaar niet veel geld aan mensen zoals jou, exact de reden waarom de vrijdag dus helemaal niet interessant is. Liever een uitverkochte za en zo erbij tegen hoofdprijzen
Ja ik las inderdaad dat SA bezig is met een circuit en ze willen het langste circuit op de kalender.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Yup, Liberty media is een hoer en ziet F1 niet als een sport maar als een TV show, waarvan iedere seconde moet worden gecommercialiseerd.
Het zal me ook niets verbazen als we binnen 2 jaar een race in Saudi Arabië hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |