De Carbon laser facial behandeling is een nieuwe effectieve techniek voor een diepe reiniging van de huid. Het zuiveringsproces helpt bij het verwijderen van rimpels, grove poriën, acne, littekens en het herstellen van de huid. De carbon laser behandeling werkt van binnenuit, het stimuleert de huid waar het aan elasticiteit ontbreekt. Zowel de opperhuid als het bindweefsel worden sneller vernieuwd, de huid verstevigt en fijne lijntjes verminderen. Eén carbon laser behandeling geeft al zichtbaar resultaat!quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Carbon laser facial behandeling is een nieuwe effectieve techniek voor een diepe reiniging van de huid. Het zuiveringsproces helpt bij het verwijderen van rimpels, grove poriën, acne, littekens en het herstellen van de huid. De carbon laser behandeling werkt van binnenuit, het stimuleert de huid waar het aan elasticiteit ontbreekt. Zowel de opperhuid als het bindweefsel worden sneller vernieuwd, de huid verstevigt en fijne lijntjes verminderen. Eén carbon laser behandeling geeft al zichtbaar resultaat!
Ja hij heeft 1 les gehad en 0 ervaring.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]En dokter Jessie zou dat ding gaan bedienen?
5. ¤100.000den verdienen voor de BVquote:
Nee...quote:Op maandag 22 juli 2019 09:58 schreef pullup het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar is er ook iets geweest war hij wel geld mee heeft verdiend?
euhhhhhhhhhhhhhhh heel in het begin de kleding van hem, maar dat was het danquote:Op maandag 22 juli 2019 09:58 schreef pullup het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar is er ook iets geweest war hij wel geld mee heeft verdiend?
Als je bedoelt in 2. dan was het ook niet overweldigend. Niet was hij ervan verwacht had.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhhhh heel in het begin de kleding van hem, maar dat was het dan
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:52 schreef pullup het volgende:
Kan hij mooi al die fuck-ups uit zijn oorspronkelijke tattoo shop met Boyd gaan herstellenVerdient hij er 2 keer aan, 1 keer zetten en 1 keer weghalen
quote:Op maandag 22 juli 2019 10:25 schreef Crabapple het volgende:
Jessie heeft hulp van Jens nodig om uit te vogelen hoe het met de btw zit
nada.quote:
Ja, die heeft een geld gekost. Man man man.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
nada.
Was het grootste lachertje van allemaal.
Versturen alleen al was duurder dan wat de klant moest betalen voor een brood.
Daarom duurde het ook niet lang, te duur voor de febo, of misschien ging het brood rechtstreeks van de poort naar een kinderboerderij.
Denk dat je verkeerd zit.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:31 schreef lorrie03 het volgende:
ben benieuwd hoelang ger het mariska in de tent gaat uithouden
Ik denk dat het juist geld heeft gekost.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:29 schreef zodeju het volgende:
Verjaardagsfeestje overnemen en niks eraan overhouden terwijl Mylene eraan verdienen moet.
quote:Op maandag 22 juli 2019 13:03 schreef Crabapple het volgende:
Het onvermogen om fatsoenlijk seks te hebben, zelfs het insinueren ervan lukt niet
Dat idee heb ik ook, nou heeft die geluk kan die uit de kast komen nu Jordie er isquote:
O ja, daar was hij ook mee begonnen.quote:
Mooie opsommingquote:Op maandag 22 juli 2019 12:57 schreef Sambalbaai het volgende:
...dat hij meerdere projecten heeft gehad, die alleen verlies hebben opgeleverd: loempia's, hondenvoer, bakkerij, hoodies, mannenpakjes, koffiebranderij. Dan nog dingen die zich nog moeten bewijzen: nieuwe shirts, laseren.
quote:Op maandag 22 juli 2019 13:03 schreef Crabapple het volgende:
Het onvermogen om fatsoenlijk seks te hebben, zelfs het insinueren ervan lukt niet
Zo gaat dat. Nu is Katie ook erg interessant. Daat ze hem gebeten heeft, was dat ook reclame en tv tijd voor hem.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:07 schreef Crabapple het volgende:
Ten tijde van zijn ' hondenvoer' heb ik hem een paar keer leuk bezig gezien met Keesje de buurtkat, nu zie ik hem nooit meer met Keesje 'bezig', dit was ws marketing voor zijn dierenvoeding
Ik las insemineren.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:03 schreef Crabapple het volgende:
Zelfs daar in zal hij nog falen Gizquote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik las insemineren.
Edit: En ik maar denken wat is de COS stil.![]()
![]()
O ja ie sneeuwberg, wat een afgang was dat zegquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:42 schreef Chea49 het volgende:
Telt die sneeuwberg ook mee?
En die mannenstrandpakken, was dat geen startend project van hem?
En zou hij ook geen Katiesokken lanceren of was dat een ander?
En met de aanschaf van die 15 werkoveralls is geld door het putje gespoeld.
quote:Op maandag 22 juli 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, nou heeft die geluk kan die uit de kast komen nu Jordie er is
Heb al langer het idee dat hij ook wel op mannen zou kunnen vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |