Zal vast meevallen met de hittequote:Op maandag 22 juli 2019 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat bbq kan vandaag nog prima maar komende dagen is het daar echt te heet voor.
We gaan schroeien als een mallequote:Op maandag 22 juli 2019 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal vast meevallen met de hitte
En anders iemand anders bij de BBQ laten staan
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
!!!!
Hey Gianni
[..]
Wat betekent dit? :s
Wie weetquote:
Haagsequote:
Jij woont aan de zee dus zal wel wat koeler zijn..quote:Op maandag 22 juli 2019 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan schroeien als een malle
het was gister al goed druk op het strand.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij woont aan de zee dus zal wel wat koeler zijn..
Geen last van de drukte trouwens.. veel mensen zullen het strand wel opzoeken als het zo heet wordt
Niemand mag bij de barbecue staan behalve ik. Mijn barbecue.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal vast meevallen met de hitte
En anders iemand anders bij de BBQ laten staan
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand mag bij de barbecue staan behalve ik. Mijn barbecue.
Kan je naar mooie dames kijken hequote:Op maandag 22 juli 2019 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was gister al goed druk op het strand.
Ik hoop na de hitte echt op knallend onweerquote:Op maandag 22 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]prima joh! Ik wil helemaal niet bij de BBQ staan..
Laat iemand anders maar het werk doen
Ja en dan verbrand vlees hebben enzoquote:Op maandag 22 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]prima joh! Ik wil helemaal niet bij de BBQ staan..
Laat iemand anders maar het werk doen
Lekker fappend achter het raam zitten.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een prima uitzicht ja.
JAAAAAAquote:Op maandag 22 juli 2019 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop na de hitte echt op knallend onweer
Nee man hahaquote:Op maandag 22 juli 2019 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan verbrand vlees hebben enzo![]()
Van die dwazen die de vlammen eruit laten slaan en dan zoiets hebben van kijk nu schiet het een beetje op.
[..]
Lekker fappend achter het raam zitten.
Ja ik zou zo’n dwaas zijn geweestquote:Op maandag 22 juli 2019 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan verbrand vlees hebben enzo![]()
Van die dwazen die de vlammen eruit laten slaan en dan zoiets hebben van kijk nu schiet het een beetje op.
[..]
Lekker fappend achter het raam zitten.
Jij maakt zeker ook niet verschillende warmte zones in je barbecuequote:Op maandag 22 juli 2019 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik zou zo’n dwaas zijn geweest![]()
Dus ik laat het graag helemaal aan jouw over dud0r
Bucketlist materiaalquote:
Ik heb op kantoor thuis, bovenste verdieping zonwerend glas. Van buiten naar binnen kijken gaat al bijna niet dus dat maakt het wel makkelijker.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bucketlist materiaal
Heb het nooit gedurfd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |