Merel is haar hele leven weggekomen met dreinen en dan haar zin krijgen en vast en zeker dat de SBS menson er ook weer in meegaan, want wat Merel wil, dat gebeurt, dus nu ook.quote:
Ah we zijn er al..ik geef ze tot donderdag...quote:Op zondag 21 juli 2019 17:01 schreef PTLe het volgende:
Frusel zegt Gerrit grote piemel , Gerrit zegt die had ik al
Op die 5 die ze al uitgeprobeerd heeft. Ze is draaierig. Ja, dát heb je als je wat ouder wordt.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:01 schreef Maria. het volgende:
in welk eigen bed ligt maris te meuren?....
als kind heeft merel dit te veel gezien......quote:Op zondag 21 juli 2019 17:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Merel is haar hele leven weggekomen met dreinen en dan haar zin krijgen en vast en zeker dat de SBS menson er ook weer in meegaan, want wat Merel wil, dat gebeurt, dus nu ook.
Merel kan het dreinen waarschijnlijk langer volhouden dan SBS aankan.
Kind kan écht niet zonder poep en pies!quote:Op zondag 21 juli 2019 17:01 schreef PTLe het volgende:
Frusel zegt Gerrit grote piemel , Gerrit zegt die had ik al
Ook voor een curvi-model?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik ben zo blij dat ze Merel niet langer kunnen maken, 1.65 is echt veel te kort om model te worden.
Geweldig!quote:Op zondag 21 juli 2019 17:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
als kind heeft ze dit te veel gezien......
Ik denk niet dat Jens zich daar zo druk om maakt?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:04 schreef Laysa het volgende:
Mylene probeert nadrukkelijk contact met Gerrit te zoeken...Dat zal Jens niet leuk vinden.
Vanavondquote:Op zondag 21 juli 2019 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah we zijn er al..ik geef ze tot donderdag...
Donderdag is nog ver weg hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah we zijn er al..ik geef ze tot donderdag...
dat heeft hem tot nu toe altijd pissig gemaakt dus waarom nu niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jens zich daar zo druk om maakt?
ze heeft al een keer les gehad op zaterdag morgen...en die mevr zei dat ze er wel geschikt voor was....quote:Op zondag 21 juli 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ook plus size modellen moeten minimaal 1.75 zijn!
Wist ik niet en waarom krijgt ze dan les van een curvi-model en is dit nooit tegen haar gezegd?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ook plus size modellen moeten minimaal 1.75 zijn!
Tuurlijk mevrouwquote:Op zondag 21 juli 2019 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Oeps, t te weinig. Mod, mag er een t bij. ligT
( koekje van eigen deeg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |