Een vrouw maakt die kant van je los dat je indruk wil maken op haar? Of dat je denkt yolo who cares ik wil gezelligheid met de dame erbij en neem dansen voor lief maar 😜quote:Op zondag 21 juli 2019 19:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dansen is een zeldzaamheidalleen in gezelschap van een vrouw persoon
INDRUK MAKEN OP DE KIPJES !!!! JA TOCH DAN UIT ELKAAR TREKKENquote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw maakt die kant van je los dat je indruk wil maken op haar? Of dat je denkt yolo who cares ik wil gezelligheid met de dame erbij en neem dansen voor lief maar 😜
Kipjes? Nee gewoon nee. 😜✋ Haha.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
INDRUK MAKEN OP DE KIPJES !!!! JA TOCH DAN UIT ELKAAR TREKKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt dat tweede. Voel me er vaak ongemakkelijk bij maar als iemand dansen leuk vindt wil ik best een poging wagenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw maakt die kant van je los dat je indruk wil maken op haar? Of dat je denkt yolo who cares ik wil gezelligheid met de dame erbij en neem dansen voor lief maar 😜
Hertjes toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kipjes? Nee gewoon nee. 😜✋ Haha.
Jij danst graag?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vind wel leuk als iemand danst en gewoon plezier uitstraalt al is het miss niet zo charmant
Kippetjes danquote:Op zondag 21 juli 2019 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kipjes? Nee gewoon nee. 😜✋ Haha.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)en_zee_van_geel.html
Ben hetzelfde als jou een beetje. En de juiste deuntjes maakt mij hyped 🕺🏿 Gaat vanzelf dan.quote:
Klinkt nog steeds afschuwelijk vind je niet?quote:
Dat het poesje ook gewoon rustig blijft liggenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)en_zee_van_geel.html
Als je dagenlang met Geerd ben dan valt deze nog wel meequote:Op zondag 21 juli 2019 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds afschuwelijk vind je niet?
Voel je je te oud voor zekerquote:Op zondag 21 juli 2019 19:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo zo vreselijk die benaming 😜 Brrrrr
Enorm saai spel, maar vond het altijd leuk vroeger om als ik me verveelde het te implementeren in een willekeurige programmeertaalquote:
HEEEY KOM OP DAN !!!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je dagenlang met Geerd ben dan valt deze nog wel mee
Truequote:Op zondag 21 juli 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je dagenlang met Geerd ben dan valt deze nog wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |