Ah joh spijtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is met veel bonen toch? Nog nooit gemaakt. Niet z'n fan van bonen.
Ja was wel leuk maar niks bijzonders. Veel te laat terug gegaan, had ik vanmorgen wel spijt van maar nu gaat het wel weer
Jawel dat is waar. Maar wou eigenlijk naar het strand vandaag maar dat ging echt niet vanmorgen. Beetje zonde van m'n vrije dag. Al is een dagje niks doen ook wel ooit fijn.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah joh spijtspijt is zonde van je tijd. Je hebt een leuke nacht gehad dat is wel waard toch 🙌
Beste manier om te zonnen welquote:
Ah ja.. nouja wetende dat als je weer vrij bent het anders kan doen is miss een idee?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel dat is waar. Maar wou eigenlijk naar het strand vandaag maar dat ging echt niet vanmorgen. Beetje zonde van m'n vrije dag. Al is een dagje niks doen ook wel ooit fijn.
Ja, klopt. Ben er ook niet zo mega fan van, mijn hier thuis vinden ze het lekker dus heb ik het gemaakt (als ik het maak vinden ze het het lekkerst).quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef eNGine10 het volgende:
Is met veel bonen toch? Nog nooit gemaakt. Niet z'n fan van bonen.
Ja was wel leuk maar niks bijzonders. Veel te laat terug gegaan, had ik vanmorgen wel spijt van maar nu gaat het wel weer
Kloptquote:
Milf?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ben er ook niet zo mega fan van, mijn hier thuis vinden ze het lekker dus heb ik het gemaakt (als ik het maak vinden ze het het lekkerst).
Snap ik wel hoor, heb ik ook altijd. De volgende dag denk ik meestal; waarom was ik ook alweer de stad in gegaan?
Laat bos groeien danquote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kloptmaar stel je poes verbrand. Nou dat lijkt mij wel lastig 😜
Wat?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
LEKKER ALS EEN BOUVIER DIE EEN BAK YOGHURT LEEG LIKT
Ja volgende week alleen even naar de kroeg en that's itquote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah ja.. nouja wetende dat als je weer vrij bent het anders kan doen is miss een idee?ja toch lekker heerlijk niksen, free your mind 🙆🏻😇🕺🏿
Ja precies datquote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ben er ook niet zo mega fan van, mijn hier thuis vinden ze het lekker dus heb ik het gemaakt (als ik het maak vinden ze het het lekkerst).
Snap ik wel hoor, heb ik ook altijd. De volgende dag denk ik meestal; waarom was ik ook alweer de stad in gegaan?
Daar heb je after sun voor toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kloptmaar stel je poes verbrand. Nou dat lijkt mij wel lastig 😜
Raakt clitje geïrriteerdquote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slecht idee fancy 😜 Ff smeren dan maar 👻
Gezellig acclimatiseren, miss dansen? Of is dat een zekerheid. Zo scherp ja, after sun 😜quote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja volgende week alleen even naar de kroeg en that's itdat is het voornemen in ieder geval
[..]
Ja precies dat
[..]
Daar heb je after sun voor toch?
Wie?quote:
Nee dansen is een zeldzaamheidquote:Op zondag 21 juli 2019 19:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gezellig acclimatiseren, miss dansen? Of is dat een zekerheid. Zo scherp ja, after sun 😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |