oh..thuis aan het werk ?quote:Op zondag 21 juli 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe nu geen belastingaangifte
hypotheek loopt af volgend jaar...heb er geen kloten verstand van...maar de rente is nu zo laag ..graantje meepikken natuurlijk blijft nederlanderquote:
Ja zou afsluiten, historisch laag nu de rentequote:Op zondag 21 juli 2019 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
hypotheek loopt af volgend jaar...heb er geen kloten verstand van...maar de rente is nu zo laag ..graantje meepikken natuurlijk blijft nederlander
Goed feestje gehad?quote:
Is die ook in to tekno?quote:Op zondag 21 juli 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn moeder zei van wel.
Lol
half/halfquote:
Ja weet ik ga morgen mailtje eruit gooien hoe en wat...quote:Op zondag 21 juli 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zou afsluiten, historisch laag nu de rente
Ah ja dat heb je ooit. Volgende keer beter.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
half/half
zo'n festival en mensen beviel nog niet helemaal
Was ook nog niet helemaal fit..
Beetje opgesloten met die mensen, als ik wat doe en dans dan komt het wel goed..
Moest weer op tijd weg ivm met de trein.. en het kwam wat laat op gang..
Kan beter
Verstandigquote:Op zondag 21 juli 2019 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja weet ik ga morgen mailtje eruit gooien hoe en wat...
Volgende keer beterquote:Op zondag 21 juli 2019 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah ja dat heb je ooit. Volgende keer beter.
Sowieso een festival zonder mensen zou wel eens lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |