Ik heb dus geen zus waarbij ik dat kan doen. Maar zie mij er wel voor aan gewoon een bandshirt van hem te stelenquote:Op zondag 21 juli 2019 13:30 schreef eNGine10 het volgende:
Handig
Ik pak nog wel eens kleren die m'n broertje toch niet meer draagt.
Kantoorquote:Op zondag 21 juli 2019 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, managementteam. Kantoor jargon
Geilquote:Op zondag 21 juli 2019 13:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb dus geen zus waarbij ik dat kan doen. Maar zie mij er wel voor aan gewoon een bandshirt van hem te stelen
Als je moet rennen voor de trein is er sprake van slechte managementquote:Op zondag 21 juli 2019 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kantoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zuidas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje stoer doen met je pak, en dan rennen voor de trein met je koffertje niet gewoon je eigen bmw X7 kunnen kopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je soms tegenkomt her en der echt geil man... je kunt dan gewoon niet niet kijken,, zelfs vrouwen worden spontaan homoquote:Op zondag 21 juli 2019 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lopen zeker rond in bikini en lingerie
Een grote chaosquote:Op zondag 21 juli 2019 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je moet rennen voor de trein is er sprake van slechte management
Is het dagelijkse tafereel als je bij station Zuid bent?
Ik zie weinig knappe conductrices moet ik zeggen, op een keertje naquote:Op zondag 21 juli 2019 14:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat je soms tegenkomt her en der echt geil man... je kunt dan gewoon niet niet kijken,, zelfs vrouwen worden spontaan homo
Had het ook niet over collegaas natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2019 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie weinig knappe conductrices moet ik zeggen, op een keertje na
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lopen zeker rond in bikini en lingerie
Mensen de trein inproppenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een grote chaos![]()
staan zelfs mannetjes ingehuurd om te zorgen dat mensen niet meer gaan instappen als de deuren sluiten...wat denk je wat die doen...mensen aansporen om nog snel erin te gaan als de deuren gaan sluiten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moeten meer jongedames aan de slag als conductricequote:Op zondag 21 juli 2019 14:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had het ook niet over collegaas natuurlijk
Het is ook niet dat er 1 keer per uur een trein gaat daaroquote:Op zondag 21 juli 2019 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen de trein inproppen
Japanse treintaferelen
Daar zijn ze druk meebezig...Ns wordt aardig verjongd, moet ook wel...vind ik zelf ook wel leuk!!quote:Op zondag 21 juli 2019 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er moeten meer jongedames aan de slag als conductrice
Wow dan werk je al een aardig tijdje daarquote:Op zondag 21 juli 2019 14:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar zijn ze druk meebezig...Ns wordt aardig verjongd, moet ook wel...vind ik zelf ook wel leuk!!
Ik was 21 toen ik begon en iedereen was al 55/60 en ouder, nu komen beetje leeftijdsgenoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |